AndroidHealthClinic

3 Jaar Progressie 200 naar 98

woww wat een goed resultaat!

Goed bezig, maar mij hoor je geen respect! roepen.
Mensen die veel afvallen doen me denken aan een show van Chris Rock.
''I take care of my kids''
You're suppose to you dumb mother****er''

''I never went to jail''
''What you want? A cookie?''

:D Respect heb ik voor mensen die hun hele leven gezond zijn en blijven en daar ook de moeite voor doen, en niet voor mensen die af moeten vallen omdat ze anders ziek worden of vroeg dood gaan.

van 200kg naar 98kg ? omg man zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nice :D:D echt toppie gewoon. heb je niet last van hangende vellen ? hoe heb je dat aangepakt ? veel olies om je huid soepel te houden ?

dikke respect voor je man, ga zo door.

Nice! Blijf zo verder doen...

''I never went to jail''

:D Respect heb ik voor mensen die hun hele leven gezond zijn en blijven en daar ook de moeite voor doen, en niet voor mensen die af moeten vallen omdat ze anders ziek worden of vroeg dood gaan.

Zulk soort dingen moet je niet te snel zeggen. Er is bij heel veel gevallen van mensen met overgewicht wel meer aan de hand dan een ongezonde levensstijl. Misschien niet in dit geval, maar dat weet je niet.

Ik vind het zeker een prachtprestatie. Ongelofelijke motivatie zal je hiervoor nodig hebben gehad!

wtf :eek: respect

netjes gedaan, al zou ik je op die eerste foto geen 200kg geven.

lijkt wel een grap

Over cutten gesproken!
Respect voor je halvering ;)

Ik denk dat je moet gaan trainen en eten als elk ander persoon en gewoon goed op je kcals letten. Goed dat je spiermassa wilt bouwen en niet bijvoorbeeld doorschiet in het willen afvallen!

''I never went to jail''

naïef zeg??? om dat te zeggen, maar je kan ook voor állebei respect hebben, dan kijk je door de juiste kleur zonnebril de maatschappij in.

respect krijg je van mij wel Rodewijk

ja van mij ook hij zei toch dat hij wat heeft meegemaakt? mensen gaan niet zomaar zo veel gaan eten.. niemand wilt toch ook 200K zijn, zeer veel respect man, hou het zo vol :) !

Terug
Naar boven