Fitness Seller

40% van de 15-17 jarige marrokanen wordt verdacht van misdrijf.

SageFrancis zei:
Bron?...de meeste allochtonen gaan voor havo snel of vwo snel, of ze halen hun p in een half jaar ipv 1 jaar, versneld je p halen. De allochtonen waar jij het over hebt zijn allochtonen van ito niveau.

Om het in je eigen woorden te zeggen: Bron?

MrJ zei:
Wat het preciese verschil tussen concrete plannen hebben en iets willen doen?

Om een ander voorbeeld aan te halen; Iemand is dus pas een pedofiel als hij zich vergrijpt aan een kind? Of ook als hij/zij er alleen maar aan denkt?

als hij zich niet vergrijpt, wat doet hij dan verkeerd?

kijk als een allochtoon me passeert op straat en hij denkt in zichzelf "vuile blanke strax steel ik je fiets", wat is er daar aan te doen, niets toch? tenzij hij het ook echt doet, zolang hij het niet doet kan het mij ook geen barst schelen.
daarbij ook de vrije mening/ideeën respecteren.

dj_phreak zei:
Om het in je eigen woorden te zeggen: Bron?

bron? is toch een algemeen feit :rolleyes:
je ziet toch welke mensen in welke scholen zitten, hier in belgië is dat verschil toch duidelijk zichtbaar hoor.

Hope zei:
bron? is toch een algemeen feit :rolleyes:
je ziet toch welke mensen in welke scholen zitten, hier in belgië is dat verschil toch duidelijk zichtbaar hoor.

Het ging me vooral om dit stuk:
En het feit dat nederlanders 3 jaar langer over hun studie doen, wauw! Nog al logisch, de meeste allochtonen gaan voor havo snel of vwo snel, of ze halen hun p in een half jaar ipv 1 jaar, versneld je p halen.
Dat rijmt namelijk niet met het feit dat ze gemiddeld veel lager opgeleid zijn en ook geen moeite willen doen om een opleiding te volgen.

SageFrancis zei:
Bron?
En het feit dat nederlanders 3 jaar langer over hun studie doen, wauw! Nog al logisch, de meeste allochtonen gaan voor havo snel of vwo snel, of ze halen hun p in een half jaar ipv 1 jaar, versneld je p halen. De allochtonen waar jij het over hebt zijn allochtonen van ito niveau.

Verzekeringspremies stijgen met 0,2%? moet ik hier van schrikken? wat is je punt?

Ja :dance: , nederlanders genieten gemiddeld drie jaar langer onderwijs dan alloch's, heben dus veelal een betere opleiding.

M.b.t de verzekeringspremie's (ook de sociale verzekeringspremie's) kan ik je zeggen dat deze volgens het onderzoek maar 0,2% zal stijgen in 8 jaar !!!!,
met andere woorden, je gaat wel meer verdienen maar je sociale lasten blijven
de komende 8 jaar bijna gelijk :eek: :) , dit komt omdat er minder werkelozen zullen zijn, minder criminaliteit, dus minder gevangenissen die een vermogen kosten :mad: , minder alloch projecten, minder asielzoekerscentra enz..
Kijk maar eens hoeveel je sociale lasten het afgelopen jaar gestegen zijn :yes:

Nederland zal trouwens structureel gaan behoren tot de 10 economisch meest
sterke landen in de wereld, er zullen op 16 miljoen Nederlanders maar tussen
de 250.000 en 350.000 werkelozen zijn waarvan nog wel een groot gedeelte
alloch's :rolleyes:

Hope zei:
als hij zich niet vergrijpt, wat doet hij dan verkeerd?

kijk als een allochtoon me passeert op straat en hij denkt in zichzelf "vuile blanke strax steel ik je fiets", wat is er daar aan te doen, niets toch? tenzij hij het ook echt doet, zolang hij het niet doet kan het mij ook geen barst schelen.
daarbij ook de vrije mening/ideeën respecteren.

