Fitness Seller

40% van de 15-17 jarige marrokanen wordt verdacht van misdrijf.

Leviathan zei:
Ik krijg de laatste jaren gewoon zin, om als ik een stel Marokkanen zie fietsen, om er ff vol gas op in te rijden.....

Dan ben je zelf ook geen haar beter dan die extremisten. Als je dit denkt ben je volgens mij toch echt niet helemaal in orde. :mad:

Hmmm.....dan ben ik ook niet in orde dan........

• Topic Starter Topic Starter
Het verschil is dat extremisten het echt doen en Leviathan niet.

Als ik die bijdehante klootzakjes soms zie heb ik ook niet altijd liefdevolle gedachten.

ERNESTO M. zei:
Dan ben je zelf ook geen haar beter dan die extremisten. Als je dit denkt ben je volgens mij toch echt niet helemaal in orde. :mad:

Zelda zei:
Het verschil is dat extremisten het echt doen en Leviathan niet.

Precies! Als ik voor elke keer als ik zulk soort gedachten zou hebben, er daadwerkelijk 1 om zeep zou helpen, is het gauw gedaan met de Moslimpopulatie hier in NL.

Een extremist heeft bepaalde ideeen en handelt er vervolgens naar, daar ligt het verschil.

Leviathan zei:
Precies! Als ik voor elke keer als ik zulk soort gedachten zou hebben, er daadwerkelijk 1 om zeep zou helpen, is het gauw gedaan met de Moslimpopulatie hier in NL.

Een extremist heeft bepaalde ideeen en handelt er vervolgens naar, daar ligt het verschil.

Ben ik niet met je eens kerel.

Goed voorbeeld is die meneer die maandag vervolgd gaat worden. Die heeft niets opgeblazen, maar had er wel de plannen voor.

Maar in jouw ogen is hij dus geen extremist. ;)

MrJ zei:
Ben ik niet met je eens kerel.

Goed voorbeeld is die meneer die maandag vervolgd gaat worden. Die heeft niets opgeblazen, maar had er wel de plannen voor.

Maar in jouw ogen is hij dus geen extremist. ;)

Das waar....

Iemand die dus serieus aanslagen vanuit zn geloofsovertuiging voorbereidt kan dus imo ook gekwalificeerd worden als extremist.

OT: Zal mij benieuwen waar die vent tot veroordeeld gaat worden. Tik voor de billen of 100 uur in bejaardencentra koffie rondbrengen? :rolleyes:

die kerel had dan ook échte plannen, leviathan heeft enkel zin om het te doen.

leviathan waar is cobain?? :sad:

Hope zei:
die kerel had dan ook échte plannen, leviathan heeft enkel zin om het te doen.

leviathan waar is cobain?? :sad:

Wat het preciese verschil tussen concrete plannen hebben en iets willen doen?

Om een ander voorbeeld aan te halen; Iemand is dus pas een pedofiel als hij zich vergrijpt aan een kind? Of ook als hij/zij er alleen maar aan denkt?

MrJ zei:
Om een ander voorbeeld aan te halen; Iemand is dus pas een pedofiel als hij zich vergrijpt aan een kind? Of ook als hij/zij er alleen maar aan denkt?
inderdaad. (verschil pedofiel/pedoseksueel)

Ik zeg:

1 marrokaan de fout in, straffen,
Al gaat hij 2 keer de fout in hij en zn hele familie het land uit,
Dan gaat ze familie zeker wel eisen stellen aan hun kinderen, geloof me.

SageFrancis zei:
Precies, wat dacht je eens van

DE POLITIE DIE HAAR WERK MOET DOEN!?@!@?

Altijd dat gezeik dat er iets aan gedaan moet worden. Hier heb je je begin. POLITIE! 1 woord. niet zo moeilijk toch ;) schakel anders peter r. de vries in, hij is nu bezig met het opzetten van BIG, laat hem anders ff iets nuttigs doen.

Waarom geeft iedereen de politie de schuld? Het is niet de politie die bepaald hoe ver ze kunnen gaan met inreken, vasthouden en vrijlaten. Dat wordt allemaal bepaald door onze linkse vrienden van justitie. Maar niemand schijnt dit te weten en zodoende de problemen af te schuiven op de politie.

sanniejj zei:
Waarom geeft iedereen de politie de schuld? Het is niet de politie die bepaald hoe ver ze kunnen gaan met inreken, vasthouden en vrijlaten. Dat wordt allemaal bepaald door onze linkse vrienden van justitie. Maar niemand schijnt dit te weten en zodoende de problemen af te schuiven op de politie.

