Fitness Seller

40% van de 15-17 jarige marrokanen wordt verdacht van misdrijf.

Je kan het ook anders zien: 60% niet verdacht. :scratch: :roflol: :roflol:

Wat is je beroep?
"Ik steel!"

Vind je dat normaal?
"Ja, iedereen doet het toch??"

valt me nog mee :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat SageFrancis de enige niet-crimineel was.

:D

Ach ja...ze moeten de zendtijd toch ergens mee vullen...

Je moest eens weten, ik doe meer dan ik aankan, ik vul de arena met mijn aanhang?
allemaal dieven! :D

Je moet je gewoon goed opstellen, vertrouwen winnen, en daarna zakkenrollen hahahaha

ERNESTO M. zei:
Je kan het ook anders zien: 60% niet verdacht. :scratch: :roflol: :roflol:
Tja...ze hebben het enkel over diegene die verdacht zijn, het percentage dat daadwerkelijk crimineel is zonder dat men het weet zal nog veel hoger liggen...

Ieg is die 40% schandalig hoog hoor tegenover andere bevolkingsgroepen en moet er iets aan veranderen, ...

Precies, wat dacht je eens van

DE POLITIE DIE HAAR WERK MOET DOEN!?@!@?

Altijd dat gezeik dat er iets aan gedaan moet worden. Hier heb je je begin. POLITIE! 1 woord. niet zo moeilijk toch ;) schakel anders peter r. de vries in, hij is nu bezig met het opzetten van BIG, laat hem anders ff iets nuttigs doen.

Ik ken dat politie

Die jongetjes van 15-16, ze stelen een handtas, men sluit ze 1 nacht op en de volgende dag zonder boete of wat dan ook zijn ze terug aan het stelen.

Politie is ook bang van de grote criminelen. Nee het begint bij de opvoeding van de school, ouders enz.

Verder moeten de straffen en wetten strenger zodat politie tenminste macht heeft, ipv met een slappe aanpak te moeten werken.

Nix opvoeding, ouderen hebben geen greep op kinderen, bullshit van je.
Het marok kind zegt tegen mama:
Mam, ik ga naar achmed thee drinken ik ben vanavond rond 11 thuis

En daar gaat het marokkaantje, tasje stelen

Netalsof die ouderen dat kind opvoeden met het idee van ga maar stelen dan word je rijk, stelen wordt nog zwaarder afgekeurd in die gemeenschap. Soms zie je van die marokkaantjes van 12 op tv een grote bek hebben, wat denk je? dat die geen klappen krijgen daarvoor thuis? En dat 10x erger dan jij ooit gehad hebt, allochtoonse ouders hoeken goed geloof me, pantoffel of pollepel of platte hand. Vraag maar aan elke allochtoon op dit board hier, er zal er geen een zijn die zegt ik heb nooit klappen gehad.
Dus niet beginnen over ouders en school want dat zit allemaal wel goed.

Vette crap, heeft nix met opvoeding te maken, die ouderen zijn het zelfde als ons allemaal. Zelfde opvoeding, misschien nog wel strenger

Gewoon politie, de politie hier moet niet zo bang zijn en mag wel iets meer rechten krijgen. EN DAN NIET TE BEGINNEN OVER DIE LAGE STRAFFEN HIER om van te lachen. Hotel! Paradijs!

Laatst bewerkt:
dat zit allemaal wel goed met ouders???? vraag ik me af, als geweld al zoveel thuis aanwezig is dan zien ze dit snel als gewoon...
maar toch denk ik dat het grootste gevaar ligt met wie je omgaat...ook al ga je met brave hendrikke om dan zal je zelf ook niet zo snel gekke dingen doen ...en ja al die marrokanen gaan met elkaar om en lopen elkaar optefokke en voor je het weet is er weer wat aan de hand...

ja precies zit ook wat in ligt niet aan je omgeving. Maar soort zoekt soort. Valt toch niets aan te doen
een klas met 50 leerlingen, 30 nl en 20 allochtonen
20 allochtonen gaat in de pauze bij elkaar zitten,

En klappen krijgen is goed voorje botten, er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal verkracht worden door je pa.

Laat ik het zo zeggen dat alle allochtonen goeie corrigerende tikken hebben gekregen(misschien een paar niet). Hier in nederland kennen ze dat sinds 1950 ofzo niet meer, je krijgt tegenwoordig hier een preek, of 1 dag geen tv. Nou, scarry, als me dat overkomt dan zal ik het echt niet meer weer doen!!!!!!!!
Hoe leer je een kind dat hij iets niet mag, door hem een koekje te geven?

