XXL Nutrition

4% bereikt

Ben benieuwd hoelang we hier op de foto moeten wachten en hoeveel smoesjes erbij komen..

Succes met je race naar de 2%!

Dit doet altijd een beetje Muayboran gevoelens oproepen

• Topic Starter Topic Starter
Vet is gemeten met professioneel toestel in het ziekenhuis. Tijd geleden veel onderzoeken ondergaan i.v.m. hartkloppingen en skyhigh bloeddruk. Nu moest ik op controle. Foto's ga ik zeker nog nemen voordat de vreetdagen beginnen (al weet ik niet of ik ze wel online zet).

Topic is niet om stoer te doen of om mezelf te willen bewijzen.... Ik was gisteren even in een euforisch momentje en vond het wel leuk voor mezelf dat ik dit volhoud (met moeite soms). Vandaar dit inpulsief aangemaakt topicje :).

Voor de liefhebbers => Groeten Bart.

post dan iig je gewicht. Je stats op de grote 3 zijn wel netjes..
Je kunt tog wel even zeggen of je gewoon een schriel mannetje bent of dat je een beest bent..

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht hoef ik niet te weten, heb ik ook gezegd in het ziekenhuis want ik ben wel wat (ook spiermassa) verloren. Een beest ben ik in elk geval niet, een anorexiapatiëntje ook niet (al doet mijn gezicht anders vermoeden :)).

Pics or it didnt happen

Ik zit al jaren op 3%.. peace of a cake manno.

niet zo jaloers

heel netjes als je 4% en 72cm taille bereikt hebt..zit ook op zoon 4% maar mijn taille is al smal met 80 of ik meet op verkeerde plek. (78 ingetrokken tot 83 flink opgezette buik ..normaal ontspannen 80)
bij 11% was dit kleine 85cm meen ik.

updatepic.gif

Groeten Bart.

J/k, ben wel serieus benieuwd naar een foto.;)

Zo kan ik het ook. Anorexia for the win! :D

Gewicht hoef ik niet te weten, heb ik ook gezegd in het ziekenhuis want ik ben wel wat (ook spiermassa) verloren. Een beest ben ik in elk geval niet, een anorexiapatiëntje ook niet (al doet mijn gezicht anders vermoeden :)).

zo kan toch niemand er wat mee. Post gewoon een foto. Op zo'n prestatie mag je trotst zijn.

kansloos topic zonder pics..

idd pics or it didnt happen

Jonge wtf is dit voor een onzin, hier zou je een kaart voor moeten krijgen.

Zonder je gewicht of een pic hebben we helemaal nietssss aan dit verhaal. Kan ook wel een topic openen "Ik liep net op straat"

En wat zijn je stats nu? Iets van 135-90-150 neem ik aan. Als je dat al haalt :)

haha lol :P

ik ben oprecht blij voor je dat je 4% hebt gehaald, maar om dan een verder leeg topic te opnenen vind ik n beetje schraal

Terug
Naar boven