Fitness Seller

2e kuur, wel of geen tren?

• Topic Starter Topic Starter
Valt tegen maat. Denk je in, je komt van buiten waar het 5 graden is, jij vindt het wel prima vol te houden maar je komt een kamer/ruimte binnen met allemaal koukleumen waar de kachel op 23 staat. Trust me, natte shirts gegarandeerd :P

Haha dat word wel een probleem dus

Zou me met zon baan niet echt druk maken om het zweten maar vooral wat het met je emoties kan doen (gedrag) ben soms behoorlijk emo, chagrijnig of juist weer heel erg prikkelbaar.

Hier ben ik nog niet eens zo bang voor, denk dat ik dat redelijk onder controle kan houden.

Maar al met al is het voor mij dus niet ideaal. Jammer, want wil de magie van tren wel eens meemaken. Misschien maar gewoon Test hoog zetten dan.

Ik zou het gewoon een kans geven met Tren-A, bevallt het niet dan stop je en is het zo weer uit je lichaam :)
Ben nu ook bezig met me 2de kuur en zit op 1ml per dag en heb eigenlijk het zelfde als MikieB. Dusja ben blij dat ik het geprobeerd heb en dat ik het ontzettend goed kan handelen :)

Even me oude topic weer een schop geven. Ben er nog steeds niet uit helaas...

Persoonlijk denk ik dat Tren icm met mijn baan geen succes gaat worden, ik zit nu te denken aan het volgende

1-12 Test-e 600 of 750mg ew (evt verdeeld over 2 keer)
1-10 Mast-e 300mg ew
15-17 Nolva 20mg pd
1-14 HCG 3x250iu pw

Eventueel als kickstart T-Bol dat heb ik nog liggen voor 4 weken. Doel is massa aanzetten zonder boven de 10% VP uit te gaan komen. (sta nu op 8)

Doen, zou idd die tbol gebruiken voor een boost in het begin :-). Succes!

Ik zou die mast ook gewoon 12 weken doen en hoger doseren.
Waarom zou je maar 10 weken doen?
Hcg gewoon eod zettten.

Sorry zat in de war met de tren die zou ik evt 2 weken eerder stoppen. Mast laat ik gelijk met de test aflopen.
HCG eod 250iu?

Ik zit nu in de laatste week van mijn kuur (ook eerste keer tren, E welteverstaan).
slapeloosheid heeel weinig last van gehad. Wat mij ontzettend meeviel want ik slaap nogal moeilijk. Zijn misschien 4 of 5 nachten in totaal geweest (zit nu in week 10) waarbij ik moeilijk kon slapen.

Qua conditie vond ik ik het ook reuze meevallen. Het is tijdens compound oefeningen dat je echt op adem moet komen verder gaat het prima.

Het zweten...

tjah...dit is vooral in de gym echt een waterval, en soms van die nachtelijke zweetbuien. Vannacht weer zo eentje...
werd kurkdroog wakker hahhaXD. Ook in mijn werk is het vervelend. Maar ik doe dan ook wel vrij inspannend werk.
met temperatuur verschilllen nog niet zoveel te maken gehad. Als je geen inspannend werk hebt dan valt het volgens mij wel mee. Als je pakken draagt voor je werk is het miscshien lastig. Maarr kuren en pakken dragen gaat sowieso niet samen. Hahha. Ik heb allemaal nieuwe jeans moeten kopen en mn shirts zien er ook niet meer uit. Laat staan een straks uitgesneden pak. Tenzij je er zo eentje bent die een pak 2 maten te groot heeft;)

Emotioneel ook nergens last van gehad. Soms iets meer opvliegerig in het verkeer, maar zou het niet direct wijten aan de tren. Heb wel sinds vorige week fikse ruzie gekregen met mn vriendinnetjes, nogal emo shit. Weet niet of de tren hier extra aan meehielp of niet. Het helpt denk ik iig niet echt mee met mijn gemoedstoestand. maar ja. Hoort bij het leven.

Al met al viel het mee, op het zweten na. Maar zou het de volgende keer zo weer doen.

vorig jaar na mijn eerste kuur ook al nieuwe pakken moeten kopen dat is niet anders. En ook spijkerbroeken e.d. die niet meer passen krijg je mee te maken. Hoort erbij ;)

Je brengt me toch wel weer aan het twijfelen hoor maargoed denk dat ik voor nu bij test/mast hou. Grote kans dat ik me volgend jaar niet meer om mijn werk druk hoef te maken en dan tren kan pakken.

Hoe zag jou kuur er uit, low test/high tren of anders?

Ik heb een tijdje voor mijn werk strak gesneden pakken moeten dragen (ik werkte in de mode). Heb toen een cutkuurtje gedaan, want ik kon gewoon met geen mogelijkheid uit mn pakken scheuren a 600 euries. Nou dat was toen al een probleem..

nu met een low test high tren mast (250/400/400) zou ik na 2 weken al niks meer gepast hebben.
Het nadeel is dat een pak nogal warm is. Shirtje erbij, stropdas.
Maar ik heb niet ondervonden dat je zomaar uit het niks begint te zweten ofzo. Het is echt bij inspanning en als je haast hebt of iets ( je bent fresh aangekleed en kan thuis je sleutels niet vinden terwijl je haast hebt).

Maar met oog op volgend jaar zou ik het gewoon daarbij laten en dan kan je maximaal knallen.

Nadeel van de jeans is trouwens dat je taille hetzelfde blijft je quads groter worden...ik moet mijn broeken gaan laten innemen ofzo. Ziet er echt niet uit om mn taille XD

Terug
Naar boven