AndroidHealthClinic

3 guys 1 hammer

de psychopaten laten zich nogal snel kennen in dit topic
het ene zieke filmpje is nog maar gepost of ze komen al met een ander :D

kheb ze net allemaal zitten kijken
nu tijd voor wat kwark:D

Wil mijn maagdelijke geestelijke toestand graag intact houden en kijk daarom niks. Weet nu al dat het me gaat intrigeren en ik er meer ga kijken.

Bahbah, die n*gger die verbrand werdt in tanzania was dan wel weer grappig.

@ TUNUX

geen dierenmishandeling plaatsen man, dat gaat te fur

beestjes zijn weerloos dude

Dieren is ook sick, maar 21 moorden in 30 dagen uit verveling? Zwakkere mensen waaronder kinderen.

**** dat is echt wel over de top sick.

als jij als luie oostblokker moest kiezen tussen een super buff monster vermoorden of een klein zwak meisje, kies je toch voor het klein zwak meisje. Kost veel minder moeite;)

[Link niet meer beschikbaar]

this is one sick mofo

Wat had ik dan moeten zeggen; n*ger? Maar nee, ik ben zeker niet racistisch, hij verdiende het gewoon.

waarom heb ik nog geen enkel filmpje in dit topic bekeken ???

leipe gasten. overduidelijk te kort liefde gehad van hun moeder

klik :D
hmm en bij deze kreeg ik echt moordneigingen :mad:

Laatst bewerkt:
dam hoe die ecto kijkt op het einde, ksou zo die gast zo kunnen onthoofden zoals in die nazi filmpjes:mad:

dat soort shit kan toch bijna niet echt zijn? wtf man

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

klik :D
hmm en bij deze kreeg ik echt moordneigingen :mad:

Die 1e is bullshit van wat ze zeggen dat het is, dat is filmpje van een gast die van een brug of muur afspringt ofzo richting het water, maar nog net me zijn hoofd de rand van iets raakt.

Is inderdaad niet echt. August Underground Mordum heet die film, staat ook in 1 van de comments.

Terug
Naar boven