Je mist het hele punt hier. Geef niet, probeer het eens opnieuw.

KRZA zei:
Ik zeg:

1 marrokaan de fout in, straffen,
Al gaat hij 2 keer de fout in hij en zn hele familie het land uit,
Dan gaat ze familie zeker wel eisen stellen aan hun kinderen, geloof me.

Eindelijk weer iemand die het begrijpt....hoe geef ik je ook al weer karmapunten?

Dave Hawk zei:
Ja :dance: , nederlanders genieten gemiddeld drie jaar langer onderwijs dan alloch's, heben dus veelal een betere opleiding.

M.b.t de verzekeringspremie's (ook de sociale verzekeringspremie's) kan ik je zeggen dat deze volgens het onderzoek maar 0,2% zal stijgen in 8 jaar !!!!,
met andere woorden, je gaat wel meer verdienen maar je sociale lasten blijven
de komende 8 jaar bijna gelijk :eek: :) , dit komt omdat er minder werkelozen zullen zijn, minder criminaliteit, dus minder gevangenissen die een vermogen kosten :mad: , minder alloch projecten, minder asielzoekerscentra enz..
Kijk maar eens hoeveel je sociale lasten het afgelopen jaar gestegen zijn :yes:

Nederland zal trouwens structureel gaan behoren tot de 10 economisch meest
sterke landen in de wereld, er zullen op 16 miljoen Nederlanders maar tussen
de 250.000 en 350.000 werkelozen zijn waarvan nog wel een groot gedeelte
alloch's :rolleyes:
Dus dat de sociale lasten gestegen zijn, is de schuld van de allochtoon?
Doe er wat aan zou ik zeggen! Het is aan jou en de rest die er zo over denkt, zorgt voor een revolutie van een bepaald niveau.

Dat gevangenissen geld kosten ligt PUUR maar dan ook gewoon PUUR aan het feit dat men daar niet een straf uit zit, maar gewoon... een vast verblijf in een hotel heeft. Wat gevangenis, je bedoelt hotel. De vrijheid mag dan wel ontnomen zijn maar een tv op je stel? En dan is er ook nog die aap van een minister Donner die zegt dat zware straffen niet helpen of lange straffen. Nee nogal logisch als je elke dag tv kan kijken wanneer je wil, en op je playstation kan spelen wanneer je wil in een cel. Een straf hoort een straf te zijn, laat die criminelen werken voor hun verblijf in de cel, dat is een straf, die gasten zijn pas WERKLOOS, daar heb je nix aan dus als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat ze hun lesje wel geleerd hebben, allochtoon ofniet.

Ze mogen van mij denken hoe ze willen, in nederland is elke allochtoon er een te veel voor de meerderheid, en als ik eerlijk moet zijn, ik begin er echt schijt aan te krijgen. Ik zit hier voor me zelf niet voor "jullie", die diploma's die ik haal, die haal ik voor mezelf dus ook niet voor "jullie". Er zijn nog zat allochtonen die er zo over denken maar die nemen niet eens de moeite om het te zeggen. En nu snap ik eigenlijk wel waarom, dat gebitch de heletijd. Marokkaan dit marokkaan dat, allochtoon werkloos, allochtoon uitkering en de rest maar hypocriet doen. Netalsof een nederlander geen uitkering heeft. En als die er een heeft ja dan is er wel een excuus voor, want dat MAG! Het feit dat de meeste allochtonen van de 1ste generatie zich gekapot gewerkt hebben en nu een uitkering hebben wil niet zeggen dat ze nooit wat gedaan hebben. Die stereotypering. Het succes van een persoon ligt altijd aan anderen. Het falen van een persoon ligt altijd aan hem zelf.

