BOXST4R
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Als je eigenlijk toch al zo vastberaden bent om benen maar 1x week te doen, waarom vraag je hier dan nog advies? Echt no offense, maar je hebt duidelijk je redenen om 1x benen te doen. Pas diezelfde kennis dan ook toe op de rest van je schema en je hebt je antwoorden?
Je slaat overigens verder heel wat waardevolle informatie in de wind en leest enkel wat je wilt lezen lijkt het wel.
Nogmaals: geen hatelijke comment oid, maar je hebt geen idee hoe vaak beginners met vragen als deze komen, dan toch hun eigen zin doen, om dan later gewild te hebben dat ze toch maar begonnen waren met 5x5 of iets dergelijks.
Waarom niet gewoon een maand of 2 proberen wat wij je aanraden? Lukt het niet, doe dan je eigen zin? Maar tegen dan ga je sowieso al een stuk extra kennis hebben opgedaan waardoor je zelf een uitstekend schema kunt maken.
Ik zou zeggen: 2 maanden stronglifts 5x5 (of novice program van Jason Blaha).
Is goed wil ik zeker eens proberen die 5x5 schema, waarom ook niet ? En ik luister zeker naar dit advies maar ik wou te weten komen wat het meest effectieve is 4 of 5 dagen trainen, ik weet niet zeker of die 5e dag het waard is, of het echt veel meer resultaat oplevert of juist niet.
maar plots krijg ik alleen commentaar op het feit dat benen er maar 1x in staan terwijl ik dit al lang voor mezelf had uitgemaakt

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------
Ik zou minimaal 5 aparte buikdagen doen per week man..
Ik doe 3 keer buik per week, is idd veel maar kan ik momenteel wel gebruiken om de pijn in m'n onderrug te fixen
Aangezien m'n fitness niet over deadlifts en squads beschikt wordt buik niet echt meegenomen in m'n schema ...