XXL Nutrition

4 weken steroid cycle

Bezoekers in dit topic

Adem020

Novice
Lid geworden
28 jul 2021
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Heb zojuist een steroid cycle van vier weken afgerond 250mg test en 50mg anavar perdag, ik wil stoppen nu aangezien ik voor 2 maanden op vakantie ga, kan ik het nu gewoon zo afsluiten zonder pct of moet er pct gebruikt worden heb wel een pct van 50mg clomid en novaldex graag reacties, merk ik ook dan side effects omdat ik alleen 4 weken heb gedaan?
 
Je hoeft niet persee iets te nemen, maar persoonlijk zou ik wel een paar weken nolva of clomid nemen.
Wel echt compleet retarded om tijdens je kuur te bedenken om twee maanden op vakantie te gaan.
 
Je kan het afsluiten zonder pct.. Maar je had ook je kuur tot de laatste dag kunnen afmaken. Geen idee wanneer je vrtrekt.
4 weken is wel net waardeloos. Precies genoeg om net je hormonen te ontregelen, en tegelijk zeer weinig progressie te hebben gemaakt.
6 weken was al prima geweest. Maar goed, als spontaan op vakantie gaan waardevoller is dan je gezondheid, ga je gang :)
 
Je hoeft niet persee iets te nemen, maar persoonlijk zou ik wel een paar weken nolva of clomid nemen.
Wel echt compleet retarded om tijdens je kuur te bedenken om twee maanden op vakantie te gaan.
Wanneer zou ik noval nemen? Over 2 weken ?
 
Hoeveel weken heb je nog tot de vakantie?
 
.
 
Laatst bewerkt:
4 weken is wel net waardeloos. Precies genoeg om net je hormonen te ontregelen, en tegelijk zeer weinig progressie te hebben gemaakt.
Dit is de perfecte beschrijving denk ik :o

voor 4 weken denk ik niet dat je heel hoog moet gaan zitten qua dosering met je nolva. 40mg eerste twee weken dan halveren naar 20mg lijkt mij het beste. Wie weet heb je het niet nodig aangezien de korte periode en dosering, maar doe toch maar voor de zekerheid.
 
Heb zojuist een steroid cycle van vier weken afgerond 250mg test en 50mg anavar perdag, ik wil stoppen nu aangezien ik voor 2 maanden op vakantie ga, kan ik het nu gewoon zo afsluiten zonder pct of moet er pct gebruikt worden heb wel een pct van 50mg clomid en novaldex graag reacties, merk ik ook dan side effects omdat ik alleen 4 weken heb gedaan?
Wat heb je gegained op die 4 weken?
 
Dit is de perfecte beschrijving denk ik :o

voor 4 weken denk ik niet dat je heel hoog moet gaan zitten qua dosering met je nolva. 40mg eerste twee weken dan halveren naar 20mg lijkt mij het beste. Wie weet heb je het niet nodig aangezien de korte periode en dosering, maar doe toch maar voor de zekerheid.
Hij hoeft niet te hoog te doseren, maar je raad m wel de hoogst mogelijke dosis tamoxifen aan? Kan op 40mg best wat bijwerkingen geven.

Ik zou 4 weken 20mg doen of misschien 20-20-10-10
 
Hij hoeft niet te hoog te doseren, maar je raad m wel de hoogst mogelijke dosis tamoxifen aan? Kan op 40mg best wat bijwerkingen geven.

Ik zou 4 weken 20mg doen of misschien 20-20-10-10
Bij standaard behandelingen met Tamoxifen wordt 20mg als aanvangdosis aangeraden, dit kan inderdaad genoeg zijn maar heeft vaak maar weinig effect. Daarom lijkt het me beter om met 40mg te beginnen en te halveren. uit TS zijn bericht leek het me ook dat hij met 50mg wilde beginnen, wat uiteraard teveel is. Doelde daar meer op.

Desnoods inderdaad wat je zegt die lagere dosering en wat langer dan 4 weken als het geen effect heeft. Het is ook allemaal maar theorie, geen idee hoe hij erop reageert.
 
Back
Naar boven