Wat denk je, dat de politie haar werk doet? Peter r. de Vries heeft nog meer zaken opgelost, niet dat ik dat als voorbeeld ga gebruiken, maar als je dat dan ziet dan weet je genoeg.

En tuurlijk heeft de politie niet voor alles bevoegdheid, dat moet van hoger op komen. Maar je snapt mijn punt toch, de politie moet meer macht krijgen, of meer bevoegdheden.

Wat moet ik anders doen, het afschuiven op de ouders? Kom nou zeg. Iemand van 14 daarbij kunnen de ouders nog aansprakelijk worden gesteld, hier zitten wel al bij 15 tot 17. Een ander verhaal dus.

KRZA zei:
Ik zeg:

Oh ja, dat is een goeie! Kom we gaan dat invoeren!!!
Alles wat je in die post zegt is in tegenstrijd met de wet. Dream on, dat zal je nooit kunnen realiseren, tenzij je hitler bent die in NEDERLAND aan de macht komt. Dan kan je netzogoed meteen overgaan op het vergassen van de marokkaan! en zijn familie erbij.

KRZA zei:
Ik zeg:

Wat moet je nou hier op zeggen ??? ???

SageFrancis zei:
Wat denk je, dat de politie haar werk doet? Peter r. de Vries heeft nog meer zaken opgelost, niet dat ik dat als voorbeeld ga gebruiken, maar als je dat dan ziet dan weet je genoeg.

En tuurlijk heeft de politie niet voor alles bevoegdheid, dat moet van hoger op komen. Maar je snapt mijn punt toch, de politie moet meer macht krijgen, of meer bevoegdheden.

Wat moet ik anders doen, het afschuiven op de ouders? Kom nou zeg. Iemand van 14 daarbij kunnen de ouders nog aansprakelijk worden gesteld, hier zitten wel al bij 15 tot 17. Een ander verhaal dus.

hee kerel,

wederom zeg ik het nogmaals ze moeten bij zichzelf te raden gaan en niet de politie de schuld geven. :mad:

In dit land nemen we onze eigen verantwoordelijkheid.

Voorbeeld uit de praktijk:

vanmiddag op de radio werkloosheid onder allochtonen neemt schrikbarend toe.
Vooral onder Marokkaanse jongeren gestegen van 17 naar 22%
Terwijl dit voor de autochtone nederlander op 4 tot 5 % ligt.

CBS wijdt dit aan de slechte scholing van de Marokkanen.
En nu komt het; de belangenbehartigers van de Marrokkaanse gemeenschap gooien het op nu ja 1 keer raden?

Hier invullen aub...................................

zal het maar verklappen : discriminatie

Ik bedoel maar fl**ker op met het moet nu maar eens strenger worden, het komt door de Marokkaan zelf en hoe hij/zij in elkaar zit.

Het is zo makkelijk om te zeggen dat het door iemand anders komt, van jongs af aan ontbreekt het bij die gasten aan eigen verantwoordelijkheid. :mad:

Niets meer en niets minder. :)

Ok, goed als je er zo over denkt is het simpel. Jij doet exact het zelfde, jij verwijt de marokkaan, en de marokkaan verwijt het de gemeenschap -> discriminatie.

Het zijn jongeren tussen de 15 en 17 jaar, en dan alsnog, wie neemt er nou een marokkaan in dienst?
Snap je de tegenstrijdigheden?

Als jij kon kiezen als werkgever tussen marokkaan van 17 jaar en een nederlander van 17 jaar, dan kan jij mij NIET wijsmaken dat jij voor de nederlander gaat. Ik doel hier dus niet op racisme(want dat is gewoon instinctief, een marokkaan zou ook voor een marokkaan kiezen ipv een nederlander), en dan denkt de marokkaan weer, waarom zou ik nog werk zoeken? Rotte appels in de maatschappij hebben hun eigenplekje, je moet daar geen moeite voor doen om ze de weg te wijzen, daarom zijn het ook rotte appels, die rotten vanzelf weg. Of de gevangenis, of hij wordt zwerver ofzo.

