MuscleMeat

3 jaar training, 18 tot 21 jaar

Bedankt zover. ik ben van mezelf wel iets gegroeid, maar ik merk dat het steeds meer wordt en ook dat ik steeds sterker word, maar ik wil nog groter worden.

Deadlift Max: 160 kg
Bankdrukken: 90 kilo (3 setjes van 8) en 100 lukt me 6x
Powerlift: 60 (goede dag 70)
squad: 70 (doe deze niet vaak)

Toch eet ik redelijk clean voedsel, ik kan onbeperkt kipfilet op mn werk eten, neem dit met een gekookt ei zonder eigeel.
Vette hap laat ik vaak staan, k drink veel water/appelsap

Ik zou even een kijken naar een juist voedingsschema. op hoeveel kalorieen moet ik zitten?

3500/4000?

En waarom ik dit post? omdat ik mijn motivatie een beetje kwijt begin te raken. en k hoop snel op een goed antwoord waardoor ik weer vooruit kan

powerlift ? WTF
je ziet er niet echt uit alsof je 6x100kg drukt, vet is ook 20%+ hier

6x100 bankdrukken, wel goed alleen 70kg squat??? klopt iets niet in je trainings schema

---------- Post added 25 July 2012 at 19:32 ----------

powerlift ? WTF
je ziet er niet echt uit alsof je 6x100kg drukt, vet is ook 20%+ hier

met spotter die 75% van gewicht al bij de eerste rep omhoog trekt, die doet barbell rows dus dat is 2 in 1 :D

6x100 bankdrukken, wel goed alleen 70kg squat??? klopt iets niet in je trainings schema

---------- Post added 25 July 2012 at 19:32 ----------

met spotter die 75% van gewicht al bij de eerste rep omhoog trekt, die doet barbell rows dus dat is 2 in 1 :D

+ benchen alsof je van een 4-board drukt :P

een powerlift... uh what ?

Misschien bedoelt hij "clean & press", maar dat lijkt me dan wel veel gewicht.

Ik zie dat je maar vier dagen kan trainen. Heb je al eens gedacht aan een Upper, lowerbody schema?
Training 1 bvb lowerbody: Quads, hams, kuiten en onderrug + buik
Training 2 upperbody: borst, rug en biceps en triceps
Training 3 hetzelfde als 1
Training 4 zie training 2 waarbij je rug vervangt door schouders.

Dan je eten: Je weegt zo'n 90kg. Ik zou beginnen met zo'n 3400 - 3500 calorieën te verbruiken. Probeer zoveel mogelijk vast voedsel te nemen en enkel een gainer te nemen na uw training (snelle + trage koolhydraten + eiwitten), whey mag je ook toevoegen aan je voeding. Zie wel dat het totaal plaatje klopt!

Probeer dit en zie hoe je lichaam erop reageert. Blijf je stabiel in gewicht, dan is dit je onderhoud, kom je aan, zie dan hoeveel dit is op een bepaalde tijd en bekijk jezelf in je spiegel. Wat zie? Vooral spiermassa of een overdaad aan vet.

Met je lichaam: Wat meten je armen, je bovenbenen, je middel, je borstomtrek, ...
Hou dit maandelijks bij en bekijk je evolutie. Pas je schema aan aan je behoeften en vooral, blijven trainen.

Je drinkt graag is bij het uitgaan?
Geen probleem, maar probeer de alcoholconsumptie te beperken en als het wat veel is, neem dan extra bcaa's in. Deze proberen de negatieve effecten van het drinken zoveel mogelijk te beperken.

Over je progressie. Je rug is mooi vooruit gegaan. Probeer nu de rest bij de trekken. Mits goede wil, lukt je dit wel ;)

Hmm, normaal zie je toch dat mensen dit in de helft van de tijd doen.
Maargoed, niet kijkend naar de tijdsduur, de progressie zelf is wel goed hoor.

Zou wel gaan experimenteren met dieet/trainingschemas

• Topic Starter Topic Starter
Misschien bedoelt hij "clean & press", maar dat lijkt me dan wel veel gewicht.

Ik zie dat je maar vier dagen kan trainen. Heb je al eens gedacht aan een Upper, lowerbody schema?
Training 1 bvb lowerbody: Quads, hams, kuiten en onderrug + buik
Training 2 upperbody: borst, rug en biceps en triceps
Training 3 hetzelfde als 1
Training 4 zie training 2 waarbij je rug vervangt door schouders.

