MuscleMeat

3e kuur. suggesties?

Bezoekers in dit topic

dat is niet de schuld door tren hoor maar het lompe persoon die tren gebruikt, als jij al agressief van nature bent en een kort lontje zult tren dit versterken, zelfde als alle karakter eigenschappen die je hebt zullen versterkt worden dus niet alleen agressie, testosteron doet dit ook, dianabol en zoals de meeste aas

"Goed fysiek hoor enzo. Maar kan je ook vechten?"
 
Dat suggereer ik daar inderdaad mee

kan wel iedereen op ze gezicht slaan en uitdagen mja, krijg ik dan respect in de sport of als persoon? Vecht alleen als ik wordt aangevallen, dan bedenken ze zich wel de 2de keer, ook leren we 3,4,5 personen tegelijk van ons af te houden. Als ik zomaar aanval ergens, gaat kan dit ook ten koste van me beveiligingspas en dat is iets wat ik niet wil, we staan rechtstreeks in contact met de politie dus oppassen hoe ik handel
 
Heb het 2j gedaan. vond het persoonlijk vrij nutteloos ivm andere gevechts/verdedigings sporten.

Dsn heb je het niet lang volgehouden, de fun begint pas naarmate je verder bent en je de trap en draai technieken foutloos onder controle hebt
 
Dsn heb je het niet lang volgehouden, de fun begint pas naarmate je verder bent en je de trap en draai technieken foutloos onder controle hebt

Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar thai en engels boxen.
 
Ik ben blij dat ik overgestapt ben naar thai en engels boxen.

Realiseer je dat die bovengenoemde sporten, je vrij kort tegenover elkaar staat tijdens een gevecht. Daarbij kan elke jojo een lowkick geven, knietje of een hoek uitdelen.
 
Realiseer je dat die bovengenoemde sporten, je vrij kort tegenover elkaar staat tijdens een gevecht. Daarbij kan elke jojo een lowkick geven, knietje of een hoek uitdelen.

Toen ik portierde was het ook allemaal heel dichtbij. Geen plaats om van die mooie trappen uit te voeren. En de stoottechnieken in taekwondo is niet veel soeps.
 
Toen ik portierde was het ook allemaal heel dichtbij. Geen plaats om van mooie trappen uit te voeren. En de stoottechnieken met de vuist in taekwondo is niet veel soeps.

Hier uit blijkt dat je weinig tot geen vecht ervaring hebt, want dan kon je ze op afstand houden door middel van bewegen, aanvallen met trap/stoot en uitschakelen.
 
Toen ik portierde was het ook allemaal heel dichtbij. Geen plaats om van die mooie trappen uit te voeren. En de stoottechnieken in taekwondo is niet veel soeps.

Maar goed denk ook niet dat veel mensen aan de kant gaan als een mannetje van 69kg lukraak om zich heen begint te slaan, krijg je een soort van peppi en cokkie effect
 
Hier uit blijkt dat je weinig tot geen vecht ervaring hebt, want dan kon je ze op afstand houden door middel van bewegen, aanvallen met trap/stoot en uitschakelen.

zeer onpraktisch in een volle dancing of in een zeer kleine wc ruimte. of tussen de muur en vastgevezen tafels e.d.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed denk ook niet dat veel mensen aan de kant gaan als een mannetje van 69kg lukraak om zich heen begint te slaan, krijg je een soort van peppi en cokkie effect
was toen 79 kg en vrij droog. ja hoor molenwieken met de armen beste techniek.
En hoe kom je bij lukraak?
 
was toen 79 kg en vrij droog maar goed. ja hoor molenwieken met de armen beste techniek.
En hoe kom je bij lukraak?
was toen 79 kg en vrij droog maar goed. ja hoor molenwieken met de armen beste techniek.
En hoe kom je bij lukraak?

molenwieken met armen haha:D, dan crieer je inderdaad zelf vrije omtrek om je heen tussen de menigte. hoe kom ik bij lukraak, nou omdat je hier ook vaker lukraak dingen uitfloept
 
Heb je wel eens aan boldone gedacht?
Persoonlijk vind ik 't 10x beter dan tren

Geen gyno of puffy nips
Goede droge gainz die je ook langer vast hou. / tren gainz tsja pukkels, goede gainz maar gaan ook et zo snel weg.. Boldone mooi vol en ronde schouders
Goede nachtrust geen rare dromen of zweet aanvallen.

Ik werd behoorlijk depressief op boldenone.
 
Toen ik portierde was het ook allemaal heel dichtbij. Geen plaats om van die mooie trappen uit te voeren. En de stoottechnieken in taekwondo is niet veel soeps.

Ben je portier geweest met 1.64? Bij een tent voor volwassenen?
 
Back
Naar boven