XXL Nutrition

3,5kg vet in 6 weken tijd?

niet zomaar cardio doen, HIIT doen werkt zeker het beste. Dus langere periodes super intensief met korte pauze. Half uurtje van dit dagelijks doet wonderen zonder dat je je hoeft te verhongeren.

****ing r**ards jullie.
Zal de berekening even maken, als je te dom bent om het te snappen.
1000kcal X 12 uur=12.000 kcal
daar gaat 3000kcal af, wat ik die dag heb gegeten. Maakt 9000 kcal. 9kcal per gram vet=1kg vetverlies.

Ik was trouwens 2kg lichter de dag erna, 1 kg was inderdaad vocht. VP meting later die week liet ook 1kg vetverlies zien.

Ik ben in iets meer dan een maand 3kg kwijt, ik merk geen spierverlies. Cardio heb ik maar heel weinig gedaan, het is dus wel mogelijk.

De richtlijn gebruikt in Burn the Fat, Feed the Muscle is 1 pond vet (=0,5 kilo) per week. Dus in 6 weken kun je dan zo'n 3kg vet verbranden. Zorg dat je dagelijkse tekort op zo'n 20%/500cal zit en inderdaad veel HIIT cardio in de ochtenden voor optimaal resultaat.

Hou je carbs in de gaten. Als de effecten uit lijken te blijven kun je lager in de carbs gaan (met elke drie dagen een normale carb-dag).

• Topic Starter Topic Starter
De richtlijn gebruikt in Burn the Fat, Feed the Muscle is 1 pond vet (=0,5 kilo) per week. Dus in 6 weken kun je dan zo'n 3kg vet verbranden. Zorg dat je dagelijkse tekort op zo'n 20%/500cal zit en inderdaad veel HIIT cardio in de ochtenden voor optimaal resultaat.

Hou je carbs in de gaten. Als de effecten uit lijken te blijven kun je lager in de carbs gaan (met elke drie dagen een normale carb-dag).

Kan ik ook 3 dagen heel weinig carbs eten (50gram) en dan elke 3 dagen normale carb-dag houden? Of werkt dit averechts?

Ik ben in 12 weken van 84 kg nr 77 gegaan. Elke dag +- 600 caloriën onder onderhoud gegeten. 5 x per week KT en een 3 tot max 4 x cardio van +- 30 tot max 40 min.

Ben zo goed als niks aan spiermassa verloren. Een goed voedingsschema doet wonderen.

Kan ik ook 3 dagen heel weinig carbs eten (50gram) en dan elke 3 dagen normale carb-dag houden? Of werkt dit averechts?

Je kunt dit voor zover ik weet op elke manier combineren. Waar het vooral om gaat is dat low-carb goed werkt om te cutten maar dat het onmogelijk is om dit langere tijd vol te houden. Daarom de regelmatige normale carb-dagen.

Terug
Naar boven