AndroidHealthClinic

3,5kg in 2 weken..

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Ik ben sinds 2 weken begonnen met rippetoe's en ben dan dus ook zwaar gaan bulken. Kzit ongeveer aan de 4500 tot 5000kcal per dag.

Nu ben ik in 2 weken tijd 3,5kg aangekomen. Als supps gebruik ik zelfgemaakte weightgainer(whey+maltodextrine+dextrose+creatine) + nog 2 shakes whey per dag(dus in totaal 3 shakes). Verder slaap ik 10 uur per dag en heb ik de afgelopen 2 weken niet gedronken, niet gespaced en amper gerookt. Tevens juice ik niet.

Ik was 2 weken terug nog 82kg.
Nu zit ik op 85,5kg.
Dit is de weging die ik net in de gym had gedaan
20f89ck.jpg

Vet percentage is nooit precies op die dingen. Voor een accurater bf% meet ik um 3 dagen achter elkaar, neem daar het gemiddelde van met een afwijking van ong. 1,5%+-

Maar mijn vraag luidt,
kan je natural per maand 5+kg aankomen?

Laatst bewerkt:
Noobgains? eerste maand dat je echt traint ofzo?

Het is een Tanita weegschaal, neem dat niet te serieus, zal ook een groot deel vocht zijn.

Dit is standaard in de eerste weken dat iemand Starting Strength doet.

• Topic Starter Topic Starter
Noobgains? eerste maand dat je echt traint ofzo?
Haha missch maar ik train al een tijd, daarom juist. Ik begon ergens op 70-72kg.
Ik squat nu 110-120, bench 90 en deadlift 140, dus opzich niet heel erg noob.
Ik weet dat die weegschalen crap zijn, maar het gaat mij voornamelijk om het gewicht. Die bf% meter erin is crap, maar gewicht meten kan ie wel.
Maar hoeveel kan natural max gegained worden in een maand? En hoeveel in 3 achtereenvolgende maanden?

ongeveer 3,14159265kg per maand, maar dat is natuurlijk wel omgekeerd exponentieel

IAW: geen idee, is persoonsafhankelijk, hoe goed je eet, hoeveel je slaapt, hoe hard je traint enz enz

Je kan niet 5kg spiermassa aankomen in een maand. Wel 4.5kg stront & vocht en misschien 0.5kg spiermassa, tenzij je echt net begint met trainen.

vocht en vet waarschijnlijk,

voornamelijk vocht als je meer bent gaan eten

Ik ben sinds 2 weken begonnen met rippetoe's en ben dan dus ook zwaar gaan bulken. Kzit ongeveer aan de 4500 tot 5000kcal per dag.

Nu ben ik in 2 weken tijd 3,5kg aangekomen. Als supps gebruik ik zelfgemaakte weightgainer(whey+maltodextrine+dextrose+creatine) + nog 2 shakes whey per dag(dus in totaal 3 shakes). Verder slaap ik 10 uur per dag en heb ik de afgelopen 2 weken niet gedronken, niet gespaced en amper gerookt. Tevens juice ik niet.

Ik was 2 weken terug nog 82kg.
Nu zit ik op 85,5kg.
Dit is de weging die ik net in de gym had gedaan
20f89ck.jpg

Vet percentage is nooit precies op die dingen. Voor een accurater bf% meet ik um 3 dagen achter elkaar, neem daar het gemiddelde van met een afwijking van ong. 1,5%+-

Maar mijn vraag luidt,
kan je natural per maand 5+kg aankomen?

3.5 kg na 2 weken is 7 kg per maand, is nogal veel, zal grotendeels vocht zijn...
probeer max 3 kg / maand af te vallen

succes

Op 4500-5000 kcals en dan nog zeggen de meeste dat dit grotendeels vocht zal zijn???

Dit is gewoon grotendeels vet, ook veel vocht, weinig spier...

Minderen dus die kcals... schrap maar zo'n 1500 kcals als ik jou was anders ben je binnen de kortste keren moddervet.

EDIT: Had je 2 weken geleden je ook 's avonds gewogen?

Laatst bewerkt:
3.5 kg na 2 weken is 7 kg per maand, is nogal veel, zal grotendeels vocht zijn...
probeer max 3 kg / maand af te vallen

succes

ik denk dat iemand niet echt gelezen heeft :D

maar idd mij lijkt het ook zeer sterk om zoveel spiermassa bij te komen op slechts 2 weken (tenzij zoals vermeld als beginner en je er echt voor ging)

maar dan nog elke vordering is goed toch? :D beter dat dan geen vordering

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf om de week me gewicht meten en kijken wat er gebeurd, ook qua kracht.

als ik creatine gebruik gaat er ook +2 a 3 op de weegschaal bij. reken maar dat je ook vet bent gaan aanzetten maar ik denk iets te hard !cleanbulken, stukken beter.

Zal vet en vocht bij gekomen zijn.
Maar dat is t bulken en de creatine.
TS zal zeker spiermasa bij hebben gekregen.
Zo lekker die compound oefeningen!!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven