AndroidHealthClinic

3e kuur mast/test of tren/test/mast

Bezoekers in dit topic

t3 bouw ik nie op of af... pak gewoon de gehele kuur 1 tab per dag en af en toe wat drugs op feesten , wordt je wel droog hahah
 
hmm, jij gaat het wel maken hier op t forum.
 
pak gewoon de gehele kuur 1 tab per dag en af en toe wat drugs op feesten , wordt je wel droog hahah

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

hij heeft wel ergens gelijk :D met nog een beetje speed en xtc YEAH BABEEEEEEEEEEEEEEEH
 
allemaal prima, maar toch zeker niet in een kuur man.. dat is toch zonde joh. vooral speed.. omfg, daar heb je nog wel een paar dagen last van e.d.
 
allemaal prima, maar toch zeker niet in een kuur man.. dat is toch zonde joh. vooral speed.. omfg, daar heb je nog wel een paar dagen last van e.d.

hehe rusher denk je no uecht dat ik dat gaat gebruiken, ik gebruik amper xtc heb het maar een enkele keer gebruikt en speed heb ik nog nooit gezien !!!!!!!

maar ja als ik naar die afleveringen kijkt van spuiten en slikken ben ik er wel benieuwd er naar maar zou deze dingen nooit gebruiken in een kuur.
 
http://www.youtube.com/watch?v=cpaLUEqAdlw

een aflevering waar die xtc in neemt, die gozer neemt volgens mij echt het minste van het minste dosis, op zo'n pilletje zou ik hoogstens een beetje gaan zweten.

maar deze afleveringen bedoel ik
 
Zou eerst een tijdje off gaan en voeding op orde zetten..
Vervolgens gaan k*tten met een simpel only kuurtje bijv primo
 
Back
Naar boven