XXL Nutrition

3e kuur, jullie mening?

Bezoekers in dit topic

Ja klopt inderdaad. En ik heb ook begrepen dat als je niet nakuur dat je dan sws alles kwijtraakt? Is dat waar of niet?

Nee, met nakuur kan je ook genoeg tot alles kwijtraken.
Ligt met name aan je voeding en training.
 
Maar wat is je mening naderhand van mijn post?

100mg oxy p dag en 250mg test p week
 
Mama sorry dat ik vast zit
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Maar wat is je mening naderhand van mijn post?

100mg oxy p dag en 250mg test p week

Ik zou als ik jou was gewoon helemaal niet kuren.
Als je het dan toch doet dan maar gewoon test zonder de oxy, misschien 500 mg.
 
Ja klopt inderdaad. En ik heb ook begrepen dat als je niet nakuur dat je dan sws alles kwijtraakt? Is dat waar of niet?
Nee.

Post je voeding eens. Er zijn echt wel mensen die je serieus willen helpen.
Maar qua kuur... Daar ben je nog niet aan toe. Je gaat meer winnen met voeding op orde brengen dan een kuur.
Bovendien wil je nu niet verder je hormoonhuishouding verkl*ten.. iig zou dat zonde zijn.
Ge eerst eens zonder kuur verder met voeding en training. Je zal jezelf later (als je dat op orde ebt en meer massa hebt) dankbaar zijn.
Je zal dan ook veel meer uit je kuur kunnen halen.
 
Haha oké test e 500mg p week 10 weken ?
 
misschien handig om je aandacht te verleggen , 24 jaar en een bajesklant .. 2 kuren achter de rug
Zorg eerst eens dat je leven stabiel is en uit de sores blijft
Ga daarna als een malle eten , en trainen en volbreng dit 2 jaar natty

jij eet never 5K op een dag weg ..
 
Je moet zelf weten of je gaat kuren. De basis is ruk maar hoeft niet sterk te zijn indien je maar weet hoe je consistent met voeding en training om moet gaan, die indruk krijg ik echter niet. Uiteindelijk bljjft het jouw lijf, jouw beslissing. Maar vraag jezelf af of AAS in jouw geval niet meer is als verspilling van je geld en gezondheid.
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je kuurt: hoe je kuur eruit ziet.
Je lichaam kan bijvoorbeeld hele lichte kuurtjes van bijv 250mg test in de week makkelijk opvangen.
Ga je zwaarder kuren: bijv. Test 500mg pw dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Axis plat op lichte kuur is niet gelijk aan axis plat zware kuur!
 
Ligt eraan wat je kuurt: hoe je kuur eruit ziet.
Je lichaam kan bijvoorbeeld hele lichte kuurtjes van bijv 250mg test in de week makkelijk opvangen.
Ga je zwaarder kuren: bijv. Test 500mg pw dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Axis plat op lichte kuur is niet gelijk aan axis plat zware kuur!
Ja ik ben vandaag begonnen met oxy 50mg die hou ik dagelijks aan samen met test e 250mg test EW

Mvg
 
Hou ons op de hoogte!
 
Waarom wil je niet eerst de basis aanpakken (voeding)?
Als je straks klaar bent raak je ook alles weer kwijt als je dat niet op orde hebt. En je kan er nu geen optimaal resultaat mee halen.
Misschien nu toch dan ook je voeding meenemen... je bent al begonnen met je kuur maar pak t dan tenminste ook van die kant aan om toch het meeste eruit te halen.
 
Back
Naar boven