Fitness Seller

-

Er zit niet een grens van bij 20% bijvoorbeeld dat moet je stoppen met cutten. ik zou stoppen met cutten als je vindt dat je zelf goed droog bent en wanneer jij er tevreden over bent. geen reden om dieper te cutten dat je zelf wilt, of eerder stoppen met cutten omdat je bijvoorbeeld al 10 weken hebt gecut.

ik hoop dat je er wat aan hebt :>

Als je vindt dat je genoeg vet verloren hebt en terug lean massa wil aanzetten.

• Topic Starter Topic Starter
Okee dus er zit ook geen grens aan het cutten (bij wijze van 1 jaar cutten) ivm je lichaam en dergelijke?

Edit: niet dat ik het een jaar ga doen, verwacht wel eerder vooruitgang haha

Er vanuitgaande dat ik geen refeed toepas, maar 1x per week 1 cheatmaaltijd bijvoorbeeld, en na 1 maand cutten 2 weken onderhoud toepas.

Cleanbulken houdt toch in dat je wel bulkt (dus massa aanzet) maar zo min mogelijk aan vet bijkomt?
Heb je toevallig betrouwbare informatie over cleanbulken? Hoopte dat er een sticky was maar kan niks vinden.
Dankje :D

Het ligt eraan wat je doel precies is, maar in principe zou ik als vrouw zijnde niet gaan bulken.

Cheatday of meal is soort refeed;)

Je kunt zeker schoon bouwen. Mits je voeding en verhouding op orde zijn.

Cheatday of meal is soort refeed;)

Je kunt zeker schoon bouwen. Mits je voeding en verhouding op orde zijn.

Ja alleen ik bedoel cheatmeal als in pizza of zo. Refeed is geen pizza :p Met clean bulk eet je wel iets boven je onderhoud verder toch? En 1 of 2 dagen cardio? Voeding hou ik gewoon hetzelfde als in de cut alleen meer kcal dus en wat meer koolhydraten en minder eiwitten. Klopt dat?
Het duurt nog even voor ik uberhaupt kan gaan clean bulken hoor haha, maar dan weet ik het vast ;)

Ene doet dag andere een meal. Vind wel in de refeed vallen Ookal doe je maar 1 meal.

Idd niet te ver boven onderhoud. De truc is je vet gelijk te houden en te bouwen. Zal in v
begin ff puzzelen zijn.

Ene doet dag andere een meal. Vind wel in de refeed vallen Ookal doe je maar 1 meal.

Idd niet te ver boven onderhoud. De truc is je vet gelijk te houden en te bouwen. Zal in v
begin ff puzzelen zijn.

Ja dat denk ik ook wel, maar dat komt wel goed. Ietssssjes in vet aankomen is ook niet erg, kan er weer afgetraind worden, maar het liefst zo min mogelijk natuurlijk. Dankjewel :D

Wil t straks ook weer zo gaan doen. Beetje in shape blijven en bouwen. Voelt prettiger.
En het kan zeker met weinig vet aankomen. ;)

Ja alleen ik bedoel cheatmeal als in pizza of zo. Refeed is geen pizza :p Met clean bulk eet je wel iets boven je onderhoud verder toch? En 1 of 2 dagen cardio? Voeding hou ik gewoon hetzelfde als in de cut alleen meer kcal dus en wat meer koolhydraten en minder eiwitten. Klopt dat?
Het duurt nog even voor ik uberhaupt kan gaan clean bulken hoor haha, maar dan weet ik het vast ;)

Pizza is ook geen cheat als het gewoon in je macro's fit

Wat denk je dat ik minimaal 1x per week eet :roflol:

Pizza is ook geen cheat als het gewoon in je macro's fit

Wat denk je dat ik minimaal 1x per week eet :roflol:

Haha nee okee maar het is toch zo dat je (met clean bulken dan) gewoon elke dag gezond eet en je macro's haalt, en dan 1x per week bijvoorbeeld 1 cheatmeal pakt? Dus boven je normale voeding om?
Of kom je dan teveel in vet aan uiteindelijk?

Haha nee okee maar het is toch zo dat je (met clean bulken dan) gewoon elke dag gezond eet en je macro's haalt, en dan 1x per week bijvoorbeeld 1 cheatmeal pakt? Dus boven je normale voeding om?
Of kom je dan teveel in vet aan uiteindelijk?

dus je eet boven je normale voeding er nog een pizza bij?

Zou je dat in je cut doen is het een refeed, normale pizza is al gauw 700kcal en sinds je (gok ik) -500kcal cut:rolleyes:

In bulk is het gewoon vies cheaten :roflol:
Even 700kcal toppen op je +500kcal

dus je eet boven je normale voeding er nog een pizza bij?

Zou je dat in je cut doen is het een refeed, normale pizza is al gauw 700kcal en sinds je (gok ik) -500kcal cut:rolleyes:

In bulk is het gewoon vies cheaten :roflol:
Even 700kcal toppen op je +500kcal

Haha nee ik eet dat nu niet, want ik ben aan het cutten. Refeed is niet pizza, maar ik snap wat je bedoeld. Maar in clean bulken, zou dat dan ook kunnen? Of kun je dan beter die pizza in je macro's proppen zegmaar?

Haha nee ik eet dat nu niet, want ik ben aan het cutten. Refeed is niet pizza, maar ik snap wat je bedoeld. Maar in clean bulken, zou dat dan ook kunnen? Of kun je dan beter die pizza in je macro's proppen zegmaar?

Ik zou die pizza wat meer in je macro's proppen dan, of iig niet er zoveel overheen laten gaan.

Anders is het geen clean bulken hè :p

Kijk eens in de 2 weken gaat het heus niet zoveel verschil maken, je moet ook gewoon kunnen blijven genieten!

Ik zou die pizza wat meer in je macro's proppen dan, of iig niet er zoveel overheen laten gaan.

Anders is het geen clean bulken hè :p

Kijk eens in de 2 weken gaat het heus niet zoveel verschil maken, je moet ook gewoon kunnen blijven genieten!

Nee daarom. Ik cut nog sowieso een paar weken door hoor haha, maar elke extra informatie is welkom toch ;)

OP verkeerd gelezen...

Terug
Naar boven