Fitness Seller

2e kuur

En meerrrrrrrrrrrrrr :D:D haha

• Topic Starter Topic Starter
Haha. ik denk dat ik het zo ga doen wil in feb beginnen.

het word:

wk1-15 500 test e
wk1-15 750 bold
wk1-6 40mg winny p/d
wk1-17 2x250iu hcg
wk18-22 20mg nolvadex p/d

Alleen weet ik niet zeker of ik de win erbij neem of niet?

wel duur 2e kuurtje haha

Ik had de winstrol de laatste weken gedaan. Dus wk 9-15. ZO kom je er mooi hard uit.
Dacht ook ergens onderzoeken te hebben gelezen dat eindigen met winstrol beter zou zijn voor het massabehoud van je gains, ik zal eens ff kijken of ik ze kan vinden.

Wel grappig overigens...........tegenwordig zie je steeds meer dat winstrol de eerste weken gebruikt word, terwijl 10 jaar geleden iedereen dit de laatste weken gebruikte!

haha ja 10 jaar geleden hield ik me hier nog niet mee bezig haha.

maar als ik ze er toch bij koop waarom niet de laatste 6 weken, ga ik dan gewoon doen.

maar ik vind het wel erg prijzig kuurtje voor een 2e kuur.

Ik had de winstrol de laatste weken gedaan. Dus wk 9-15. ZO kom je er mooi hard uit.
Dacht ook ergens onderzoeken te hebben gelezen dat eindigen met winstrol beter zou zijn voor het massabehoud van je gains, ik zal eens ff kijken of ik ze kan vinden.

Wel grappig overigens...........tegenwordig zie je steeds meer dat winstrol de eerste weken gebruikt word, terwijl 10 jaar geleden iedereen dit de laatste weken gebruikte!

Komt door angst voor je cholesterol.

Alsof er uberhaupt beachboys zijn die hier wat winstrol willen gebruiken en denken aan hun cholestrol? Hoeveel mensen komen er hier uit een kuur met een GEVAARLIJK verhoogd cholestrol? Beetje overrated......al helemaal met dit soort kuurtjes

Ik denk eerder dat het papegaaiengehalte ernorm is toegenomen afgelopen jaren.

Alsof er uberhaupt beachboys zijn die hier wat winstrol willen gebruiken en denken aan hun cholestrol? Hoeveel mensen komen er hier uit een kuur met een GEVAARLIJK verhoogd cholestrol? Beetje overrated......al helemaal met dit soort kuurtjes

Winny verhogen cortisol, en dat is niet zo handig vlak voordat je off gaat. Dat is het idee er achter sinds de laatste tijd.

Aromasin verlaagt cortisol dus moet je dat dan gewoon in je pct implementeren.

hahaha, gelukkig zijn er ook nog mensen die het voor hun zelf doen en niet voor anderen :D

Het beste is nog om er Clen bij te nemen, te beginnen gelijk met winny.

Terug
Naar boven