Fitness Seller

4 dagen split

Stanvk

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
71kg
Voorheen trainde ik 3 x per week, maar vanaf februari krijg ik wat meer tijd en wil ik 4 dagen per week gaan trainen. Ik heb daarvoor het onderstaande schema gemaakt, graag commentaar!

Maandag: Borst+Triceps

Bench Press 3 x 5
Cable Standing Flies 3x5
Incline/Decline BP 3x5
Cable Pushdown 3 x 8
Triceps Dip

Dinsdag: Rug+Biceps

Deadlift/BOR 3 x5
T-bar row 3x5
Seated Row 3x5
Chin Up
Bicep Curl 3x8
Reverse Curl 3x8

Woensdag
Rust

Donderdag: Benen

Squat 3 x 5
Good-Morning 3x5
45graden Leg Press 3x5
Leg Extension 3x8

Vrijdag: Schouders+Kuiten+Buik

Military Press 3x5
Standing Calf Raise 3x8
Upright Row/shrug 3x5
Rear Delt Row 3x5
Seated Calf raise (smith)
Push Sit-Up 3x5

• Topic Starter Topic Starter
Sticky niet gelezen, excuses!

Ik train nu een jaar serieus. Ben begonnen met 2/3 x per week, rippetoe-achtig schema. Laatste halfjaar 3x per week SS gedaan. Nu wil ik meer trainen en van schema verandere, omdat ik het gevoel heb dat de progressie niet meer zo snel gaat.

M'n doel is vooral massa. Ik weeg nu ongv 73 kilo bij 1.84. Ik wil voor de zomer iig twee kilo gainen, door nu nog een paar maanden te bulken en dan vanaf maart/april te cutten door vooral meer te cardio'en.

M'n prioriteiten liggen op 't moment echt bij de benen, die lopen naar mijn mening achter op de rest.

Beschikbare appartatuur: 'squatrek' is een beetje pauper (dit wordt als squatrek gebruikt: [Link niet meer beschikbaar]), maar wel beschikking over meerdere smithmachines, bankjes, incline en decline benchpresses, standing calf machines, cable stations, etc.

Is wel wat lastiger om te squaten daardoor, durf niet tot failure.

Beschikbare tijd: straks veel, alleen zondag echt geen tijd. Maar meer dan 4x p.w. trainen lijkt me zinloos i.v.m. rustdagen.

Terug
Naar boven