- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
zeg jij niet altijd dat het niet om het gewicht gaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qwa massa denk ik ook niet, hij heeft heel veel Slow Twitch spiervezels lijkt mij ?Zijn spieren zijn dus vooral goed in uithouding, qua kracht zal hij daarom weinig tot niets voorstellen.
Het gaat ook niet om het gewicht maar om je 70-80% van je kunnen en daar tussen zitten. Ik weet preccies wat T bedoeld daar mee. Veel mensen willen het niet snappen of kunnen het niet snappenzeg jij niet altijd dat het niet om het gewicht gaat?

Probeer dat anders maar eens een uur vol te houden zou ik zeggen![]()

?Het gaat ook niet om het gewicht maar om je 70-80% van je kunnen en daar tussen zitten. Ik weet preccies wat T bedoeld daar mee. Veel mensen willen het niet snappen of kunnen het niet snappen![]()

Wat nou, goku niet natural? 0.o
Je hebt gewicht nodig om te groeien. Geen hoge reps. Niet zo moeilijk om te bedenken toch?zeg jij niet altijd dat het niet om het gewicht gaat?
Tja knap... Heb nooit veel gehad met die aanstellers/attention wh*res uit Guinness book. Als je daarin beland omdat je goed bent in een specifieke sport, alle respect dan. Maar die types die hun hele leven 1 iets trainen om toch maar vermeld te worden vind ik meer zielig dan wat anders eigenlijk. En ik vraag niet dat iemand het daar mee eens is, dat is gewoon hoe IK erover denk.Qwa massa denk ik ook niet, hij heeft heel veel Slow Twitch spiervezels lijkt mij ?
Voor zo'n ouwe vind ik het wel knap. Of knap als hij altijd heeft getraind vind ik het geen wonder, als ik bvb lekker door blijf trainen zie ik erook nog oed uit op mijn 70e en ben ik nog straks en gespierd.
En toch heeft die kerel een UB waar best wat massa op zit.Je hebt gewicht nodig om te groeien. Geen hoge reps. Niet zo moeilijk om te bedenken toch?
Het is geen ecto, maar er lopen bij ons in de gym wel meer van die kerels van +60 rond, groter ook. Wellicht heeft hij naast het high rep schema ook een KT schema, ook al heeft dat voor zijn doel 0 toegevoegde waarde.En toch heeft die kerel een UB waar best wat massa op zit.
En toch heeft die kerel een UB waar best wat massa op zit.

Groter dan die gast op die leeftijd en natural? Het is zeker mogelijk, maar zelf heb ik dat nog niet vaak gezien.Het is geen ecto, maar er lopen bij ons in de gym wel meer van die kerels van +60 rond, groter ook. Wellicht heeft hij naast het high rep schema ook een KT schema, ook al heeft dat voor zijn doel 0 toegevoegde waarde.
Ik zeg ook niet dat dit niet zo is. Alleen leek het me onwaarschijnlijk dat, zoals eerder in dit topic beweerd werd, zijn spieren alleen op uithouding getraind zijn en wss zouden failen bij ietswat van belasting. Zo ziet hij er iig niet uit.Goed, maar wie zegt dat hij nooit gewoon op 10 reps traint?![]()
Zo groot is hij nu ook weer niet, gewoon een fysiek dat dagelijks getraind wordt, dat zie je. Mogelijk ook al levenslang bezig.Groter dan die gast op die leeftijd en natural? Het is zeker mogelijk, maar zelf heb ik dat nog niet vaak gezien.
Ik zeg ook niet dat hij echt groot is, gewoon een stevige body die best wel wat aankan op het eerste zicht. Knap voor op die leeftijd.Zo groot is hij nu ook weer niet, gewoon een fysiek dat dagelijks getraind wordt, dat zie je. Mogelijk ook al levenslang bezig.
Haha ja bij ons lopen echt van die ouwe spierbundels rond, altijd lachen als die tieners en twintigers dan jaloers nakijken.
Zijn spieren zijn dus vooral goed in uithouding, qua kracht zal hij daarom weinig tot niets voorstellen.
Tuurlijk niet, welke 62 jarige is er nu zo gek om te oefenen op zoiets puur om in een boekje te geraken.Maakt helemaal niets uit, ik zie iemand van 62 niet direct drieduizend push ups doen hoor. Vind het nog steeds sterk!
Ik kan ook gaan trainen om uiteindelijk een uur aan een stuk te kunnen pissen, dat zou ook een world record zijn, maar heb ik er iets nuttigs mee geleerd
Punt blijft imo dat je voor wereldrecords als dit toch wel beetje standaardisatie moet toepassen en dan zou ik zeggen iets in de aard van "handen maximaal 5cm weg van loodrechte verbinding met schouders, elke rep armen volledig uitstrekken bovenaan, elke rep met je hoofd iets aanraken dat 7 cm boven de grond ligt"
ofzo, maar niet van deze crap. Ik ben vrij zeker dat iedereen die 3 jaar van zn leven wilt opofferen op zo'n mongolenmanier als die most pushups in 60 seconds binnen de 10 reps van hem kan komen, en minstens 30% hem kunnen verslaan.
en dan is het niet zo impressive meer?
Iemand beelden hiervan? ben wel benieuwd naar zn ROM
hmm.. wel iets anders gevonden, alleen om de eerste 18 seconden al het posten waard
http://www.youtube.com/watch?v=FawcLIt_vBI