AndroidHealthClinic

4 dagen split, goed schema?

sinana01

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
26%
ik trainde vroeger 3 maal per week en trainde alles op 1 dag nu wil ik 4 dage split schema

maar wie kan me helpen

dit is het schema is dit goed?

maandag borst/biceps/buik

dinsdag rug/triceps

woensdag schouders/benen/buik

donderdag rust

vrijdag biceps/triceps

4 Tot 5 oefening voor elke spiergroep wie kan me helpen want wil een heel goede schema
en ik doe massa

Groetjes.

Laatst bewerkt:
is wel erg veel triceps vind je ook niet?

maandag met borst pak je triceps dinsdag triceps woensdag met schouders pak je ook triceps mee en dan vrijdag weer triceps... en dan 4 bicep en 4 tricep oefeningen is ook wat veel.

ik zou borst triceps samen pakke en rug en biceps en dan 2 bicep en tricep oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
maandag borst/biceps/buik

dinsdag rug/triceps

woensdag schouders/benen/buik

donderdag rust

vrijdag biceps/triceps kun je het eens zo schrijven aub want snap je dingen niet goed is niet ordelijk :p

Wissel biceps en triceps van maandag en dinsdag anders heb je geen tijd voor herstel en groei je dus ook niet

hmm oke bedankt en is het voor de rest goed

wat ik bedoel is

als je borst en je schouders traint train (pak) je ook je triceps aan. dus herstel heb je niet als je 4 keer per week je triceps gebruik / traint. Waarvan 3 dagen achter elkaar.

ik zal triceps op dezelde dag als borst pakken en biceps op dezelfde dag als rug.

verder kan je het wel zo houden. maar doe je voor elke spiergroep 4 oefeningen dus ook voor je biceps en triceps?
zo ja zou ik deze op je borst en rug dag beperken tot 2 oefening max 3.

wat ik bedoel is

als je borst en je schouders traint train (pak) je ook je triceps aan. dus herstel heb je niet als je 4 keer per week je triceps gebruik / traint. Waarvan 3 dagen achter elkaar.

ik zal triceps op dezelde dag als borst pakken en biceps op dezelfde dag als rug.

verder kan je het wel zo houden. maar doe je voor elke spiergroep 4 oefeningen dus ook voor je biceps en triceps?
zo ja zou ik deze op je borst en rug dag beperken tot 2 oefening max 3.

Warom mag je maar 3 oefening voor triceps en biceps?:d mag dat geen 4 zijn

omdat je ze al met je je borst en rug traint? dan of ze niet zwaar genoeg als je nog 4 oefeningen kan doen en het zijn maar kleine spiergroepen. Ik doe op me borst dag ook maar 1 tot 2 triceps oefeningen en rug idem. daarna kan ik amper nog me trui of jas aan doen van de verzuurde armen.

maar voor triceps biceps doe ik 3 sets van 12 maar ik voel ze wel brand 4 oefeningen maar triceps voel ik heel weinig branden maar biceps word hard opgepompt :§

maar voor triceps biceps doe ik 3 sets van 12 maar ik voel ze wel brand 4 oefeningen maar triceps voel ik heel weinig branden maar biceps word hard opgepompt :§

ja omdat je nu nog biceps op je borst dag pakt. ik heb het er nu over als je je triceps op je borstdag gaat doen he :P ik zal is na je borst training gaan dippen en daarna nog een tricep oefening erachter aan doen. kijken hoe je dat bevalt.

op je armen dag kan je bijvoorbeeld wel 3 tot 4 oefeningen gewoon doen hoor.

ah ik snap het bedankt :D en wat voor triceps biceps oefeningen doe je

ah ik snap het bedankt :D en wat voor triceps biceps oefeningen doe je

na me borst ga ik eerst dippen en daarna of een robe push down of een tricep push down reverse grip. (ligt eraan wat er vrij is omdat ik korte rust doe met me bicep en tricep oefeningen)

na me rug training doe ik preacer curls met dumbbell en daarna 21's erste 21 smal darna 21 midden daarna 21 breed met de EZ barbel

nice
triceps: dips,Push downs en Overhead Tricep Extension schuine versie
biceps:Incline Dumbbell Curls,EZ Bar Curls,concentration curls en nog andere oefening

en mijn linkse kant biceps en triceps lopen achter :s

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven