AndroidHealthClinic

Bulk eten

Fysiek werk met lange dagen en 5x pw (soms 4) trainen komt het ongeveer hierop uit ja. Sinds een maand of 7 TRT wegens wat hormonale problemen
Ah oké man ja ik zeg je eerlijk ik zit rond die koers op werk eet ik soms ook mee met cliënten, wel alleen gezonde shit maar dan is maar 1 maaltijd afwijkend. Neem je herstel goed en kom 2x harder terug man

• Topic Starter Topic Starter
oke ik heb nu die mammoth mass gainer met 1300kcal per shake kan ik olijfolie daar gewoon bij gooien

Des te logischer dat hij tips vraagt aangezien aankomen klaarblijkelijk niet gemakkelijk lukt.
Ja klopt ik eet de meeste om me heen eruit maar lijk wel veel te verbranden ik heb geen idee waarom maar misschien door mijn adhd ofzo en veel te veel bewegen

oke ik heb nu die mammoth mass gainer met 1300kcal per shake kan ik olijfolie daar gewoon bij gooien

Ja klopt ik eet de meeste om me heen eruit maar lijk wel veel te verbranden ik heb geen idee waarom maar misschien door mijn adhd ofzo en veel te veel bewegen
Was eerder als geintje man 😬 Maar dan in alle serieusheid, als je moeite hebt je kcal te halen zoek vooral vetbronnen die je lekker vindt. Olie, vetter vlees, eieren, volle kwark in plaats van magere, volle melk om maar eens wat dingen te noemen en maak daar je meals mee

Was eerder als geintje man 😬 Maar dan in alle serieusheid, als je moeite hebt je kcal te halen zoek vooral vetbronnen die je lekker vindt. Olie, vetter vlees, eieren, volle kwark in plaats van magere, volle melk om maar eens wat dingen te noemen en maak daar je meals mee
ja isgoed is wel een goed idee want op deze manier krijg ik alleen droge massa wil meer voller zijn ik ben vanaf Februari ook 12kg aangekomen maar bedankt voor het meedenken

Maar wat eet je dan nu op een dag?
Post gewoon eens wat je op 1 dag eet.
Het gaat niet alleen om ergens olie bijkieperen maar dan kan je misschien iets in je voeding aanpassen.

Als ik zo eet is mijn vertering gelijk verpest en mijn huid wordt er ook niet mooier van.

Eet gewoon hetzelfde clean voedsel als in een cut, maar dan in grotere hoeveelheden. Eventueel wat minder groente als je echt hoog komt te zitten.
mee eens man, maar hij wel snelle kcal binnen hebben, dat komt op mij over als: ik wil niet teveel moeite doen met koken+ eten in bakjes doen.
Dan krijg je zoiets :p

Als je het hebt bijgehouden kan je toch posten wat je at :o
Of zie ik dat verkeerd.
Ik heb het via zo'n app gedaan en kan niet vinden wat ik gegeten heb, ik heb mijn kcal eiwit, koolhydraten en vet van de laatste 2 dagen wel gevonden. 4177kcal 543,5gr koolhydraten, eiwit 148,5gr vet 148,5gr. andere dag 5402kcal, koolhydraten 767,7g, eiwit 226,4 vet 150,6gr. de laatste was denk echt een extreme dag ook met extra shake maar gemiddeld gezien zal ik rond 4000kcal 4500 ongeveer zitten.

mee eens man, maar hij wel snelle kcal binnen hebben, dat komt op mij over als: ik wil niet teveel moeite doen met koken+ eten in bakjes doen.
Dan krijg je zoiets :p
Jawel wat koken is ook geen probleem haha, als het maar wel een beetje te koken valt want ben niet echt een keuken prins. maar wat je zegt qua bakjes eten maken is inderdaad wel een idee.

Jawel wat koken is ook geen probleem haha, als het maar wel een beetje te koken valt want ben niet echt een keuken prins. maar wat je zegt qua bakjes eten maken is inderdaad wel een idee.
ik maak altijd voor 3/4 dagen rijst en paar dagen kip in een keer man. Is het savonds alleen even in bakjes scheppen, beetje groenten erbij of wat dan ook en klaar.
zo makkelijk mogelijk voor jezelf maken dan :flexbiceps:

Bekijk eens de website van musclemeat, kant en klaar vlees, groenten en zelfs pasta, rijst en aardappelen. Alles in een bakje in de magnetron en klaar

ik maak altijd voor 3/4 dagen rijst en paar dagen kip in een keer man. Is het savonds alleen even in bakjes scheppen, beetje groenten erbij of wat dan ook en klaar.
zo makkelijk mogelijk voor jezelf maken dan :flexbiceps:
Oké klinkt goed wat schat u qua kcal en eiwit wat er ongeveer in zit?, dan kan je gewoon rekenen op grote porties. En bedankt voor de tip:flex:

Ik heb het via zo'n app gedaan en kan niet vinden wat ik gegeten heb, ik heb mijn kcal eiwit, koolhydraten en vet van de laatste 2 dagen wel gevonden. 4177kcal 543,5gr koolhydraten, eiwit 148,5gr vet 148,5gr. andere dag 5402kcal, koolhydraten 767,7g, eiwit 226,4 vet 150,6gr. de laatste was denk echt een extreme dag ook met extra shake maar gemiddeld gezien zal ik rond 4000kcal 4500 ongeveer zitten.

Ik denk dat jij geen bulk maaltijdjes meer nodig hebt. Als jij op 69kg effectief 4,5-5k calorieën binnenstompt zal je wel bekomen.

Oké klinkt goed wat schat u qua kcal en eiwit wat er ongeveer in zit?, dan kan je gewoon rekenen op grote porties. En bedankt voor de tip:flex:
dat is afhankelijk van hoeveel rijst en kip je per keer pakt, afwegen en invullen in een ap (of van te voren zeggen dat je bijv 200gr rijst en 150gr kip neemt zodat je al weet wat erin zit)

dat is afhankelijk van hoeveel rijst en kip je per keer pakt, afwegen en invullen in een ap (of van te voren zeggen dat je bijv 200gr rijst en 150gr kip neemt zodat je al weet wat erin zit)
Oké dankjewel voor je tijd ik zou het gaan gebruiken en me helemaal kapot trainen, Trainze
💪

Oké dankjewel voor je tijd ik zou het gaan gebruiken en me helemaal kapot trainen, Trainze
💪
Vergeet niet dat je alles ongekookt af moet wegen. Dus pasta en rijst ook.
Zo ook kip ongebakken.
Voedingswaarde op verpakking gaat uit van ongekookt.
Overigens is 4000-5000 ook prima zonder mass gainer te doen.
Ook met simpele maaltijden.

• Bicep
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven