XXL Nutrition

.

Weetjes!

Dutch Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Ik heb de juiste genesis in me handen gekregen
Zwarte dop met merknaam erop onderkant en Bovenkant dop ,hologram op doosje enz
En weet dat het zowiezo van een ug lab is vanwege unigen nieuwe naam van genesis.
Maar ik heb een vraag 1potje is nog 8maanden goed en de andere 3maandjes over de datum
Heb nakuur nolva

Hoeveel procent van de stof is verourderd ?

Gewoon weggooien en nieuwe halen zit niet voor niets datum op.

• Like
Waarderingen: REJ
Weggooien, nieuwe kopen. Melk drink je ook geen 3 maanden na overlijdings datum op wel?:p

• Topic Starter Topic Starter
Beetje zonde vindt je niet? Als het nog 8maanden houdbaar is en de andere maar 3 maandjes over datum?
Als je er niks van weet reageer dan ook niet. gaat mij om de procenten die verminderen als het ietsie over datum is en je reactie pleur gewoon weg en haal nieuwe was niet mijn vraag

Alsjeblieft alleen reacties van mensen die er verstand van hebben.
En melk met (medicijn) vergelijke ?
Sorry maar dat vindt ik niet echt wijs!

Beetje zonde vindt je niet? Als het nog 8maanden houdbaar is en de andere maar 3 maandjes over datum?
Als je er niks van weet reageer dan ook niet. gaat mij om de procenten die verminderen als het ietsie over datum is en je reactie pleur gewoon weg en haal nieuwe was niet mijn vraag

:roflol:

Hier ga je ook echt geen antwoord op krijgen. Vandaar het antwoord, weggooien en nieuwe halen.
Echt grappig dat jij dit serieus meent ook nog.....:rolleyes:

Melk en medicijnen daar gaat de hele vergelijking niet eens om, maar goed.

Zie jij nou maar, hoe je aan je percentages mindering in werkzame stof per maand over de datum komt, ben jij ook weer blij.

.

Laatst bewerkt:
Nieuwe vraag : wat als stanozolol ietsie over datum is ? Nog steeds goed of niet? Geen reactie weggooien gewoon ja nog goed of nee niet meer goed

Medicijnen zijn na de "houdbaarheidsdatum" nog prima te gebruiken. De stof die er in zit is qua werking wel een paar % verminderd vergeleken met medicijnen die nog niet over de datum zijn, maar dat betekent niet perse dat je gelijk alles hoeft weg te gooien.

Medicijnen zijn na de "houdbaarheidsdatum" nog prima te gebruiken. De stof die er in zit is qua werking wel een paar % verminderd vergeleken met medicijnen die nog niet over de datum zijn, maar dat betekent niet perse dat je gelijk alles hoeft weg te gooien.

Puur mening gerelateerd. Het beste is gewoon dat over de datum spul weggooien, en een nieuw potje halen.Je gaat toch niet nog minder winny gains willen toelaten wel?

Hangt sterk af van de stof.

Sommige stoffen verliezen werking, andere stoffen neemt de werking en vooral de bijwerkingen dus hevig toe, andere stoffen worden onstabiel en vormen om waardoor de een ander effect creëren.
De manier waarop het bewaard is maakt ook veel uit. Zo trek ik mij qua voedsel niet zo veel aan van houdbaarheidsdatums aangezien je wel wat kan spelen met de vriezer en koelkast bijvoorbeeld.

Je hebt ook twee soorten houdbaarheidsdatum. Ten minste houdbaar tot: dit betekent dat het zeker goed is tot die datum maar ook nog wel wat langer. En je hebt te gebruiken tot: dit houdt in dat de producent afraadt het product nog naar die datum te nuttigen.

Nee dat zijn ug labs die mee liften op de naam genesis wat nu een andere naam heeft (unigen) er zijn 4 meelifters genenis. Waarvan er 1 heel goed is 1 matig en 2 rotzooi , niet in het latijns wegflikkeren

dankje wel dit topic mag gesloten worden dankjewel voor de goede info swatchenegeer en bricks!
Inplaats van die nuttelose reacties

Eigenlijk zijn we hier op dit forum veel te lief dat we reageren op dit soort topics.

Op zich is er niks mis met de vraag die TS stelt maar zijn achterlijk/eigenwijs toontje waarop hij reacties post is voor mij al genoeg om niet inhoudelijk te reageren.

Vooral het feit dat het weer zo iemand is die met minder dan 10 posts dit soort topic opent, stoort me nogal en dat gebeurt de laatste tijd nogal regelmatig op het forum.

Bij deze dus aan de leden die gereageerd hebben op TS zijn vragen: jullie zijn veel te braaf! :clap:

Ps: het zou dit soort topicstarters sieren dat ze dan op zijn minst de berichten leuk vinden van leden die hen proberen helpen. Dan hebben die er tenminste iets aan. Maar meestal verdwijnen dit soort leden na dit soort topics meteen weer van het forum.

• Like
Waarderingen: REJ
Ts? En ik ben blij met de hulp van de mensen die hier hebben gereageerd
Van de meeste mensen maar mensen die zeggen gewoon weg pleuren of een conclusie trekken zoals fake zonder uitleg wat ik hier ook vaak zie vindt ik nutteloos en niet leerzaam.

Eigenlijk zijn we hier op dit forum veel te lief dat we reageren op dit soort topics.

Op zich is er niks mis met de vraag die TS stelt maar zijn achterlijk/eigenwijs toontje waarop hij reacties post is voor mij al genoeg om niet inhoudelijk te reageren.

Vooral het feit dat het weer zo iemand is die met minder dan 10 posts dit soort topic opent, stoort me nogal en dat gebeurt de laatste tijd nogal regelmatig op het forum.

Bij deze dus aan de leden die gereageerd hebben op TS zijn vragen: jullie zijn veel te braaf! :clap:

Ps: het zou dit soort topicstarters sieren dat ze dan op zijn minst de berichten leuk vinden van leden die hen proberen helpen. Dan hebben die er tenminste iets aan. Maar meestal verdwijnen dit soort leden na dit soort topics meteen weer van het forum.

Klopt. Stelt zich nogal arrogant op vind ik. En binnen een paar weken zien we hem waarschijnlijk nooit meer terug (ofwel komt ie in april/mei nog eens piepen als de zomer eraan komt) :-)

Terug
Naar boven