- Waardering
- 52
Dit komt zo op Netwerk ned 1, 20:30.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tractortje zei:
Tja...ze hebben het enkel over diegene die verdacht zijn, het percentage dat daadwerkelijk crimineel is zonder dat men het weet zal nog veel hoger liggen...ERNESTO M. zei:
schakel anders peter r. de vries in, hij is nu bezig met het opzetten van BIG, laat hem anders ff iets nuttigs doen.
? vraag ik me af, als geweld al zoveel thuis aanwezig is dan zien ze dit snel als gewoon...SageFrancis zei:Nix opvoeding, ouderen hebben geen greep op kinderen, bullshit van je.
Het marok kind zegt tegen mama:
Mam, ik ga naar achmed thee drinken ik ben vanavond rond 11 thuis
En daar gaat het marokkaantje, tasje stelen
Netalsof die ouderen dat kind opvoeden met het idee van ga maar stelen dan word je rijk, stelen wordt nog zwaarder afgekeurd in die gemeenschap. Soms zie je van die marokkaantjes van 12 op tv een grote bek hebben, wat denk je? dat die geen klappen krijgen daarvoor thuis? En dat 10x erger dan jij ooit gehad hebt, allochtoonse ouders hoeken goed geloof me, pantoffel of pollepel of platte hand. Vraag maar aan elke allochtoon op dit board hier, er zal er geen een zijn die zegt ik heb nooit klappen gehad.
Dus niet beginnen over ouders en school want dat zit allemaal wel goed.
Vette crap, heeft nix met opvoeding te maken, die ouderen zijn het zelfde als ons allemaal. Zelfde opvoeding, misschien nog wel strenger
Gewoon politie, de politie hier moet niet zo bang zijn en mag wel iets meer rechten krijgen. EN DAN NIET TE BEGINNEN OVER DIE LAGE STRAFFEN HIER om van te lachen. Hotel! Paradijs!
Padilla zei:Daar tegenover staat dat maar 8%van de Nederlandse jongeren in die leeftijdsgroep een strafbaar feit heeft gepleegd
.......ja echt
![]()
Waarschijnlijk zijn de marroks genetisch een beetje ziek in het bolletje![]()

Zelda zei:Dat die ouders zo onwetend zijn kun je ze wel degelijk verwijten. Als die ouders wat meer bezig waren met de buitenwereld hadden ze dat soort dingen echt wel in de gaten. En vaak hebben ze het ook best in de gaten, maar praten het goed. De ouders van die doodgereden Marokkaan zeiden toch ook dat hij een gouden hart had en nooit wat fout deed terwijl hij net uit de rechtzaal kwam?