AndroidHealthClinic

4 Daagse Split, alle groepen 2x ?

Tinoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Hallo,

Heb nu een paar maanden op een 4 daagse split getrained :

Ma : Borst/Biceps
Di : Rug / Triceps
Wo : rust
Do : Benen/Buik
Vrijdag : Schouders/Traps

Nu merk ik dat ik totaal geen gains meer maak en heb nu een 4 daagse split gemaakt dat je alle groepen 2x per week pakt, graag jullie mening hierover :

Maandag :

Borst : Dumbbell fly's / Dumbbell press / Bench press flat
Biceps : Dumbbell bicep curl / Dumbbell Hammer curl / Standing barbell Curl
Benen : Squats / Leg press / Leg extension /

Dinsdag :

Rug : Barbell bent over row / Dumbbell row / Deadlift / Chinup
Schouders : Front press / Dumbbell front raise
Traps : Dumbbell shrugs / Barbell shurgs / Upright row
Triceps : Standing triceps press / Dumbbell triceps extension

Woensdag : RUST

Donderdag : Zelfde als Maandag.

Vrijdag : Zelfde als Dinsdag

Graag jullie mening/tips/opmerkingen hierover :)

Alvast Bedankt!

naar mijn mening te intensief, je zou het kunnen proberen maar meer is niet altijd beter. Ik denk dat je eens naar je voeding moet gaan kijken.

• Topic Starter Topic Starter
naar mijn mening te intensief, je zou het kunnen proberen maar meer is niet altijd beter. Ik denk dat je eens naar je voeding moet gaan kijken.

Bedankt voor je reactie, ik ga het iig proberen of het iet's word ja of nee, zal ook eens naar m'n voeding gaan kijken,

ik train nu zo'n 3 maanden op deze manier en heb opzich best okee gegaind al wil ik nu wel weer een ander soort schema fixxen

edit: ik zou zowiezo minimaal 3 oefeningen voor je schouders pakken. en 2 voor traps is denk ik voldoende

Is het niet beter om ook een dumbbell side raise voor je schouders erbij te pakken?

Probeer andere combinatie's, zo ga je jezelf overtrainen :)

denk dat je voeding in orde maken je nog meer gains gaat geven.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, zou het kwaad kunnen om iig dit schema uit te proberen, je moet t ook met je eigen lichaam aanvoelen toch?

Bedankt voor jullie reacties, zou het kwaad kunnen om iig dit schema uit te proberen, je moet t ook met je eigen lichaam aanvoelen toch?
kan vast geen kwaad om het uit te proberen, maar of t je veel gaat opleveren weet ik niet. . . heb zelf ook wel es tegen beter weten in zon schema gevolgd ging na 2 weken gepaard met allemaal kleine pijntjes en weinig spiergroei!

Terug
Naar boven