MuscleMeat

3th cycle

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
hallo jongens,
half juli begin ik met mijn 3 de kuur,
het word een bulkkuur, ga het simpel en effectief houden

w1-10 sustanon 250 mg eod
w1-12 proviron 75 mg/dag
w6-12 1500 iu hcg per week
w12-16 25 mg aromasin per dag(als er oestrogene bijwerkingen komen neem ik 12.5 mg per dag tijdens de kuur)

serm zijn bij mij niet van toepassing wegens ernstige visuele bijwerkingen

stats 1m85 93 kg 12 % bf

doel 105 kg bij max 12 % bf

Vind je hcg wel wat hoogjes. 500iu per week is genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
naar mijn ervaring is dit iets te weinig
nog een opmerking over men cycle, ik wil zo stabiel mogelijke bloedlevels krijgen daarmee dat ik de sust eod zet maar andere zeggen dat je sust ook op 750 mg 1 keer per week kan zetten.
heb men cycle ook eens uitgezet op roidcalc en eod is het beste volgens het programma

twouwens test e of c kan ook best eod gezet worden voor stabiele bloedwaardes volgens het programma
gr

Ja sust moet je wel echt eod zetten. Ik zou beter voor enantaat gaan. En een kickstart er bij.

Wat waren je vorige kuren?

Als je maar 1 keer per week wilt zetten zou ik geen sust nemen.

Sust kan ook 2x pw hoor

heb 36 ampullen op voorschrift gekregen via een bevriend arts dus das de reden dat ik voor sust ga
ken ook mensen die sust 750 mg maar 1 keer in de week zetten omdat het hier ook uiteindelijk voor gemaakt is
gr

Ik heb het gedaan 12 weken lang, maar op n gegeven moment metk je toch dat je libido ups en downs gaat vertonen. Je herstel zal ook zwaarder zijn omdat je geen stabiele waardes hebt, zelf weten.

Ja sust moet je wel echt eod zetten. Ik zou beter voor enantaat gaan. En een kickstart er bij.
als je enathate 1 maal per week zet heb je ook schommelingen
voor perfecte bloedwaarden moet je ed injecteren eender welke erster

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 17:29 ----------

Ik heb het gedaan 12 weken lang, maar op n gegeven moment metk je toch dat je libido ups en downs gaat vertonen. Je herstel zal ook zwaarder zijn omdat je geen stabiele waardes hebt, zelf weten.
wat heb je gedaan eod of 1 maal per week?

zou idd, ook je hcg verlagen en vroeger zetten dan week 6, dan zijn je testikels zeer zeker al met meer dan de helft gekrompen. meestal doe je het rond week 4, aangezien sustanon nog eens korte esters bevat zou ik het zelf zeker niet later doen dan week 3!

alsook zou ik niet alleen aromasin pakken in je nakuur. Dit wekt je testlevels niet genoeg op. Zou er nolva bijnemen en je aromasin drastisch verlagen. 10mg e/d is zat. nolva op 20mg

@haat lees mijn eerste post
serms zijn uitgesloten dus veel alternatieven heb ik niet

als je enathate 1 maal per week zet heb je ook schommelingen
voor perfecte bloedwaarden moet je ed injecteren eender welke erster

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 17:29 ----------

wat heb je gedaan eod of 1 maal per week?

Ja maar schommeld veeeel minder. Logisch toch met een prop ester er in. Prop ga je ook niet 1x id week zetten.

En ik zet trouwens enantaat ook 2x id week.

12 kilo aankomen in 10 weken en zelfde bf behouden...

Denk dat je verwachting niet reëel is.

Terug
Naar boven