Altijd dat gezeik over de marokkaan, als ik zeg politie, waarom is het dan niet zo? Waarom zeiken we dan nog over de marokkaan? Wat valt er uberhaupt nog daar over te discussieren, elk punt is al miljoen x aan bod gekomen, dit schiet gewoon niet op. We kunnen elkaars punten al dromen. ik zeg het nog een keer:

DIE ROTTE APPEL PAST ZICH NIET AAN, DIKKE MIDDELVINGER!

Helaas voor ons allemaal, er valt toch geen fl**ker aan te doen, want ze zitten allemaal bij elkaar. Hoe erg ik het ook vind.

1 miljoen alloch's zorgen voor 70% :mad: van de gevangenis bezetting in Nederland,
dan blijkt ook nog dat dat de werkeloosheid onder alloch's, dus degenen die niet vast zitten :D , 5x hoger :eek: ligt dan die van autochtone bewoners, autochtonen 3 jaar langer onderwijs genieten....dus zelf meer kansen creeren :dance: .

Uit onderzoek is vast komen te staan, dat als je alloch's bij het plegen van een strafbaar feit, hun straf uit laat zitten en dan uitzet naar het land van herkomst.
Binnen 8 jaar zal de criminaliteit met 38% zijn gedaald, economische groei met
18% zal toenemen, verzekeringspremie's maar 0,2% zullen stijgen (in 8 jaar!).
Verder minder gevangenissen, minder Politie, minder bewakingspersoneel enz. enz.

De zorg zal hiervan profiteren :) , er kunnen door deze maatregelen 18% meer mensen in de zorg werkzaam zijn, waardoor Nederland kwalitatief zal gaan behoren tot de besten in de wereld. Tevens kan Nederland p.j. 350 man meer inzetten voor vredes missies in fundi-staten, waardoor Nederland zeer invloedrijk zal worden in de internationale gemeenschap. Economisch zal het betekenen dat dat veel multinationals zich gaan vestigen in Nederland, voor haar veiligheid en betrouwbaarheid.

Nederland blijft multicultureel want de alloch's die overblijven en er nog bijkomen zijn
van goede wil en creeren voor zichzelf genoeg kansen op de arbeidsmarkt, ook omdat er genoeg werk voor iedereen zal zijn :yes:

Padilla zei:
1 miljoen alloch's zorgen voor 70% :mad: van de gevangenis bezetting in Nederland,
dan blijkt ook nog dat dat de werkeloosheid onder alloch's, dus degenen die niet vast zitten :D , 5x hoger :eek: ligt dan die van autochtone bewoners, autochtonen 3 jaar langer onderwijs genieten....dus zelf meer kansen creeren :dance: .

Uit onderzoek is vast komen te staan, dat als je alloch's bij het plegen van een strafbaar feit, hun straf uit laat zitten en dan uitzet naar het land van herkomst.
Binnen 8 jaar zal de criminaliteit met 38% zijn gedaald, economische groei met
18% zal toenemen, verzekeringspremie's maar 0,2% zullen stijgen (in 8 jaar!).
Verder minder gevangenissen, minder Politie, minder bewakingspersoneel enz. enz.

De zorg zal hiervan profiteren :) , er kunnen door deze maatregelen 18% meer mensen in de zorg werkzaam zijn, waardoor Nederland kwalitatief zal gaan behoren tot de besten in de wereld. Tevens kan Nederland p.j. 350 man meer inzetten voor vredes missies in fundi-staten, waardoor Nederland zeer invloedrijk zal worden in de internationale gemeenschap. Economisch zal het betekenen dat dat veel multinationals zich gaan vestigen in Nederland, voor haar veiligheid en betrouwbaarheid.

Nederland blijft multicultureel want de alloch's die overblijven en er nog bijkomen zijn
van goede wil en creeren voor zichzelf genoeg kansen op de arbeidsmarkt, ook omdat er genoeg werk voor iedereen zal zijn :yes:

Bron?
En het feit dat nederlanders 3 jaar langer over hun studie doen, wauw! Nog al logisch, de meeste allochtonen gaan voor havo snel of vwo snel, of ze halen hun p in een half jaar ipv 1 jaar, versneld je p halen. De allochtonen waar jij het over hebt zijn allochtonen van ito niveau.

Verzekeringspremies stijgen met 0,2%? moet ik hier van schrikken? wat is je punt?

triest, maar waar helaas.

Terug
Naar boven