Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het ligt eraan wat je doel precies is, maar in principe zou ik als vrouw zijnde niet gaan bulken.

Cheatday of meal is soort refeed![]()
Je kunt zeker schoon bouwen. Mits je voeding en verhouding op orde zijn.
Met clean bulk eet je wel iets boven je onderhoud verder toch? En 1 of 2 dagen cardio? Voeding hou ik gewoon hetzelfde als in de cut alleen meer kcal dus en wat meer koolhydraten en minder eiwitten. Klopt dat?
Ene doet dag andere een meal. Vind wel in de refeed vallen Ookal doe je maar 1 meal.
Idd niet te ver boven onderhoud. De truc is je vet gelijk te houden en te bouwen. Zal in v
begin ff puzzelen zijn.

Ja alleen ik bedoel cheatmeal als in pizza of zo. Refeed is geen pizzaMet clean bulk eet je wel iets boven je onderhoud verder toch? En 1 of 2 dagen cardio? Voeding hou ik gewoon hetzelfde als in de cut alleen meer kcal dus en wat meer koolhydraten en minder eiwitten. Klopt dat?
Het duurt nog even voor ik uberhaupt kan gaan clean bulken hoor haha, maar dan weet ik het vast![]()

Pizza is ook geen cheat als het gewoon in je macro's fit
Wat denk je dat ik minimaal 1x per week eet![]()
Haha nee okee maar het is toch zo dat je (met clean bulken dan) gewoon elke dag gezond eet en je macro's haalt, en dan 1x per week bijvoorbeeld 1 cheatmeal pakt? Dus boven je normale voeding om?
Of kom je dan teveel in vet aan uiteindelijk?

dus je eet boven je normale voeding er nog een pizza bij?
Zou je dat in je cut doen is het een refeed, normale pizza is al gauw 700kcal en sinds je (gok ik) -500kcal cut
In bulk is het gewoon vies cheaten
Even 700kcal toppen op je +500kcal
Haha nee ik eet dat nu niet, want ik ben aan het cutten. Refeed is niet pizza, maar ik snap wat je bedoeld. Maar in clean bulken, zou dat dan ook kunnen? Of kun je dan beter die pizza in je macro's proppen zegmaar?

Ik zou die pizza wat meer in je macro's proppen dan, of iig niet er zoveel overheen laten gaan.
Anders is het geen clean bulken hè
Kijk eens in de 2 weken gaat het heus niet zoveel verschil maken, je moet ook gewoon kunnen blijven genieten!