MuscleMeat

37% Britse moslimjongeren wil Sharia

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn niet alleen nuances, maar het geeft wel meer duidelijkheid op welke gronden het onderzoek is uitgevoerd. De bevindingen in het rapport bevatten ook feitelijk materiaal, maar wel feitelijk materiaal dat iets meer duidelijkheid brengt over het verschijnsel radicalisme. Zelf heb ik een gedeelte van bevindingen gequote waar de onderzoekers hun eigen mening geven voor verbetering van de situatie. Echter de rest van het rapport is niet alleen maar mening maar ook feiten.

Klopt idd.

...

En om je prettiger te laten slapen, uit het rapport bleek ook dat Britse moslims meer de hang hadden om de Westerse maatschappij te verwerpen dan de moslims in Spanje, Frankrijk en Duitsland.

Ja dat viel mij ook op. Hoe zou dat komen?

Blablabla
Niet zo b**chen
Sharia geldt alleen voor moslims en kan en mag en zal nooit worden toegepast op westerlingen
Maar ga jij je vooral druk maken erom!

Je kan de sharia niet invoeren in de westerse landen want deze is in strijd met de geldende wetgeving.

Ja dat viel mij ook op. Hoe zou dat komen?

Hoop Pakistaanse moslims in GB, die kennen de invloed van de madrassas via familie in hun land van oorsprong. Op die madrassas in Pakistan wordt vrij strikt de Koran gehanteerd, daar komen ook de Taliban vandaan. Madrassas zelf worden gefinancieerd door de Saudi's.

Is natuurlijk maar een gedeeltelijke verklaring, maar het grote verschil qua moslims op het vaste land en de UK zit toch wel tussen de aanwezigheid van Pakistani's. Diezelfde Pakistani's zie je ook regelmatig driftig demonstreren met anti Westerse leuzen.

News that one of the London suicide bombers studied at a Muslim religious school - or madrassa - in Pakistan has once again raised questions over the country's sprawling system of religious education and what it is producing

BBC NEWS | South Asia | Pakistan's Islamic schools in the spotlight

Lijkt me wel wat. Heb je als man iig de garantie van twee of drie ongepenetreerde k*tjes.

Terug
Naar boven