Laatst bewerkt:
Daar tegenover staat dat maar 8% :eek: van de Nederlandse jongeren in die leeftijdsgroep een strafbaar feit heeft gepleegd :rolleyes: .......ja echt :yes:
Waarschijnlijk zijn de marroks genetisch een beetje ziek in het bolletje :dunno:

SageFrancis zei:
Nix opvoeding, ouderen hebben geen greep op kinderen, bullshit van je.
Het marok kind zegt tegen mama:
Mam, ik ga naar achmed thee drinken ik ben vanavond rond 11 thuis

En daar gaat het marokkaantje, tasje stelen

Netalsof die ouderen dat kind opvoeden met het idee van ga maar stelen dan word je rijk, stelen wordt nog zwaarder afgekeurd in die gemeenschap. Soms zie je van die marokkaantjes van 12 op tv een grote bek hebben, wat denk je? dat die geen klappen krijgen daarvoor thuis? En dat 10x erger dan jij ooit gehad hebt, allochtoonse ouders hoeken goed geloof me, pantoffel of pollepel of platte hand. Vraag maar aan elke allochtoon op dit board hier, er zal er geen een zijn die zegt ik heb nooit klappen gehad.
Dus niet beginnen over ouders en school want dat zit allemaal wel goed.

Vette crap, heeft nix met opvoeding te maken, die ouderen zijn het zelfde als ons allemaal. Zelfde opvoeding, misschien nog wel strenger

Gewoon politie, de politie hier moet niet zo bang zijn en mag wel iets meer rechten krijgen. EN DAN NIET TE BEGINNEN OVER DIE LAGE STRAFFEN HIER om van te lachen. Hotel! Paradijs!

Dat die ouders zo onwetend zijn kun je ze wel degelijk verwijten. Als die ouders wat meer bezig waren met de buitenwereld hadden ze dat soort dingen echt wel in de gaten. En vaak hebben ze het ook best in de gaten, maar praten het goed. De ouders van die doodgereden Marokkaan zeiden toch ook dat hij een gouden hart had en nooit wat fout deed terwijl hij net uit de rechtzaal kwam?

Padilla zei:
Daar tegenover staat dat maar 8% :eek: van de Nederlandse jongeren in die leeftijdsgroep een strafbaar feit heeft gepleegd :rolleyes: .......ja echt :yes:
Waarschijnlijk zijn de marroks genetisch een beetje ziek in het bolletje :dunno:

Volgens mij was het 4%.

genetisch een beetje bij elkaar in de buurt bedoel je :D
je moet het gewoon zo zien:
ze wonen allemaal bij elkaar in de buurt
ze fokken elkaar een beetje op dus gaan ze rotzooi schoppen. Als ze slim waren dan zouden ze naar school gaan en niet rappen over "mavo diploma terwijl ik mijn havo diploma niet kreeg"

Laatst bewerkt:
Zelda zei:
Dat die ouders zo onwetend zijn kun je ze wel degelijk verwijten. Als die ouders wat meer bezig waren met de buitenwereld hadden ze dat soort dingen echt wel in de gaten. En vaak hebben ze het ook best in de gaten, maar praten het goed. De ouders van die doodgereden Marokkaan zeiden toch ook dat hij een gouden hart had en nooit wat fout deed terwijl hij net uit de rechtzaal kwam?

Dat waren zijn ouders niet, dat was zijn broer

EN welke ouder verdedigd zijn kind niet? Ik ga mijn kind niet zwart maken? jij ook niet toch?
Ik zou mijn kind wel naar het bureau brengen als hij iets gestolen had, maar je kan er niet van uit gaan dat die marokkaan thuis komt en zegt:
"Kijk mam, tasje gestolen! Voor jou! en er zit ook nog lippenstift bij ook! Nee, die portomonee is van mij, sorry!"

En het is trouwens zelfs op tv geweest, zo'n debat met alleen maar marokkanen, de jongeren die daar kwamen die gaven zelf toe dat hun ouders er niet van af wisten. Ik verdig die marokkanen nu niet, maar ikweet wel degelijk dat het in dit geval niet aan de ouders ligt.

Laatst bewerkt:
En over de politie en de lage straffen: Op zich ben ik het wel met je eens dat de Nederlandse straffen om te lachen zijn, maar dat verklaart nog niet het verschil in criminaliteit tussen Nederlandse en Marokkaanse jongeren. Voor die Nederlandse jongeren zijn de straffen blijkbaar hoog genoeg.
Toen er 30 jaar geleden nog bijna geen buitenlanders in NL woonden was er veeeel minder criminaliteit. Daarom zijn Nederlanders nu een beetje pissig. Je kan lang en kort lullen over politie en discriminatie enzovoort enzovoort, maar het feit blijft dat voordat de allochtonen er waren er niets aan de hand was.
Zo simpel ligt het gewoon. Al die ontkenningen en verwijten naar autochtonen zijn gewoon lachwekkend. Wie zijn verantwoordelijk voor het eigen gedrag van allochtonen, zijzelf of anderen?

Terug
Naar boven