Dan je eten: Je weegt zo'n 90kg. Ik zou beginnen met zo'n 3400 - 3500 calorieën te verbruiken. Probeer zoveel mogelijk vast voedsel te nemen en enkel een gainer te nemen na uw training (snelle + trage koolhydraten + eiwitten), whey mag je ook toevoegen aan je voeding. Zie wel dat het totaal plaatje klopt!

Probeer dit en zie hoe je lichaam erop reageert. Blijf je stabiel in gewicht, dan is dit je onderhoud, kom je aan, zie dan hoeveel dit is op een bepaalde tijd en bekijk jezelf in je spiegel. Wat zie? Vooral spiermassa of een overdaad aan vet.

Met je lichaam: Wat meten je armen, je bovenbenen, je middel, je borstomtrek, ...
Hou dit maandelijks bij en bekijk je evolutie. Pas je schema aan aan je behoeften en vooral, blijven trainen.

Je drinkt graag is bij het uitgaan?
Geen probleem, maar probeer de alcoholconsumptie te beperken en als het wat veel is, neem dan extra bcaa's in. Deze proberen de negatieve effecten van het drinken zoveel mogelijk te beperken.

Over je progressie. Je rug is mooi vooruit gegaan. Probeer nu de rest bij de trekken. Mits goede wil, lukt je dit wel ;)

Bedankt! hier heb ik wat aan

Met jouw lichaamsbouw zou ik geen gainer aanraken..

Sorry maar met jou fysiek geloof ik er niks van dat je met sets van 90 kg traint, en 100x 6 kan.

kzie opzig niet wat er nou zo slecht aan is.
natuurlijk al deze huge buffels op het forum zien er 10x beter uit zoals altijd achter hun toetsenbord maar ondertussen ben je wel 30kg gegaind in 3 jaar tijd. vind ik opzig een redelijk goede vooruitgang.
vetpercentage is wel redelijk hoog en je ziet misschien niet goed je massa zitten maar toch 30kg is zeer goede vooruitgang.

Ik denk dat het in dit geval een combinatie is van niet tegoei trainen en voeding wat helemaal niet goed zit...als ik veel mensen zie trainen dan denk ik ook van tijd dat ze beter thuis kunnen blijven.
Trainen tot je echt niet meer kunt en de dag erna stijf zijn in de spiergroep...en goed op je eten letten en genoeg eten, komt elke mens van bij

Sommige gasten zijn nog minder breed dan ik en tillen nog zwaarder dan ik?
uitvoering is sowieso goed, holle rug, kin omhoog.

Vandaag lowerbuddy training gedaan, zwaar, maar voelde goed!

+ ook bedankt voor de positievellingen!

Ik ben 3 jaar geleden begonnen, t begon allemaal met een beetje gewichten tillen, uiteindelijk kwam er een beetje resultaat.. maar door de jaren heen van 60 naar 90 kilo gegaan,

lengte 1:85

06-06-06

[url]http://www.freebits.nl/images/903faal.jpg[/URL]

Oktober 2009
[url]http://www.freebits.nl/images/791trainingsmaand_1.jpg[/URL]

Juni 2010
[url]http://www.freebits.nl/images/86614_juni_2010.jpg[/URL]

Juni 2012
[url]http://www.freebits.nl/images/115bulk.png[/URL]

[url]http://www.freebits.nl/images/631bulk.png[/URL]

[url]http://www.freebits.nl/images/762voor_tn.jpg[/URL]

Heb veel moeite om borst te stimuleren,
Armen ook omdat ik lange armen heb..
Rug werkelijk geen probleem, die blijft maar groeien.
benen gaan ook goed opweg. maar vaak moeite mee om te trainen door vocht in de enkel of door voetbal.

weeg nu ondertussen 85, woog voor mn vakantie 83, maar helaas mocht de alcohol en de mcdonalds blijven hangen...

bulk na 90 kilo wordt voornamelijk vet.
Hopen dat het op bonaire beter gaat. (daar ga ik namelijk wonen)

Feedback en reacties zijn welkom

je hebt volgens mij veel pauzes genomen in die 3 jaar of je hebt HEEEL veel moeite met gainen, je bent ook wel begonnen met een slechte fysiek. Hopen dat je van dit lichaam kan opbouwen in bonaire. Ga je daar werken ?

Ja ik ga daar werken bij een groothandel, als het goed is kan ik ook goedkoop snoepgoed bestellen vanuit america.:)

ik heb zeer weinig pauzes gehad, nauwelijks.

Ga eens cutten, dat gaat er al helemaal anders uitzien.

Terug
Naar boven