Fitness Seller

3 Jaar Progressie 200 naar 98

geen overtollig vel gehad dan?

• Topic Starter Topic Starter
jah overtollig vel heb ik nogsteeds wel maar dat is al weer aardig strak.

zover kunnen laaten komen tja rotjeugt gehad blijf je maar eeten.

En doe je dit nu met tegenzin, heb je elke dag nog honger of voel je je goed bij je nieuwe (gezonde) levensstijl. + Wat wil je uiteindelijk bereiken?

Respect!!!

Knap gedaan man!

Je kan heus wel bulken, maar dan wel voorzichtig aan kcal omhoog schroeven. En cardio blijven doen!

Nice job kerel.

Over je spieropbouw en vettoename:

Voeg bij je dieet dat je de voorbije jaren gedaan hebt, wekelijks 250kcal zonder te trainen, val je af op een week, doe je er weer 250 bij, tot je gewicht gewoon hetzelfde blijft. Daar hou je het op en je gaat trainen. Je weegt je weer na 2 weken, is je gewicht hetzeflde gebleven maar ben je vet verloren (koop eventueel een vettangetje) of is je vet hetzelfde gebleven maar weeg je meer, blijf je op dezelfde hoeveelheid kcal zitten. Weeg je nog steeds hetzelfde zonder verandering in je vetpercentage, doe je er nog eens 250 kcal bij, enz...

Dit is de meest nauwkeurige manier om je bulk zéér clean te houden.

respect hoor, maar 200 kg op 17 jaar dam man hoe kon je dat laten gebeuren???

is het niet zo dat als je ''niet meer zo strak je in vel zit'' dat als je dan veel spieren kweekt die weer strakker krijgt want ik was eerst ook best dik... en maagd :XD:

respecty voor de vooruitgang

t*ring man. Respect!

raar dat je op je tweede fotos je gezicht wel censureert.

anyway, als dit echt is vind ik het heel netjes gedaan, en nu massa pakken.

Mooi !

Ik vertrouw het niet echt. Maar als het echt is, is het zeker knap.

ke*ker, over vetschorten gesproken! Goede transformatie! Keep going on!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vertrouw het niet echt. Maar als het echt is, is het zeker knap.

is wel echt alleen het is moeilijk om alles strak te houden heb bij mij lichaam het gevoel dat als ik ook maar 1 keer naar de snackbar ga voelt het alsof je 10 kilo zwaarder bent de volgende dag dus daarom doe ik het nietmeer.

is wel echt alleen het is moeilijk om alles strak te houden heb bij mij lichaam het gevoel dat als ik ook maar 1 keer naar de snackbar ga voelt het alsof je 10 kilo zwaarder bent de volgende dag dus daarom doe ik het nietmeer.

heel goed, als je wat wilt bereiken is fitness en friet geen goede combinatie;)

Terug
Naar boven