- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Maar toen jij vroeg begon, wat voor kuur pakte jij toen?
Jij moet voorlopig niet aan kuren denken. Ga eerst maar eens goed eten.
Succes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar toen jij vroeg begon, wat voor kuur pakte jij toen?
Wat is er precies zo slecht aan vroeg kuren dan als ik vragen mag, behalve dat je nog genoeg gains naturel kan maken.
Mensen die met bescheiden stats aan kuren denken, hebben heel vaak problemen met hun voeding of training. Tijdens een kuur gaan ze dan ofwel geen resultaat halen omdat de basis (training en voeding) er niet is, of ze gaan plots wel letten op hun basis waardoor ze tijdens hun kuur veel beginnergains pakken waar eigenlijk geen aas voor nodig zijn. Die kan je namelijk vrij snel naturel pakken en daar hoef je je lichaam niet extra voor te belasten met aas.
Na de kuur hervallen die mensen dan in 90% van de gevallen in hun slechte gewoontes waardoor de gains van hun kuur als sneeuw voor de zon verdwijnen.
In jouw geval en met jouw stats is het toch jammer dat dit al je derde kuur zal worden.
Genoeg kuurtjes inderdaad
Wellicht blijf onder totaal van 1gr
Veel vocht is oestrogeen door hoge test
Je kan varieren met test omlaag en mas/primo omhoog
bv test 300 deca 250 mast/primo 400 of hcg meelopen maar dan test omlaag

Dit dus.
Erg jammer dat het je derde kuur is. Je eet en traint duidelijk niet goed. Ga gewoon natty trainen, en kijk over 2 á 3 jaar weer.

ik ga er dan vanuit dat je voeding in orde is...Vocht is voeding. Minder dan 1500 gram natrium, en je houdt echt geen vocht vast![]()

In een kuur onderhoud max. 15% boven onderhoud (recompen) verdeeld uit 35% eiwitten, 45% carbs en 20% vet. 6 cleane maaltijden per dag. 4 vaste, 2 shakes. Rijs met kip / pasta met kip / shakes met magere melk en havermout. Pindakaas op becel natrium-arm brood en je zit onder de 1500 gram natrium. Maar ik ga er vanuit dat als je kuurt ook dieet, en weet wat je doet![]()