AndroidHealthClinic

3 guys 1 hammer

Thief Burnt Alive in Tanzania(GRAPHIC VIDEO)

http://www.eastafricantube.com/media/28106/Thief_Burnt_Alive_in_Tanzania(GRAPHIC_VIDEO)/

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Echt iets voor NIET westerse landen dit.

Rapist was beaten and burned, He was accused of raping 2 young girls, Then finally got picked off by an angry mob. (This is my first contribution. Sorry if its a repost.)

http://www.documentingreality.com/forum/f166/never-ending-beating-rapist-being-burned-alive-15452/

Ik heb al honderden van dit soort zieke filmpjes gezien, en het gekken is dat ik het steeds slechter kan verdragen. Het idee dat er zoveel zieke shit op het internet staat wat gefilmd is, + de shit die niet gefilmd is.
Dan dus te bedenken hoeveel leipe mensen er wel niet in de wereld rond lopen die tot dit soort gruwelijke daden instaat zijn!
En de figuren die hier stoer lopen te verkondigen dat het ze niks doet, zoek hulp sick ****s!

sicke filmpjes :roflol:

Ik heb al honderden van dit soort zieke filmpjes gezien, en het gekken is dat ik het steeds slechter kan verdragen. Het idee dat er zoveel zieke shit op het internet staat wat gefilmd is, + de shit die niet gefilmd is.
Dan dus te bedenken hoeveel leipe mensen er wel niet in de wereld rond lopen die tot dit soort gruwelijke daden instaat zijn!
En de figuren die hier stoer lopen te verkondigen dat het ze niks doet, zoek hulp sick ****s!

Beter zet je wat test iedere week, als dit je tere hartje al pijn doet.:rolleyes:

Ik ook al en paar duizend.

Er worden steeds meer van dit soort filmpjes en foto's gepubliceerd omdat steeds meer mensen een camera op hun telefoon hebben.

Dat de wereld een ziekmakend organisme bevat is jammerlijk... wie weet dat het nieuwe leven wat ontdekt is vredelievender is:).

Over de inhoud en de werkelijke beweegredenen van sommige acts kan kan ik me indenken (bijv iemand die een familie lid iets aandoet ofzo) als zijnde een filmpje waar iemand afgemaakt word.
De "3 guys 1hammer" clip is gewoon erg ziekmakend als je bedenkt dat er zoveel van dit soort vlegels rond huppelen.

Met dit soort filmpjes vind ik dat het duidelijk word hoe veel mensen toch eigenlijk ontspoord zijn van de realiteit... hoe word je zo??? Dat vind ik moeilijk te begrijpen, maar helpt door het kijken naar dit soort materiaal, het is er, de wereld is niet rozenkleur en mannenschijn (ja hier in ons westerse cultuurtje alhoewel dat ook al aan het verdwijnen is) , de wereld is HAAT en NIJD.

Period

Laatst bewerkt:
sick mother****ers

Ik ook al en paar duizend.

Er worden steeds meer van dit soort filmpjes en foto's gepubliceerd omdat steeds meer mensen een camera op hun telefoon hebben.

Dat de wereld een ziekmakend organisme bevat is jammerlijk... wie weet dat het nieuwe leven wat ontdekt is vredelievender is:).

Over de inhoud en de werkelijke beweegredenen van sommige acts kan kan ik me indenken (bijv iemand die een familie lid iets aandoet ofzo) als zijnde een filmpje waar iemand afgemaakt word.
De "3 guys 1hammer" clip is gewoon erg ziekmakend als je bedenkt dat er zoveel van dit soort vlegels rond huppelen.

Met dit soort filmpjes vind ik dat het duidelijk word hoe veel mensen toch eigenlijk ontspoord zijn van de realiteit... hoe word je zo??? Dat vind ik moeilijk te begrijpen, maar helpt door het kijken naar dit soort materiaal, het is er, de wereld is niet rozenkleur en mannenschijn (ja hier in ons westerse cultuurtje alhoewel dat ook al aan het verdwijnen is) , de werel dis HAAT en NIJD.

Period

Flimpjes van verkrachters, moordenaars en ander tuig dat word vermoord en gemarteld kan ik nog wel inkomen. Als iemand mijn familie of vrienden kwaad zou doen, zou ik zelf ook tot moorden instaat zijn. Maar 3 19e jarige jongens die 21 moorden plegen op zwakkere mensen waar onder zelfs kinderen, maakt me gewoon ziek.

Doet me hartje geen pijn, maar vind het best verontrustend dat er zoveel sick ****s rondlopen, jij niet dan? Of heb je net je portie test gehad?:P

Ik heb net gefapt, het staat dus op een laag pitje.:D

Maar nee dit doet me niks, dat filmpje van Retired ook niet.

Het enige wat me iets doet is als een dier iets wordt aangedaan.

LOL

Ja dieren kan ik absoluut NIET naar kijken, de onschuld van zo'n beestje :(.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Ik kijk ook nooit naar animal planet, dan krijg ik soms moordneigingen)

Dieren is ook sick, maar 21 moorden in 30 dagen uit verveling? Zwakkere mensen waaronder kinderen.

**** dat is echt wel over de top sick.

was dat die met dat botte mes? dat het echt ****ing lang duurt voor hij er doorheen is. Daarna begint ie aan de achterkant van de nek maar te snijden. En dan ligt die romp daar en legt hij het hoofd als soort van grapje op z'n rug. De vriend van die knakker heeft het allemaal gezien want die lag er zowat naast en daarna knalt die psycho die vriend van die dooie door z'n achterhoofd.

Ik was 16 ofzo toen ik die shit zag. Mind was blown

heb hem in dit topic nog niet voorbij zien komen, als ik me goed kan herinneren,
hoofd op boomstam voet op zijn oor en begint met snijden in het midden van zijn nek achter zijn ademsappel ... is ook wel erg oud filmpje was toen 15 ofzo ???

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

ik vind deze toch wel het ziekst...

zieker als die drie russen imo

fap fap fap

Terug
Naar boven