Fitness Seller

3.435keer push ups in één uur

impressive:cool:

Vraag me af hoelang hij hiervoor heeft moeten trainen, lijkt me toch wel dat je hier ziek veel voor moet trainen.

En pleurde zijn tanden er uit , tijdens de poging ?
lijkt nergens op.. die pushups :o

Laatst bewerkt:
brutaal!

Beelden gezien, nice dat hij het doet. Uitvoering trekt op niks. :)

Who cares. Wat belangrijker is, is hoeveel je er doet met 85 kilo op je rug. Die ouwe zakt dan bij de eerste rep waarschijnlijk al in elkaar.

Mag ik vragen waarom dat belangrijker is?
Sommige mensen kunnen een marathon lopen in 2 uur en 5 min, anderen kunnen 420 kilo deadliften. Heel verschillende skills die niet met elkaar te vergelijken zijn.

Deze man heeft hier een wereldprestatie neergelegd, zie niet waarom er vergeleken moet worden.

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waarom dat belangrijker is?
Sommige mensen kunnen een marathon lopen in 2 uur en 5 min, anderen kunnen 420 kilo deadliften. Heel verschillende skills die niet met elkaar te vergelijken zijn.

Deze man heeft hier een wereldprestatie neergelegd, zie niet waarom er vergeleken moet worden.
Omdat we op een BB forum zitten misschien?

En verder zijn dit soort mensen helemaal geen topsporters maar gewoon attention wh*res die graag een keertje in het guiness book of blabla terecht willen komen.

Als je de uitvoering van die push ups ziet weet je genoeg, GTFO.

is dat serieus een world record? Want dat zijn toch geen push ups? volgens mij komt er maar 20-25% van de krachtontwikkeling bij kijken die je normaal bij een push up hebt :P.

Probeer dat anders maar eens een uur vol te houden zou ik zeggen ;)

Who cares. Wat belangrijker is, is hoeveel je er doet met 85 kilo op je rug. Die ouwe zakt dan bij de eerste rep waarschijnlijk al in elkaar.
We zitten hier niet op een powerlift forum! Het gaat erom hoe het eruit ziet, en dat is nog zeer deftig, zeker gezien zijn leeftijd!!!

We zitten hier niet op een powerlift forum! Het gaat erom hoe het eruit ziet, en dat is nog zeer deftig, zeker gezien zijn leeftijd!!!
Probeer jij er dan maar eens als een BB uit te zien met p*ssy weights en tig reps :)

Ik snap niet waarom iedereen altijd zo speciaal doet over 60+ trouwens. Jullie verwachten dat je tegen dan allemaal een slappe papz*k bent? Ik wil er dan iig beter uitzien dan dit.

Scherpenheuvel LOL.. Daar woon ik -_-.. Heb hem iig nog niet gezien.

Probeer jij er dan maar eens als een BB uit te zien met p*ssy weights en tig reps :)

Ik snap niet waarom iedereen altijd zo speciaal doet over 60+ trouwens. Jullie verwachten dat je tegen dan allemaal een slappe papz*k bent? Ik wil er dan iig beter uitzien dan dit.

Ik was niet heel serieus eigenlijk, maar toch kan je moeilijk zeggen dat hij geen spieren heeft. Hij heeft best wel een UB. Op het nieuws was dat ook te zien. Die armen schatte ik zo'n 44cm, had trouwens ook schouders en lats.

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Scherpenheuvel LOL.. Daar woon ik -_-.. Heb hem iig nog niet gezien.
Ja, dat komt omdat hij altijd achter de haag aan het pompen is. 10 jaar geleden zag je hem nog wel eens, maar toen stond de haag ook nog niet zo hoog.

Begtus over 40 jaar...

Vraag me af hoelang hij hiervoor heeft moeten trainen, lijkt me toch wel dat je hier ziek veel voor moet trainen.

dacht dat hij zei dat hij er 6 of 7 jaar voor getraind had

Beelden gezien, nice dat hij het doet. Uitvoering trekt op niks. :)

idd, als mijn ex-karate leraar erbij stond zou hij al zeker de helft afgekeurd hebben
armen niet onder schouders geplaats maar mee naar buiten en handen naar buiten gedraaid...

Terug
Naar boven