Dave Hawk zei:
Ja

, nederlanders genieten gemiddeld drie jaar langer onderwijs dan alloch's, heben dus veelal een betere opleiding.
M.b.t de verzekeringspremie's (ook de sociale verzekeringspremie's) kan ik je zeggen dat deze volgens het onderzoek maar 0,2% zal stijgen in 8 jaar !!!!,
met andere woorden, je gaat wel meer verdienen maar je sociale lasten blijven
de komende 8 jaar bijna gelijk

, dit komt omdat er minder werkelozen zullen zijn, minder criminaliteit, dus minder gevangenissen die een vermogen kosten

, minder alloch projecten, minder asielzoekerscentra enz..
Kijk maar eens hoeveel je sociale lasten het afgelopen jaar gestegen zijn
Nederland zal trouwens structureel gaan behoren tot de 10 economisch meest
sterke landen in de wereld, er zullen op 16 miljoen Nederlanders maar tussen
de 250.000 en 350.000 werkelozen zijn waarvan nog wel een groot gedeelte
alloch's
Dus dat de sociale lasten gestegen zijn, is de schuld van de allochtoon?
Doe er wat aan zou ik zeggen! Het is aan jou en de rest die er zo over denkt, zorgt voor een revolutie van een bepaald niveau.
Dat gevangenissen geld kosten ligt PUUR maar dan ook gewoon PUUR aan het feit dat men daar niet een straf uit zit, maar gewoon... een vast verblijf in een hotel heeft. Wat gevangenis, je bedoelt hotel. De vrijheid mag dan wel ontnomen zijn maar een tv op je stel? En dan is er ook nog die aap van een minister Donner die zegt dat zware straffen niet helpen of lange straffen. Nee nogal logisch als je elke dag tv kan kijken wanneer je wil, en op je playstation kan spelen wanneer je wil in een cel. Een straf hoort een straf te zijn, laat die criminelen werken voor hun verblijf in de cel, dat is een straf, die gasten zijn pas WERKLOOS, daar heb je nix aan dus als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat ze hun lesje wel geleerd hebben, allochtoon ofniet.
Ze mogen van mij denken hoe ze willen, in nederland is elke allochtoon er een te veel voor de meerderheid, en als ik eerlijk moet zijn, ik begin er echt schijt aan te krijgen. Ik zit hier voor me zelf niet voor "jullie", die diploma's die ik haal, die haal ik voor mezelf dus ook niet voor "jullie". Er zijn nog zat allochtonen die er zo over denken maar die nemen niet eens de moeite om het te zeggen. En nu snap ik eigenlijk wel waarom, dat gebitch de heletijd. Marokkaan dit marokkaan dat, allochtoon werkloos, allochtoon uitkering en de rest maar hypocriet doen. Netalsof een nederlander geen uitkering heeft. En als die er een heeft ja dan is er wel een excuus voor, want dat MAG! Het feit dat de meeste allochtonen van de 1ste generatie zich gekapot gewerkt hebben en nu een uitkering hebben wil niet zeggen dat ze nooit wat gedaan hebben. Die stereotypering. Het succes van een persoon ligt altijd aan anderen. Het falen van een persoon ligt altijd aan hem zelf.
Als ik mijn diploma's allemaal gehaald heb, denk je dat ik dan alsnog de respect krijg die ik dan zou kunnen krijgen? Als ik mijn diploma heb, dan krijg ik dit verhaaltje: "HEY. JIJ daar, buutenloander, JIJ steelt mijn baan, ga terug naar je eigen land werken".
Dit is dus een reden waarom een allochtoon gaat stelen, gelooof me. Ga maar eens 2 jaar lang elke dag tegen iemand zeggen dat hij shit is, en niets voorstelt, denk je dat hij dan op een gegeven moment dan niet zo gaat denken dat hij nix voor stelt?
Het is altijd maar de allochtoon die wat niet goed doet, terwijl zij juist in de minderheid zijn ("ja, maar over 2 jaar dan zijn er al 32 miljoen allochtonen ja en dan nemen zij nederland over jaa dat moeten we tegenhouden want anders.. ohja en ze hebben allemaal een uitkering"). Die allochtonen waar we het hier over hebben zijn niets waard, maar ik snap ze volledig. Ik zeg ik snap ze, dus ik zeg niet dat ik stelen moorden of iets dergelijks goed keur. Alleen ik begrijp waarom ze zo dom zijn, en domme dingen doen.
Het mooiste aan dit alles is, dat als ik wat lees wat nederlands schrijven dat ik soms van binnen moet lachen om het gebrek aan kennis van de echte allochtoon, het gebrek aan gevoel, het gebrek aan respect en het gevoel dat de nederlander BOVEN de allochtoon staat. Als je eens wist hoeveel geleerden gevlucht zijn uit oorlogs gebieden naar nederland of uit andere landen omdat ze een oorlog zagen aankomen.
En maar blijven bot vieren op de allochtoon. Succes, het zal je ego strelen, en ik hoop voor degene die zo denkt, dat het hem een goed gevoel geeft.
(is geen aanval naar jou, Dave Hawk, ik spreek hier voor het algemeen)