Fitness Seller

3e kuur. suggesties?

heb je een strafblad Johny ?

Neen. Maar mijn badge was vervallen. Vermits ik toen ook niet meer voor een bewakingsfirma werkte moest ik alles opnieuw volgen.Er was vanalles bijgekomen. En uit eigen zak te betalen. En was veel weg met mn andere job.
In theorie had het nog wel gekunnen.

Laatst bewerkt:
Neen. Maar mijn badge was vervallen. Vermits ik toen ook niet meer voor een bewakingsfirma werkte moest ik alles opnieuw volgen.Er was vanalles bijgekomen. En uit eigen zak te betalen. En was veel weg met mn andere job.
In theorie had het nog wel gekunnen.

Zijn dat nog steeds de attesten van Wet Tobback en persoonscontrole of is de wetgeving opnieuw veranderd?

Edit: Ik lees net dat die twee attesten zijn vervangen door het attest van de Wet Jambon. Tegenwoordig heb je dus ofwel die 2 oude attesten nodig of het nieuwe attest.

Laatst bewerkt:
Zijn dat nog steeds de attesten van Wet Tobback en persoonscontrole of is de wetgeving opnieuw veranderd?

Edit: Ik lees net dat die twee attesten zijn vervangen door het attest van de Wet Jambon. Tegenwoordig heb je dus ofwel die 2 oude attesten nodig of het nieuwe attest.

Ik heb het nu niet meer opgevolgd omdat ik toch niet van plan ben om het terug te doen.

Maar hier zijn tegenwoordig de "portiers" vaak gewoon mensen die voor een bewakingsfirma werken(en wat je dan soms aan een deur ziet staan) Hoe het zit als je het zou willen doen als bijverdienste weet ik niet.

Terug
Naar boven