Als ik mijn diploma's allemaal gehaald heb, denk je dat ik dan alsnog de respect krijg die ik dan zou kunnen krijgen? Als ik mijn diploma heb, dan krijg ik dit verhaaltje: "HEY. JIJ daar, buutenloander, JIJ steelt mijn baan, ga terug naar je eigen land werken".
Dit is dus een reden waarom een allochtoon gaat stelen, gelooof me. Ga maar eens 2 jaar lang elke dag tegen iemand zeggen dat hij shit is, en niets voorstelt, denk je dat hij dan op een gegeven moment dan niet zo gaat denken dat hij nix voor stelt?
Het is altijd maar de allochtoon die wat niet goed doet, terwijl zij juist in de minderheid zijn ("ja, maar over 2 jaar dan zijn er al 32 miljoen allochtonen ja en dan nemen zij nederland over jaa dat moeten we tegenhouden want anders.. ohja en ze hebben allemaal een uitkering"). Die allochtonen waar we het hier over hebben zijn niets waard, maar ik snap ze volledig. Ik zeg ik snap ze, dus ik zeg niet dat ik stelen moorden of iets dergelijks goed keur. Alleen ik begrijp waarom ze zo dom zijn, en domme dingen doen.

Het mooiste aan dit alles is, dat als ik wat lees wat nederlands schrijven dat ik soms van binnen moet lachen om het gebrek aan kennis van de echte allochtoon, het gebrek aan gevoel, het gebrek aan respect en het gevoel dat de nederlander BOVEN de allochtoon staat. Als je eens wist hoeveel geleerden gevlucht zijn uit oorlogs gebieden naar nederland of uit andere landen omdat ze een oorlog zagen aankomen.

En maar blijven bot vieren op de allochtoon. Succes, het zal je ego strelen, en ik hoop voor degene die zo denkt, dat het hem een goed gevoel geeft.
(is geen aanval naar jou, Dave Hawk, ik spreek hier voor het algemeen)

Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
Dus dat de sociale lasten gestegen zijn, is de schuld van de allochtoon?
Doe er wat aan zou ik zeggen! Het is aan jou en de rest die er zo over denkt, zorgt voor een revolutie van een bepaald niveau.

Dat gevangenissen geld kosten ligt PUUR maar dan ook gewoon PUUR aan het feit dat men daar niet een straf uit zit, maar gewoon... een vast verblijf in een hotel heeft. Wat gevangenis, je bedoelt hotel. De vrijheid mag dan wel ontnomen zijn maar een tv op je stel? En dan is er ook nog die aap van een minister Donner die zegt dat zware straffen niet helpen of lange straffen. Nee nogal logisch als je elke dag tv kan kijken wanneer je wil, en op je playstation kan spelen wanneer je wil in een cel. Een straf hoort een straf te zijn, laat die criminelen werken voor hun verblijf in de cel, dat is een straf, die gasten zijn pas WERKLOOS, daar heb je nix aan dus als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat ze hun lesje wel geleerd hebben, allochtoon ofniet.

Ze mogen van mij denken hoe ze willen, in nederland is elke allochtoon er een te veel voor de meerderheid, en als ik eerlijk moet zijn, ik begin er echt schijt aan te krijgen. Ik zit hier voor me zelf niet voor "jullie", die diploma's die ik haal, die haal ik voor mezelf dus ook niet voor "jullie". Er zijn nog zat allochtonen die er zo over denken maar die nemen niet eens de moeite om het te zeggen. En nu snap ik eigenlijk wel waarom, dat gebitch de heletijd. Marokkaan dit marokkaan dat, allochtoon werkloos, allochtoon uitkering en de rest maar hypocriet doen. Netalsof een nederlander geen uitkering heeft. En als die er een heeft ja dan is er wel een excuus voor, want dat MAG! Het feit dat de meeste allochtonen van de 1ste generatie zich gekapot gewerkt hebben en nu een uitkering hebben wil niet zeggen dat ze nooit wat gedaan hebben. Die stereotypering. Het succes van een persoon ligt altijd aan anderen. Het falen van een persoon ligt altijd aan hem zelf.

