MuscleMeat

vet% 6.2 MOET omhoog

• Topic Starter Topic Starter
vhagxe.jpg

Heb ff snel een foto gemaakt, geen hele duidelijke maar toch

gok wel iets meer als 6% eerder 8-9%. En daarbij is het zonde om als een malle jezelf vet te mesten om het vetmesten. Je hebt er juist voordeel mee om droog aan een goede bulk te beginnen. Hoe droger je begint met bulken hoe langer je door kan gaan voor je te hoog vetpercentage krijgt.

Je moet je absoluut niet express gaan zitten vetmesten nu. Gewoon hard gaan bulken en daarbij niet bang zijn voor wat junkfood zou ik zeggen.

En ben je srs 19?? Lijkt wel 35 man. no flame

haha ja man serieus 19
het meten is wel vrij nauwkeurig gedaan maargoed.
wil voor de zomer toch rond de 11% proberen te gaan zitten, net ietsje voller zijn

Je zit op die foto op 11-12 % vet..

Onder mijn navel, oksels over me schouders armen en borst lopen overal aders, 11 a 12 gaat nergens over

Jelly!

Gvd zoveel calorieen en nog niet aankomen? ME JELLY

btw 12 procent? Ga weg man.

Wil je zo graag vetter worden btw? Dit zit er wel vrij goed uit eigenlijk, ga gewoon clean bulken en kijk waar t schip strand, ipv die 11 procent aan te houden.

kijk zo'n laag vet% is heel leuk hoor.. als ik 105 had gewogen maar dat gaat nog even duren haha
ik ben 1.92m en dat lijk je eerder dun dan afgetraind daar gaat het me om, wil toch wel wat voller zijn

ohja deze foto is een week na de vet% meting
heb al flink lopen buffelen dus het zou wat hoger kunnen zijn als toen er 6.2 werd gemeten

Go for it DJ!
Zo'n mooi lijf verdient wel een redelijk gezonde bulk hoor! ;)

Ik zou idd ook niet vetmesten om vet te mesten, ik heb hetzelfde gedaan (stond op 7%) en heb al spijt dat ik een dirty bulk heb gedaan in plaats van een clean bulk. In het begin denk je wel dat je van niets aankomt maar wacht maar, ineens is het er! Zit nu op ongeveer 15% en mag gaan cutten :(

Dus mijn tip is clean bulken, en als je toch doorwilt gaan met dit plan zou ik veel havermout eten, even in de blender en opdrinken. Dat zijn easy kcal, ik deed vroeger smorgens 2 havermout shakes met 1liter volle melk (1300kcal) en het is op 5minuten allemaal binnen!

En ben je srs 19?? Lijkt wel 35 man. no flame[/QUOTE]

je hebt een beetje zuid europees uiterlijk..ergens hongaars bloed ofzo?

maar waarom zoveel kcals als dit al je basis is?
Ik zou het zo clean mogelijk houden, want je lichaam gaat het overschot van kcals echt alleen maar omzetten in vet rond je buik wat daar lekker blijft ronddabbelen..ziet ook niet uit op het strand straks :D

En ben je srs 19?? Lijkt wel 35 man. no flame

Ik zou het zo clean mogelijk houden, want je lichaam gaat het overschot van kcals echt alleen maar omzetten in vet rond je buik wat daar lekker blijft ronddabbelen..ziet ook niet uit op het strand straks :D[/QUOTE]

nope, ben 100% kaaskop

ik ga het dan maar met 'schone' voeding proberen inderdaad
een buikje is echt vadsig :P

Gvd zoveel calorieen en nog niet aankomen? ME JELLY

btw 12 procent? Ga weg man.

Wil je zo graag vetter worden btw? Dit zit er wel vrij goed uit eigenlijk, ga gewoon clean bulken en kijk waar t schip strand, ipv die 11 procent aan te houden.

Dit. Ik kan er boos om worden. :):P

Ik zou het zo clean mogelijk houden, want je lichaam gaat het overschot van kcals echt alleen maar omzetten in vet rond je buik wat daar lekker blijft ronddabbelen..ziet ook niet uit op het strand straks :D

nope, ben 100% kaaskop

ik ga het dan maar met 'schone' voeding proberen inderdaad
een buikje is echt vadsig :P[/QUOTE]

´Schoon´ hoeft niet per se, het gaat eerder om hoe hoog je overschot aan calorieen per dag is, waardoor je eerder vetter wordt. je kan dan clean gaan eten wat je wilt, maar als je overschot gigantisch is wordt je vetter, hoe dan ook

Sonde om je bij zon fysiek vol te vreten man, ga inderdaad bulken maar vet mesten is niet nodig en zou sonde zijn

Dit. Ik kan er boos om worden. :):P

Ja eigenlijk weet ik niet of ik het wel kan geloven. Hoe is het mogelijk om ZO veel te eten en niet aan te komen?? ???

Wat is je geheim??

Ik ben een skinny ****er, maar eigenlijk ben ik gewoon een veelvraat, t liefst eet ik alles wat los en vast zit.

Terug
Naar boven