r64king
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mar? fitnis?

wil niet lullig doen maar ik heb in lange tijd niet zulke slechte beginfoto's gezien. Veel te dun, bijna geen spieren of vet. Kom je net uit een siberisch strafkamp ofzo? Zoals ik mijn huisgenoot altijd vertel die 2.02 meter is en 81 kilo: Eten eten eten eten eten eten.
's ochtends 100 gram brinta + 0,5 melk + aardbeien/banaan/whatever. Koop een blender.
Minimaal een half brood per dag om mee te beginnen. Liefst een brood per dag. Beleg: Kipfilet, pindakaas, jonge kaas, etc.
's avonds wat je nu normaal eet verdubbelen, dus vanaf nu 2 borden eten ipv 1.
Edit: Voor het slapen gaan 500 gram magere kwark, niet 250 gram, bah.
Alleen maar volle melk gaan drinken, liefst 2 liter per dag. De derde liter mag je zelf invullen als je wil, liefst met zoveel mogelijk koolhydraten.
Je maag heeft nu de inhoud van een ethiopier van 40 kilo met cholera, dus elke keer dooreten totdat je echt niet meer kan. Totdat je echt tot je nek aan vol zit. Zo rek je langzaam maar zeker je maag op. En gaat het vanzelf na een paar weken steeds makkelijker om veel te eten.
Mbt trainen: Elke training keihard er tegen aan. Nooit p*ssy-en, 3, 4 sets van 8 tot 10 herhalingen. Totdat je echt niet meer kan. Als je aan het eind van je training hetzelfde gewicht als het begin van je training nog steeds makkelijk omhoog krijgt ben je aan het trainen als een meisje en zal je niet groeien.
My 2 cents, wees hard voor jezelf en je kan ver komen. Je zal genieten van het resultaat maar ook de weg er naar toe geeft voldoening!
Succes!
Wil niet lullig doen maar ik heb in lange tijd niet zulke slechte beginfoto's gezien. Veel te dun, bijna geen spieren of vet. Kom je net uit een Siberisch strafkamp ofzo? Zoals ik mijn huisgenoot altijd vertel die 2.02 meter is en 81 kilo: ETEN ETEN ETEN ETEN ETEN ETEN.
's Ochtends 100 gram brinta + 0,5 melk + aardbeien/banaan/whatever. Koop een blender.
Minimaal een half brood per dag om mee te beginnen. Liefst een brood per dag. Beleg: Kipfilet, pindakaas, jonge kaas, etc.
's Avonds wat je nu normaal eet verdubbelen, dus vanaf nu 2 borden eten ipv 1.
EDIT: Voor het slapen gaan 500 gram magere kwark, niet 250 gram, bah.
Alleen maar volle melk gaan drinken, liefst 2 liter per dag. De derde liter mag je zelf invullen als je wil, liefst met zoveel mogelijk koolhydraten.
Je maag heeft nu de inhoud van een Ethiopier van 40 kilo met cholera, dus elke keer dooreten totdat je echt niet meer kan. Totdat je echt tot je nek aan vol zit. Zo rek je langzaam maar zeker je maag op. En gaat het vanzelf na een paar weken steeds makkelijker om veel te eten.
Mbt trainen: Elke training keihard er tegen aan. Nooit p*ssy-en, 3, 4 sets van 8 tot 10 herhalingen. Totdat je echt niet meer kan. Als je aan het eind van je training hetzelfde gewicht als het begin van je training nog steeds makkelijk omhoog krijgt ben je aan het trainen als een meisje en zal je niet groeien.
My 2 cents, wees hard voor jezelf en je kan ver komen. Je zal genieten van het resultaat maar ook de weg er naar toe geeft voldoening!
Succes!

hou er wel rekening mee dat hij een beginner is he
ik weet niet wat jij op een dag eet, maar een brood per dag en 3 liter melk gaat me niet lukken.
ook al zit ik zelf nog in het opbouwen
Maar het is goed om doelen te stellen voor jezelf en daar naar te werken. Als je wil kan het, tenminste dat is mijn mentaliteit. Ik zei ook dat een half brood per dag een goed begin is, dat uitwerken naar een heel brood per dag. En ik zei 2 liter melk geen 3
2 liter melk per dag moet wel kunnen, ook voor beginners.Je training schema is zwaar belabberd ..
Maar dat zegt iedereen maar niemand komt met suggesties ..
ik zou je wel willen helpen :
Pak maandag
Borst Bicep Fly's En Buik
Woensdag
Rug Nek Tricep En Buik
Vrijdag :
Borst Benen En Buik
Pak elke dag ookal train je niet gewoon je buik !
Je training schema is zwaar belabberd ..
Pak maandag
Woensdag
Rug Nek Tricep En Buik
Vrijdag :
Borst Benen En Buik
Je training schema is zwaar belabberd ..
Pak maandag
Woensdag
Rug Nek Tricep En Buik
Vrijdag :
Borst Benen En Buik