Als ik mijn diploma's allemaal gehaald heb, denk je dat ik dan alsnog de respect krijg die ik dan zou kunnen krijgen? Als ik mijn diploma heb, dan krijg ik dit verhaaltje: "HEY. JIJ daar, buutenloander, JIJ steelt mijn baan, ga terug naar je eigen land werken".
Dit is dus een reden waarom een allochtoon gaat stelen, gelooof me. Ga maar eens 2 jaar lang elke dag tegen iemand zeggen dat hij shit is, en niets voorstelt, denk je dat hij dan op een gegeven moment dan niet zo gaat denken dat hij nix voor stelt?
Het is altijd maar de allochtoon die wat niet goed doet, terwijl zij juist in de minderheid zijn ("ja, maar over 2 jaar dan zijn er al 32 miljoen allochtonen ja en dan nemen zij nederland over jaa dat moeten we tegenhouden want anders.. ohja en ze hebben allemaal een uitkering"). Die allochtonen waar we het hier over hebben zijn niets waard, maar ik snap ze volledig. Ik zeg ik snap ze, dus ik zeg niet dat ik stelen moorden of iets dergelijks goed keur. Alleen ik begrijp waarom ze zo dom zijn, en domme dingen doen.

Het mooiste aan dit alles is, dat als ik wat lees wat nederlands schrijven dat ik soms van binnen moet lachen om het gebrek aan kennis van de echte allochtoon, het gebrek aan gevoel, het gebrek aan respect en het gevoel dat de nederlander BOVEN de allochtoon staat. Als je eens wist hoeveel geleerden gevlucht zijn uit oorlogs gebieden naar nederland of uit andere landen omdat ze een oorlog zagen aankomen.

En maar blijven bot vieren op de allochtoon. Succes, het zal je ego strelen, en ik hoop voor degene die zo denkt, dat het hem een goed gevoel geeft.
(is geen aanval naar jou, Dave Hawk, ik spreek hier voor het algemeen)

Bro ik som alleen wat feiten uit een onderzoek op :dance:, trouwens dat de sociale lasten zo gestegen zijn komt niet alleen de alloch's, het is een totaal plaatje.

Het onderzoek geeft aan dat 70% van de gevangenissen vol zitten met alloch's, ga je criminele alloch's uitzetten dan betekent dat een veiliger
Nederland, wat effect heeft op verzekeringspremie's, minder politie, minder
bewakingspersoneel, minder werkelozen, minder alloch projecten enz. enz.
het werkt dus in zijn totaal door.....

Het onderzoek zegt ook dat Nederland een multiculturele samenleving zal blijven omdat de gemotiveerde alloch's overblijven en daar zijn er natuurlijk een hoop van, deze zullen gewoon hun opleidingen en werk hebben !
De rest die verpest gaat op het vliegtuig :thumbs:

Het is een interessant plan, zeker gezien de mogelijkheden en het perspectief
voor Nederland, iedereen zal het eens zijn dat je criminelen hard moet aanpakken voor een veilige samenleving. Straffen en uitzetten geeft ook een voorbeeld functie :rolleyes:

Dat snap ik dave hawk, die lap tekst was niet voor jou bedoeld ;) :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is weer een lange lap tekst SageFrancis, maar je mist compleet het punt. Hou eens op met benadrukken hoe goed de meeste allochtonen hun best doen als antwoord op de stelling dat er zoveel niet deugen. Dat is toch logisch? Als 40% crimineel is (wat schandaaaalig veel is!) is 60 % dat inderdaad niet. Dat begrijpen wij ook wel. Als je wil praten over niet-criminele allochtonen en hoeveel last ze hebben van de (terechte) vooroordelen die tegen buitenlanders bestaan, open daar dan je eigen topic over.

Het doel dat ik dit topic heb geopend is om te benadrukken wat een ellende de allochtonen dit land netto opleveren en wat een drama dat is. Het feit dat een (kleine?) meerderheid niet crimineel is vind ik nogal een schrale troost. Daar hebben we verder niets aan. De vraag is wat we doen aan de allochtonen die hier de boel aan het verzieken zijn.

