XXL Nutrition

3 daags schema ?

predator5693

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
65kg
hallo, wat is volgens jullie het beste voor een 3 daags schema
maandag
woensdag
vrijdag

e liefst de vrijdag iets waarbij ik mijn onderarmen en bovenarmen niet teveel hoef te gebruiken omdat ik tafelvoetbal doe en niet te zwaar wil gaan voor mijn hobby dat ik wil blijven doen zonder last.

groetjes Peter

maandag
woensdag
vrijdag

e liefst de vrijdag iets waarbij ik mijn onderarmen en bovenarmen niet teveel hoef te gebruiken omdat ik tafelvoetbal doe en niet te zwaar wil gaan voor mijn hobby dat ik wil blijven doen zonder last.

groetjes Peter

:roflol::roflol: OMFG :roflol::roflol:

Ik zou zeggen...lees het forum eerst even door voordat je om een kant en klaar schema gaat vragen.
Er staat genoeg informatie op om zelf tot een schema te komen dat je dan kan inrichten naar eigen inzicht (tip: Begin met de stickies).

maandag
woensdag
vrijdag

groetjes Peter

Ik zou vooral veel squaten. Is goed voor een stabiele basishouding tijdens het tafelvoetbal.

Maandag: rug-tricep
Woensdag: borst-bicep
Vrijdag: benen-schouders

Als je maar zorgt dat er een paar uurtjes zit tussen trainen en tafelvoetbal lijkt me dat nou niet zo'n groot probleem

• Topic Starter Topic Starter
3 uurtjes zitten ertussen. dusja. maar dunk zijn schema ziet er mij goed uit.

Terug
Naar boven