Fitness Seller

3 Jaar Progressie 200 naar 98

Rodewijk

Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
OK ik loop hier al een tijdje te kijken voor tips enzo maar ik dacht nu laat ik me eens registreeren en mijn verhaal kwijt in een progressie over 3 jaar

Dit was ik in 2006 toen ik begon met trainen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 3 jaar later ben ik serieus gaan trainen in die tussentijd en heb ik het nu tot dit gehaalt maar ik zou graag nog wat tips willen van mensen die er ervaring mee hebben om laatste beetje verder strak te trainen.
Nu wil ik ook serieus gaan beginne met spieren opbouwen maar bulken werkt niet voor mij I.M.V grooten aanleg voor vetopbouw.

Is dit serieus?

• Topic Starter Topic Starter
ja van 2006 / 2007 naar nu

1e foto zag je er veel beter uit...

Heey je moet ergens beginnen he...:(
Maar heeft iemand tips om spieren te kweeken zonder daarbij in BF omhoog te gaan.

Laatst bewerkt:
niets dan respect ! voor info moet je de sticky's ff doorlezen ;)

Respect gozer

respect, wat doe je op de eerste foto voor sport, waterpolo ofzo?

Op foto 1 was je nog maagd neem ik aan? :D

Wow, respect.
Maar 200kg op 17 jarige leeftijd, hoe doe je dat ? :s
We super dat je dit nu doet, je vel is ook mooi meegetrokken.

Waarom op eerste pic met gezicht en andere niet?

goed gedaan gozer je was nogal aan de zware kant en dat is nog zachtjes uitgedrukt, maar nu al een hele progressie gemaakt.
Mijn complimenten.

Dat is wel een aardige strakke buik die je heb - zie op de foto's helemaal geen striae wat op zich wel vreemd is maar jah foto's zijn zo beetje van Muay-Thai-Bitches-Quality

Oude fotoo vergeeten weg te krasse.

3 jaar over gedaan met veel trainen iets van 12x per week vechtsport en krachtsport ben nu bezig met pullups en touwklimmen enzo erbij.
Gewoon alles natuurlijk gedaan een operaties of watdanook. sta natuurlijk niet zo strak in me vel als anderen maar daar moet ik maar mee leeren leven denkik.

Ja toen deed ik waterpolo nogsteeds eigelijk voor de lol.

Laatst bewerkt:
Netjes hoor.

Oude fotoo vergeeten weg te krasse.

3 jaar over gedaan met veel trainen iets van 12x per week vechtsport en krachtsport ben nu bezig met pullups en touwklimmen enzo erbij.
Gewoon alles natuurlijk gedaan een operaties of watdanook. sta natuurlijk niet zo strak in me vel als anderen maar daar moet ik maar mee leeren leven denkik.

Ja toen deed ik waterpolo nogsteeds eigelijk voor de lol.

Als je spieren wilt dan zou je meer rust moeten pakken 1keer per dag trainen is dan meer dan genoeg en +-8 Uur slaap minimaal per nacht.

Off Topic

Vanwaar die stepen rechts onderin foto 3 van boven af gezien?

Laatst bewerkt:
respect kerel. Alleen toch moet ik erbij zeggen van hoe heb je het zo ver kunnen laten komen?. Nu gewoon er vol voor gaan ! komt goed.

Terug
Naar boven