Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Who cares. Wat belangrijker is, is hoeveel je er doet met 85 kilo op je rug. Die ouwe zakt dan bij de eerste rep waarschijnlijk al in elkaar.
Omdat we op een BB forum zitten misschien?Mag ik vragen waarom dat belangrijker is?
Sommige mensen kunnen een marathon lopen in 2 uur en 5 min, anderen kunnen 420 kilo deadliften. Heel verschillende skills die niet met elkaar te vergelijken zijn.
Deze man heeft hier een wereldprestatie neergelegd, zie niet waarom er vergeleken moet worden.

.is dat serieus een world record? Want dat zijn toch geen push ups? volgens mij komt er maar 20-25% van de krachtontwikkeling bij kijken die je normaal bij een push up hebt.

Speed is all you need.Probeer dat anders maar eens een uur vol te houden zou ik zeggen![]()

We zitten hier niet op een powerlift forum! Het gaat erom hoe het eruit ziet, en dat is nog zeer deftig, zeker gezien zijn leeftijd!!!Who cares. Wat belangrijker is, is hoeveel je er doet met 85 kilo op je rug. Die ouwe zakt dan bij de eerste rep waarschijnlijk al in elkaar.
Probeer jij er dan maar eens als een BB uit te zien met p*ssy weights en tig repsWe zitten hier niet op een powerlift forum! Het gaat erom hoe het eruit ziet, en dat is nog zeer deftig, zeker gezien zijn leeftijd!!!

Probeer jij er dan maar eens als een BB uit te zien met p*ssy weights en tig reps
Ik snap niet waarom iedereen altijd zo speciaal doet over 60+ trouwens. Jullie verwachten dat je tegen dan allemaal een slappe papz*k bent? Ik wil er dan iig beter uitzien dan dit.
Ja, dat komt omdat hij altijd achter de haag aan het pompen is. 10 jaar geleden zag je hem nog wel eens, maar toen stond de haag ook nog niet zo hoog.Scherpenheuvel LOL.. Daar woon ik -_-.. Heb hem iig nog niet gezien.
We zitten hier niet op een powerlift forum! Het gaat erom hoe het eruit ziet, en dat is nog zeer deftig, zeker gezien zijn leeftijd!!!

Vraag me af hoelang hij hiervoor heeft moeten trainen, lijkt me toch wel dat je hier ziek veel voor moet trainen.
Beelden gezien, nice dat hij het doet. Uitvoering trekt op niks.![]()