AndroidHealthClinic

4% bereikt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jonge wtf is dit voor een onzin, hier zou je een kaart voor moeten krijgen.

Zonder je gewicht of een pic hebben we helemaal nietssss aan dit verhaal. Kan ook wel een topic openen "Ik liep net op straat"

Ik geloof je niet, pics?

ik ben oprecht blij voor je dat je 4% hebt gehaald, maar om dan een verder leeg topic te opnenen vind ik n beetje schraal

Idd, je had beter een vol topic kunnen openen.

mijn voorhuidje is ook 4% ..

Pics

Ik zit momenteel op -3%. Gewicht zeg ik niet.

meest kansloze topic ever.

Ben wel benieuwd... Foto?

Ik ben ook nieuwschierig naar foto's en meer informatie, echt droge mensen zie je niet veel.

mooi hoe zon topic 3 paginas vol kan krijgen door 1 loze blije spontane kreet en dat duizend andere topics amper reacties krijgen...

gooi hier is een slotje op...mijn vetpercentage is trouwens 3% en ik weeg 119 kg :trollface:

mooi hoe zon topic 3 paginas vol kan krijgen door 1 loze blije spontane kreet en dat duizend andere topics amper reacties krijgen...

gooi hier is een slotje op...mijn vetpercentage is trouwens 3% en ik weeg 119 kg :trollface:

post jij wel eens pics dan, sinds sheninidiwhfudinges het toch niet gaat doen...

Heb het gezien man. Zeer netjes:thumbs:

Topic kan wel dicht. Mag dan misschien waar zijn maar zonder foto's gelooft niemand je, wat tuurlijk ook wel logisch is.

Waarom altijd die achterdocht? Muayboran was ook echt waar!

Hahahaha, yeah right... Een professineel toestel in het ziekenhuis... Daar heeft mijn neef eens 0.5% vet op gehaald. Was 3 meetingen hetzelfde... Oké, hij was ecto, maar op 0.5% sta je normaal gezien op het randje van de dood.

Terug
Naar boven