MuscleMeat

2e kuur

Je kan heel lang op een lage dosis veel bereiken zolang alles maar goed in elkaar zit, een maatje van mij begint voor de 3e keer aan ongeveer dezelfde kuur, doseert iets hoger en voegt dit keer een oral toe, maar groeit er nog net zo goed op. Maar ook met AAS is op een gegeven moment de rek er uit. Dan moet je gaan denken aan hgh of peps.

Laten we het er op houden dat ik een goeroe ben....en terug van weggeweest haha...;)

Sava? Haha..

OT: Lekker standaard kuurtje test met winny kickstart voor min 12weken.

Eventueel kan je ook Bold nemen, dan op minimaal 600mg en de kuur doortrekken tot 14weken (of langer)

Nee niet SAVA.
Ik postte hier 7 jaar geleden al.....toen er nog serieuze mensen hier postte met wijze adviezen en welgewaardeerde tips van doorgewinterde kuurders.
Tegenwoordig is bashen in de mode, lorre lorre roepen, en anderen afzeiken op basis van `stats` of alfa wannabee gedrag

Nee niet SAVA.
Ik postte hier 7 jaar geleden al.....toen er nog serieuze mensen hier postte met wijze adviezen en welgewaardeerde tips van doorgewinterde kuurders.
Tegenwoordig is bashen in de mode, lorre lorre roepen, en anderen afzeiken op basis van `stats` of alfa wannabee gedrag

Ja is ook zo. Maar er zijn steeds meer topics over 'ik wil groot en sterk worden, wat moet ik gebruiken?'

Dat gaat op den duur irriteren. Maar ik reageer niet eens meer op die topics. En jij bent ook geen lieverdje geloof ik als ik soms jou reacties lees. Ik ben het overigens wel met je eens hoor.

Als jij nou als zelfbenoemde guru er nu lekker bij blijft. Heeft dit forum misch iets meer te bieden. ;)

Ja is ook zo. Maar er zijn steeds meer topics over 'ik wil groot en sterk worden, wat moet ik gebruiken?'

Dat gaat op den duur irriteren. Maar ik reageer niet eens meer op die topics. En jij bent ook geen lieverdje geloof ik als ik soms jou reacties lees. Ik ben het overigens wel met je eens hoor.

Als jij nou als zelfbenoemde guru er nu lekker bij blijft. Heeft dit forum misch iets meer te bieden. ;)

Haha dat klopt, ik kan soms wat ongezouten mijn mening geven. ;)
Maar je erkent dus zelf ook dat de kwaliteit flink is achteruit gegaan>?

• Topic Starter Topic Starter
Super om al die meningen te lezen jongens. Daar kan ik ongetwijfelt meer mee als ik even na denk. Waar het op neer komt in mijn ogen wat voor MIJ goed is kan ik gewoon een 500mg test e pakken week 1 tot 10 en dbol erbij 40mg week 1 tot 6 en dan kan evt daarna wil ik mijn 3e kuur starten weer wat anders proberen/toevoegen?

Groetjes

Super om al die meningen te lezen jongens. Daar kan ik ongetwijfelt meer mee als ik even na denk. Waar het op neer komt in mijn ogen wat voor MIJ goed is kan ik gewoon een 500mg test e pakken week 1 tot 10 en dbol erbij 40mg week 1 tot 6 en dan kan evt daarna wil ik mijn 3e kuur starten weer wat anders proberen/toevoegen?

Groetjes

Lijkt me heel verstandig.

Groetjes

:thumb:

Groetjes

Lijkt mij de verstandige keuze...

Doe eens gek. Tren only :)

gewoon tren+test+dianabol hop botss

Hoe kan je tren het besten stacken met test? Hoeveel mg per week? tren moet je toch om de 2/3 dagen in spuiten?

Groetjes

Tren a oed
Tren e ew

Ik heb besloten dat het dit word

Week 1-4 test e 250mg
Week 5-12 test e 500mg
Week 5-12 bold

Nakuur spreekt voor zich
Groetjes

Ja dat is ook een slimme, alleen is het handig om bold ook 12 weken te doen?

Terug
Naar boven