apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik ben sinds 2 weken begonnen met rippetoe's en ben dan dus ook zwaar gaan bulken. Kzit ongeveer aan de 4500 tot 5000kcal per dag.
Nu ben ik in 2 weken tijd 3,5kg aangekomen. Als supps gebruik ik zelfgemaakte weightgainer(whey+maltodextrine+dextrose+creatine) + nog 2 shakes whey per dag(dus in totaal 3 shakes). Verder slaap ik 10 uur per dag en heb ik de afgelopen 2 weken niet gedronken, niet gespaced en amper gerookt. Tevens juice ik niet.
Ik was 2 weken terug nog 82kg.
Nu zit ik op 85,5kg.
Dit is de weging die ik net in de gym had gedaan
Vet percentage is nooit precies op die dingen. Voor een accurater bf% meet ik um 3 dagen achter elkaar, neem daar het gemiddelde van met een afwijking van ong. 1,5%+-
Maar mijn vraag luidt,
kan je natural per maand 5+kg aankomen?
Nu ben ik in 2 weken tijd 3,5kg aangekomen. Als supps gebruik ik zelfgemaakte weightgainer(whey+maltodextrine+dextrose+creatine) + nog 2 shakes whey per dag(dus in totaal 3 shakes). Verder slaap ik 10 uur per dag en heb ik de afgelopen 2 weken niet gedronken, niet gespaced en amper gerookt. Tevens juice ik niet.
Ik was 2 weken terug nog 82kg.
Nu zit ik op 85,5kg.
Dit is de weging die ik net in de gym had gedaan
Vet percentage is nooit precies op die dingen. Voor een accurater bf% meet ik um 3 dagen achter elkaar, neem daar het gemiddelde van met een afwijking van ong. 1,5%+-
Maar mijn vraag luidt,
kan je natural per maand 5+kg aankomen?
Laatst bewerkt: