XXL Nutrition

2e kuurtje

Anoniem1985_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Good evening,

Nieuwjaar is bijna in zicht dus voor mij tijd voor een 2e kuurtje.
Ik heb 2x 10ml superdeca (250mg/ml) en 3x 10ml supersust (300mg/ml) Beiden van het merk GS. Nakuur is nolvadex & clomid (GS)
Ik weeg momenteel 83kg en ben 1m77. Voeding is in orde, eveneens dagelijks eiwitgehalte. Train momenteel 5jaar en heb al 1 kuur achter de rug namelijk 10 weken test.
Ik was van plan om die in 12 weken te verspreiden (2x/week) maar weet niet echt hoe ik ze best verspreidt. Kan iemand een wekenschema opstellen met daarin de dosissen? Alvast bedankt.

Grtz en happy newyear!!

week 1/10 600mg super sust
week 1/8 250/500 mg super deca je kan allebei evt 2 weke langer doen!
en je kan het wel verspeide over 2x in de week spuiten

maare als je dat zelf nog niet kon bedenken kan je miss beter nog ff wachten?

Good evening,

Nieuwjaar is bijna in zicht dus voor mij tijd voor een 2e kuurtje.
Ik heb 2x 10ml superdeca (250mg/ml) en 3x 10ml supersust (300mg/ml) Beiden van het merk GS. Nakuur is nolvadex & clomid (GS)
Ik weeg momenteel 83kg en ben 1m77. Voeding is in orde, eveneens dagelijks eiwitgehalte. Train momenteel 5jaar en heb al 1 kuur achter de rug namelijk 10 weken test.
Ik was van plan om die in 12 weken te verspreiden (2x/week) maar weet niet echt hoe ik ze best verspreidt. Kan iemand een wekenschema opstellen met daarin de dosissen? Alvast bedankt.

Grtz en happy newyear!!

Waarom koop jij spullen die jij niet weet hoe en hoeveel je EW moet nenem.
Zoek ff zelf op en kom met een voorstel.

je kunt het doen zoals iron devoted het gezegd heeft. Maar je kunt beter zelf hier beetje rond lezen zelf informatie opzoeken over deze producten, als je dan zelf een voorstel doet zal iedereen hier met plezier helpen ;)
en ja iedereen prettige feesten gewenst eh :D

• Topic Starter Topic Starter
vinden jullie het beter om de 2 te mengen of bijvoorbeeld de woensdag supersust en zondag superdeca?

Grtz

gewoon lekker mengen en op vaste dagen zetten

vinden jullie het beter om de 2 te mengen of bijvoorbeeld de woensdag supersust en zondag superdeca?

Grtz
nee tuurlijk niet
gewoon op bijvoorbeeld een maandag beginnen,
en dan elke maandag 250mg deca/300mg susta en en elke donderdag 250mg deca en 300mg sust.
de supersust en deca in 1 spuit optrekken,,en gelijk zetten.:D

en dan een weekje of 10..in iedergeval,wat ik zou doen is,,met de deca een week eerder stoppen als de sustanon

re

Als je enkel nog maar met test gekuurd heb zou ik het eenvoudig houden/

week 1tot10 : 500mg deca
week 1tot12 : 600mg sus

gewoon op dinsdag en vrijdag een injectie , telkens 250mg deca /300mg sus

• Topic Starter Topic Starter
Hej guys

thx voor reacties. Ik heb eens in m'n supplementenkastje gekeken :-) en daar vond ik nog 50 tabs winstrol (gs). Zouden jullie dat ook ergens in de kuur plaatsen? voor of achter?

Grtz en aan iedereen een happy muscleyear!!

Hej guys

thx voor reacties. Ik heb eens in m'n supplementenkastje gekeken :-) en daar vond ik nog 50 tabs winstrol (gs). Zouden jullie dat ook ergens in de kuur plaatsen? voor of achter?

Grtz en aan iedereen een happy muscleyear!!

:rolleyes:
Ja man cool!!
Kijk ff goed, misschien ligt er nog meer shizzle in....kan allemaal!!!

Wat denken jullie van winstrol op vaste dagen. Bv

Maandag/Woensdag/Vrijdag.

Of zouden jullie gewoon EOD blijvan gaan dus:

Maandag/Woensdag/Vrijdag/Zondag/Dinsdag....

Het laatste zal wel stabielere bloedwaarden geven, maar kan misschien wat verwarrend worden na een tijdje.

thanks

Winstrol minimaal om de dag zetten en niet Maandag/Woensdag/Vrijdag.
Gewoon even koppie er bij houden dan komt het wel goed

Terug
Naar boven