Fitness Seller

3 daags split

Ruuddebruut

Novice
Waardering
0
Hai,
na 9 weken Bill Starr (leuk hoor, een aanrader) en een weekje rust plus de nodige feestdagen heb ik nu een 3 daags split in elkaar gezet. Ik hoop dat ik ongeveer maandag-woensdag-vrijdag zal kunnen trainen maar ivm studie en andere verplichtingen zullen er best eens dagen zijn dat ik geen tijd heb.
Ik train ongeveer een jaartje redelijk serieus, alles is aanwezig in mn gym maar het is niet mogelijk om power cleans en dergelijke te doen.
Stats zijn 79 kg, 1m88, BP 5x67.5, DL 5x122.5, Fullsq 5x 87.5.
Mn armen zijn nog steeds erg dun helaas, ik hoop dat die wat zullen bijtrekken komende tijd.
Afijn, genoeg gelul:

Alle sets 8 8 8 6, deadlift 4x5
Borst Biceps

Benchpress
Incline Dumbbellpress
Dumbbell Flyes
Dumbbell curls
Cable Curls

Rug Triceps

Deadlift
Bent over Row
Lat pulldown
Dips
Skullcrusher
Rope pushdown

Benen Schouders

Squat
Legpress
Leg curl
Leg extension
Military press
Lateral raise
Rear lateral raise
Abs

Tips zijn welkom. Ik weet dat sommigen borst/triceps rug/biceps fijner vinden maar ik heb zelf nog geen idee wat beter werkt voor mij, dus voorlopig houd ik het zo.
Dank alvast,

Ruud

Laatst bewerkt:
Je zou bij rug eventueel nog een row erbij kunnen doen. DB Row oid.
Vind het aantal oefeningen voor je benen wel erg weinig.
Ik zou een leg extension nog toevoegen voor je quads, voor je hamstrings een leg curl en voor je kuiten een standing/seated calf raise.
Vergeet bij je schouders de achterkant niet -> rear lateral raise

Ook zie ik geen oefening voor je traps(db/bb shrugs), maar misschien kies je hier zelf voor.

En tsja, voor de rest eten eten eten :D

Misschien bij de rug nog een facepull toevoegen en bij de benen nog een oefening voor de achterkant, Stiffed leg deadlift of leg curl bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Oefeningen toegevoegd. Verder nog iemand tips?

Terug
Naar boven