Fitness Seller

vet% 6.2 MOET omhoog

gok wel iets meer als 6% eerder 8-9%. En daarbij is het zonde om als een malle jezelf vet te mesten om het vetmesten. Je hebt er juist voordeel mee om droog aan een goede bulk te beginnen. Hoe droger je begint met bulken hoe langer je door kan gaan voor je te hoog vetpercentage krijgt.

Je moet je absoluut niet express gaan zitten vetmesten nu. Gewoon hard gaan bulken en daarbij niet bang zijn voor wat junkfood zou ik zeggen.

en ben je srs 19?? Lijkt wel 35 man. No flame

+1

• Topic Starter Topic Starter
Ja eigenlijk weet ik niet of ik het wel kan geloven. Hoe is het mogelijk om ZO veel te eten en niet aan te komen?? ???

Wat is je geheim??

Ik ben een skinny ****er, maar eigenlijk ben ik gewoon een veelvraat, t liefst eet ik alles wat los en vast zit.

Ik zou willen dat ik het wist
Naast 70min trainen per dag voer ik amper wat uit. Ik ga naar school met de trein en bus, op school zit k alleen maar achter de pc. Alleen als ik werk op vrijdag en zaterdag ben ik redelijk intensief bezig dat is alles.

Ik heb de hele dag door honger, als ik na het ontbijt bijna misselijk de deur uit en een uur later werk ik weer 6/7 boterhammen naar binnen...

Heb je niet toevallig een gat in je keel zitten waar al je eten meteen uitvalt? :p

Maat van mij heeft dit ook en moet ook aankomen, extreem snelle verbranding.
Doe veel kracht training en verder alles eten wat los en vast zit, dan kom je vanzelf wel aan. Vet en spier. Al zal het niet heel hard gaan bij jou, maar iig is t beter om er wel gewoon kracht bij te doen omdat je anders alleen maar vet gaat aankomen, daar zit niemand op te wachten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 5 keer per week ongeveer een dik uur zeer intensief, en vanzelfsprekend laat ik cardio achterwege.

ik ga gewoon langzaam aan steeds hoger in kcal tot ik merk dat ik wat voller ga worden, dus in kleine stapjes zodat ik niet straks ineens een blubberpens heb

Max 7% omg wie 11 a 12 zegt is insane in the brain

Mijn god wat een ouwe kop. Zal ik maar de eerste zijn die om een spoonpic gaat vragen?

lol alsof bijkomen moeilijk is..

drink veel volle melk, pindakaas, bananen, weight gainers,...

oh hello myhealth breda

Maat van mij heeft dit ook en moet ook aankomen, extreem snelle verbranding.
Doe veel kracht training en verder alles eten wat los en vast zit, dan kom je vanzelf wel aan. Vet en spier. Al zal het niet heel hard gaan bij jou, maar iig is t beter om er wel gewoon kracht bij te doen omdat je anders alleen maar vet gaat aankomen, daar zit niemand op te wachten.

Maar hoe kan je verbranding nou zoveel hoger liggen, dat is toch een fabel, die metabolic rate verschilt toch niet zo extreem per persoon?

Terug
Naar boven