Fitness Seller

4 x om de maand igf of 4 maanden lang sth

europeman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
zoals sommigen mischien weten was ik van plan in maart een 4 maanden gh kuur te beginnen, maar nu ik ook aan igf 1 kan komen ben ik aan het twijfelen, ik kan bijvoorbeeld ook 4 1000mcg kits kopen en om de maand 40 mcg/dag gebruiken, ik denk dat ik hier betere resultaten mee haal, ik kan met de igf over 2 maanden pas beginnen. kan iemand mij advies geven, mischien komt gh er ook wel bij in maart als ik toch voor de igf ga, kan iemand me advies geven

duur grapje. ik zou voor de igf 1 gaan.

Bij mij op de sportschool doen 4 gasten nu of binnenkort IGF-1
Laat de results wel weten.

1 -is nu IGF only aan het doen, en vind het al super-->droger zonder voeding aan te passen
1 -is nu tijdens een kuurtje in de eerste week met igf-1
en ik en mijn trainingsmaat beginnen over 3 weken ermee.
Dus dan kan ik gelijk wat meer ervaringen delen.

• Topic Starter Topic Starter
oke IKKE ik hoop dat je de resultaten post, ik denk dat ik om de maand igf ga doen, en om de zes weken waarschijnklijk een kuur, 6 op 6 af

*off topic** europeman leeg even wat prive berichten ik kan je niet pm,en.
ik wil antwoord op je vraag geven mbt gebruik van igf-1.

Ik begin morgen met mijn logboek te maken...want dan begint mijn kuurtje

Dus dan zal ik ook wel IGf enzo vertellen

Hallo allemaal,
niet om het een of ander, maar kan iemand mij misschien ook vertellen wat IGF is?
Is dat net zoiets als GH?

Groet Demo

ik zou IGF-1 altijd met STH combineren daar haal je de beste resultaten mee!
de dosis van 40mcg per dag is perfect en ik zou het dan verdelen in 2 shots van 20mcg.
best kun je de IGF-1 in blokken van 6 weken op en 3 weken af te doen, evt kun je dan in die 3 tussenliggende weken een dosis van 10 i.u. insuline nemen op trainingsdagen.
STH zou ik gewoon de hele kuur nemen mits je het je kan veroorloven, 4 i.u. p.d is een goede dosis voor een goed resultaat.
ik ken veel mensen die het op deze manier doen en ze gaan er perfect op.
ik zelf heb ook zo gedaan en ging er goed op.

succes verders.

Terug
Naar boven