AndroidHealthClinic

2e kuur

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
mijn eerste kuur was 400mg deca/w en 30mg win/d gedurende 8weken
11kg bij waarvan 9 over vooral vet kwijt door clen.

Wat raden jullie aan als 2e kuur? Verwachtingen:massa en kracht dat ook blijft ps:ik wil geen waterzak worden

Wat waren je stats voor je eerste kuur en wat zijn nu je huidige stats ?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het; te snel begonnen,maar tis nu zo.... 1.81m 71kg nu 80 geen idee van vet%

jimbo zei:
En wanneer was je klaar met je laatste kuur en heb je goed nagekuurt?
maand geleden. Is nog niet voor nu direct he. Nee,slechte nakuur,door omstandigheden (afzetter/oplichter suppl) Maar tijdens kuur,nu nog nie,geen last van enig neven effect. Geen deca d*ck,verre van zelfs...

Als ik jou was zou ik toch nog zo snel mogelijk gaan nakuren met Nolvadex of Clomid. Deca heeft een lange ester en die is pas na 3 weken uitgewerkt. Je bent nu in week 4. Met AS is nakuren noodzakelijk ga je eerst op je nakuur richten in plaats van nu al aan een volgende kuur te denken.

Als je niet nakuurt duurt het langer voordat je lichaam is hersteld. Dus dan duurt het ook langer voordat je weer aan een volgende kuur kan beginnen.

Als 2de kuur zou je kunnen denken aan EQ icm Stanozolol.

jimbo zei:
Als ik jou was zou ik toch nog zo snel mogelijk gaan nakuren met Nolvadex of Clomid. Deca heeft een lange ester en die is pas na 3 weken uitgewerkt. Je bent nu in week 4. Met AS is nakuren noodzakelijk ga je eerst op je nakuur richten in plaats van nu al aan een volgende kuur te denken.

Als je niet nakuurt duurt het langer voordat je lichaam is hersteld. Dus dan duurt het ook langer voordat je weer aan een volgende kuur kan beginnen.

Als 2de kuur zou je kunnen denken aan EQ icm Stanozolol.
Ik gebruik nu wel 20mg nolva/dag hoor, zou nog hcg gebruikt hebben,maar dat is er dus ni van gekomen. En aan welke dosis? Winni depot of tabs? Ik had gedacht aan susta, maar een idee he.

Haha dat van mij is ook maar een idee/suggestie hoor, er zijn zat mogelijkheden.

Maar als je toch aan de testosteron wilt gaan kan je beter aan Testosteron.enantaat gaan aangezien je met die minder vocht vasthoud en stabielere bloedwaarden houd in vergelijking met Sustanon.

Als ik jou was zou ik Winny depot nemen ipv tabs. Het is zonde om je lever extra te belasten. Dosis ? Stanozolol 50mg om de dag (1 ampul).

Laatst bewerkt:
Ik heb hier een lijstje bij me:ranglijst voor as.
Susta:kracht 8
massa 8
winst houden 6
nadelen 5
Test: 7
7
4
6
eq: 5.5
5.5
8
4

10is veel 1 is nihil
dus liefst geen test.
Susta/winni of eq/winni Maar wa ist beste? Iemand ervaring of voor -en nadelen van deze stacks?

Ehm even voor de duidelijkheid ...
Sustanon is Testosteron maar dan 4 verschillende esters

De combinatie Sustanon/Stanozolol zal meer massa geven.
De stack EQ/Stanozolol zal meer droge/harde massa geven.

Maar mijn advies is om voorlopig met je 2de kuur te wachten want je kennis mbt tot AS is nihil .... sorry bro.

jimbo zei:
Ehm even voor de duidelijkheid ...
Sustanon is Testosteron maar dan 4 verschillende esters

De combinatie Sustanon/Stanozolol zal meer massa geven.
De stack EQ/Stanozolol zal meer droge/harde massa geven.

Maar mijn advies is om voorlopig met je 2de kuur te wachten want je kennis mbt tot AS is nihil .... sorry bro.
sorry bro, maar dat sustanon test is weet ik ook,maar het heeft toch andere eigenschappen als testo enath. en eq in de search in tikken gaat ni en over boldenon is weinig uitleg te vinden. Of ben ik mis?

hehe als je de volledig benaming van eq. intypt vind je genoeg en ook boldenone staat genoeg over in.
hm? wat eq. voluit is? zeg ik lekker niet!

stephen zei:
sorry bro, maar dat sustanon test is weet ik ook,maar het heeft toch andere eigenschappen als testo enath. en eq in de search in tikken gaat ni en over boldenon is weinig uitleg te vinden. Of ben ik mis?

Ja ze hebben beiden andere eigenschappen ja, maar je begon je eerste post met dat je géén vocht wilt vasthouden nou dan moet je geen Sustanon nemen.

Ook zie ik dat jij ervan uitgaat dat de getalletjes van bodypage precies hetzelfde zullen zijn als op jouw lichaam...

Iedereen reageert anders op bepaalde AS dus de cijfers kloppen ongeveer maar zijn niet helemaal feiten. Ook hangt het er vanaf welke doseringen je gebruikt.

Sustanon heeft de nare eigenschap dat je veel vocht vasthoud en heel veel schommelingen hebt omdat het 4 esters zijn (ik geloof 2 lange en 2 korte). Vandaar dat het verstandiger is om Test.enathaat te gebruiken.

Als je resultaten wilt lezen van EQ+Stanozolol kijk dan naar het kuurlogboek van Juggernaut maar onthoud dat je niet percé dezelfde resultaten zal behalen. Ze kunnen beter zijn maar kunnen uiteraard ook slechter zijn.

Laatst bewerkt:
Thx. maar clomid kan toch ook ipv proviron? Of zie ik da verkeerd?

@karperblues: da wist ik wel hoor. En vanwaar KARPERblues?

Omdat hij op een karper lijkt :D

vroeger deed ik karpervissen ne toen heb ik een emailadres aangemaakt met karperblues en nu gebruik ik het overal terwijl ik niet meer vis.
Karperblues is trouwens een boek over karpervissen geschreven door een belg

ik vis der ook op,op de schubben en de spiegels

maar dit terzijde

Terug
Naar boven