AndroidHealthClinic

4/6 weken niet kunnen trainen. vragen over voeding

RonSteens

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
2m05
Massa
120kg
Hey beste Dbb'ers,

Zoals sommige weten ben ik enorm veel afgevallen van 184 tot 113/114 kg( http://forum.dutchbodybuilding.com/...essie-184-kilo-naar-116-117-kg-gegaan-365244/ ). Ik mag van heel veel geluk spreken dat mijn los hangend vel is beperk gebleven tot op mijn buik. en dat is helaas niet meer strak te trainen dus ik heb 8 augustus een buikwandcorrectie in Aachen om eindelijk verlost te worden van het loshangend vel en dan keihard trainen voor een sixpack, Maar ik moet minimaal 4 tot 6 weken herstellen(krijg een soort korset om die ik dag en nacht moet om houden).. en dan mag ik het sporten weer rustig gaan oppakken(behalve mijn buik dat moet echt 3 maanden herstellen) en ik ben geen eigenwijs iemand dus dat advies ga ik ook gewoon opvolgen, maar natuurlijk wil ik het spierverlies beperken en zal ik door blijven gaan met op mijn voeding te letten.

Raden jullie mij aan om op onderhoud te gaan eten of er juist iets onder? en hoe zit het met de KH en eiwitten.

En voor diegene die geïnteresseerd zijn naar de before/after foto's die zullen ook komen.(misschien fijn voor de mensen die ook het zelfde probleem hebben en weten welk resultaat ze kunnen verwachten van een buikwandcorrectie)

hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Hey beste Dbb'ers,

Zoals sommige weten ben ik enorm veel afgevallen van 184 tot 113/114 kg( http://forum.dutchbodybuilding.com/...essie-184-kilo-naar-116-117-kg-gegaan-365244/ ). Ik mag van heel veel geluk spreken dat mijn los hangend vel is beperk gebleven tot op mijn buik. en dat is helaas niet meer strak te trainen dus ik heb 8 augustus een buikwandcorrectie in Aachen om eindelijk verlost te worden van het loshangend vel en dan keihard trainen voor een sixpack, Maar ik moet minimaal 4 tot 6 weken herstellen(krijg een soort korset om die ik dag en nacht moet om houden).. en dan mag ik het sporten weer rustig gaan oppakken(behalve mijn buik dat moet echt 3 maanden herstellen) en ik ben geen eigenwijs iemand dus dat advies ga ik ook gewoon opvolgen, maar natuurlijk wil ik het spierverlies beperken en zal ik door blijven gaan met op mijn voeding te letten.

Raden jullie mij aan om op onderhoud te gaan eten of er juist iets onder? en hoe zit het met de KH en eiwitten.

En voor diegene die geïnteresseerd zijn naar de before/after foto's die zullen ook komen.(misschien fijn voor de mensen die ook het zelfde probleem hebben en weten welk resultaat ze kunnen verwachten van een buikwandcorrectie)

hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.
zou ofwel beetje onder onderhoud en anders op onderhoud en meer wandelen als je dit mag

buikwandcorrectie is 1 van de zwaarste operaties,sterkte.
hoop dat je daarna weer lekker kan sporten en vraag aan de dokter en zuster wat je wel en niet mag doen tijdens je herstel.

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt inderdaad daarom wil ik me ook goed voor bereiden. mag 2 weken bijna niets doen dan op bed liggen dus ik ga voor 2 weken zoveel mogelijk eten voorbereiden. moet ook 3/5 dagen in het ziekenhuis blijven en natuurlijk neem ik mijn eigen eten mee haha :P

maar wat mij dan nu het meest logisch lijkt is om lager in kh te gaan aangezien ik toch niks mag doen de eerste weken, maar wel een stuk hoger in eiwitten. of wat zouden jullie mij aanraden?

Is het in Aachen goedkoper om te doen dan in Nederland?

Hey man, is de operatie goed verlopen? Wat heeft het jou gekost? Ik twijfel al JAREN om een BWC te laten uitvoeren, mijn buikje (vel) lijkt bijna 99 op het jouwe, alleen loop ik er al 7 jaar mee rond..

Graag wat info man ben ik ben super genteresseerd!

Terug
Naar boven