Inderdaad, zwaarder straffen zou wel schelen, maar is is alleen maar uitstel van het probleem. Als zo'n 17-jarig Marrokaantje 10 jaar de cel in gaat (wat de samenleving een kapitaal kost) komt ie op z'n 27ste zonder opleiding weer op straat en begint het verhaal weer opnieuw. Het gaat mij oom dat er een hele groep bestaat die gewoon duidelijk niet wil deugen en schijt heeft aan onze samenleving. IK vind dat wij schijt moeten hebben aan deze groep en ze één kans geven en anders naar een onbewoond eiland moeten droppen. Geen geld en energie meer aan besteden, dat zijn ze niet waard.

Ja tussen autochtonen zitten ook criminelen, maar dat zijn uitzonderingen die je in iedere maatschappij hebt, dat is niet te vergelijken met een groep die bijna collectief en moedwillig de fout ingaat. En tot overmaat van ramp zitten de niet-criminelen onder hen niets anders te doen dan hen te verdedigen en vertellen dat het eigenlijk ónze schuld is.

*zucht*

Het kost de samenleving een kapitaal, waarom de samenleving? laat die crimineel werken voor zijn straf. Laat het hem zelf betalen. dat is toch al 1 punt waar je het mee oplost? Niemand wil gedwongen worden om te werken, dus dan lijkt het me logisch dat die allochtoon niet weer de gevangenis in wil. We hebben het hier niet over 40% van de allochtonen maar 40% van de marokkaanse jeugd tussen de 15 en 17 jaar die VERDACHT, VERDACHT!!!!!! wordt van een misdrijf.(zover ik mij die uitzending kan herinneren ging dit niet alleen om marokkanen, maar ook om autochtonen, hangjongeren klopt dit? Ik meen zelfs een stukje gezien te hebben over Urk ofzo. Dit ging over het dealen van drugs.)

http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2005/1658k.htm -> "Toch zwakt de groei van de werkloosheid onder allochtonen inmiddels af." & "Vooral onder Marokkanen is de werkloosheid sterk toegenomen."

Een positief teken toch(de eerste quote), maar we vergeten dat de werkloosheid van de allochtoon in 1996 veel hoger was dan nu. Ten opzichte van toen zit het nu wel goed, maar ten opzichte van vorig jaar eigenlijk niet. Ik denk trouwens ook dat we een beetje offtopic zijn gegaan in deze topic (ja, ik ook :D, had er een beetje genoeg van).
We moeten echt oppassen dat we allochtoon niet met marokkaan verwarren. Tegenwoordig bedoelen we met allochtoon bijna marokkaan.

SageFrancis zei:
Was jij niet die persoon die zo anti islam was ingesteld? En nu ben dus voor de sharia?
Als je dat rechtsysteem zou toepassen, dan zou je wel minder criminaliteit hebben, dat dan weer wel :D

Kerel,
heeft niks met islam te maken dit!
Ze hebben aangeboden om hun slechte naam te willen opschonen door de criminelen hier op hun manier te straffen in marokko.
Niks Islam. Gewoon rechtssysteem! :)

RichardV zei:
Kerel,
heeft niks met islam te maken dit!
Ze hebben aangeboden om hun slechte naam te willen opschonen door de criminelen hier op hun manier te straffen in marokko.
Niks Islam. Gewoon rechtssysteem! :)
Heeft wel met islam te maken.. sharia = islam!
Dat is juist waar mensen zoals jij en ik een hekel aan hebben. En nu geef je een bij de hand antwoord dat ze het hier moeten toe passen :D ik vind het opzich wel een goed idee, maar aan de andere kant ook een slecht idee. Onmenselijk.

je moet respect hebben voor die mensen heb ik nie vind het sukkels sorry.

he wat? kom hier een weekje niet en gelijk een lekkere rel:D moet ik op marokkanen schelden of op turken:D

Terug
Naar boven