MuscleMeat

40% van de 15-17 jarige marrokanen wordt verdacht van misdrijf.

• Topic Starter Topic Starter
SageFrancis zei:
Dat waren zijn ouders niet, dat was zijn broer

EN welke ouder verdedigd zijn kind niet? Ik ga mijn kind niet zwart maken? jij ook niet toch?
Ik zou mijn kind wel naar het bureau brengen als hij iets gestolen had, maar je kan er niet van uit gaan dat die marokkaan thuis komt en zegt:
"Kijk mam, tasje gestolen! Voor jou! en er zit ook nog lippenstift bij ook! Nee, die portomonee is van mij, sorry!"

En het is trouwens zelfs op tv geweest, zo'n debat met alleen maar marokkanen, de jongeren die daar kwamen die gaven zelf toe dat hun ouders er niet van af wisten. Ik verdig die marokkanen nu niet, maar ikweet wel degelijk dat het in dit geval niet aan de ouders ligt.

Nee, het ligt aan de ouders én aan de jongeren zelf. De ouders dat ze zo naïef zijn dat ze denken dat hun kinderen echt thee gaan drinken. Als ze zelf geïntegreerd waren en wel eens naar het Nederlandse nieuws keken wisten ze wel beter.
En die jongeren zelf natuurlijk dat ze die dingen uithalen.

Vriend, ik heb het niet over discriminatie, op dit gebied ben ik heel makkelijk, als je wat aan allochtonen en criminaliteit wil doen, HARDER AANPAKKEN.
Dat allochtonen hier in nederland stelen is niet mijn probleem? zolang ze maar niet bij mij stelen of bij me in de buurtkomen heb ik er geen last van, ik heb mijn eigen problemen en eigen leven die ik op orde moet houden. De politie is er voor gerechtigheid, je kan nu niet de taak van de politie op de allochtonen zelf afschuiven.

Je ziet toch dat allochtonen zich moeilijk aanpassen, wat doe je dan? Precies harder aanpakken. Ik schuif nix af op de autochtonen,
een volk, 1 eenheid.

De tijd van nu en toen kan je niet vergelijken, er zijn zoveel nieuwe vormen van criminaliteit, het gaat er dan alsnog om dan 40% steelt van die marokkaantjes, dus hogere straffen. Klaar, in kroatie krijg je klappen en wordt je opgesloten. Hier krijg je een taartje en een stikker als je iets steelt.

Zelda zei:
Nee, het ligt aan de ouders én aan de jongeren zelf. De ouders dat ze zo naïef zijn dat ze denken dat hun kinderen echt thee gaan drinken. Als ze zelf geïntegreerd waren en wel eens naar het Nederlandse nieuws keken wisten ze wel beter.
En die jongeren zelf natuurlijk dat ze die dingen uithalen.

Kijk, ik heb een meerdere marokkanen in de klas, ik ga er niet mee om maar ik kan ze ook niet ontwijken omdat ik er bij in de klas zit. Die jongen, ik hoorde een verhaal van hem, dat als zijn broer hem een jointje zou zien roken, dat hij klappen zou krijgen.

Het is niet zoals jij denkt zelda, het ligt niet zo simpel dat die ouders naief zijn, dat is een makkelijk antwoord. Een ouder vertrouwt zijn kind, als het kind nou constant liegt dan heeft een ouder dat wel door. Maar die ouders zitten toch alleen maar binnen. Als mohammed bij achmed op te thee gaat, dan doet die dat ook echt, maar na de thee zeggen mohammed en achmed dat ze naar school gaan, maar dan gaan ze dus stelen.

Integratie is een onderwerp waar we toch niet uitzullen komen :D dus laten we dat wel op de het reserve bankje.

• Topic Starter Topic Starter
Als mijn ouders wisten dat 40% van de Haarlemse jeugd crimineel was zouden ze me niet meer zomaar thee laten drinken hoor.

Maar goed, ik bedoel dus te zeggen dat er een punt komt dat je als land zegt: 'Ok, jullie (criminele allochtonen) hebben je kans gehad. We hebben ons best gedaan maar uiteindelijk is het je eigen verantwoordelijkheid om je te gedragen. Zo kan het niet langer, ga maar in een ander land de boel verzieken'

En dat punt is wat mij betreft niet ver meer.

Ja ik snap je wel, alleen ik snap niet dat je niet ziet dat dat al helemaal geen nut heeft om zo te denken, gewoon hard aanpakken. Ik haat die k*t allochtonen die altijd maar ruzie zoeken, en stelen en denken dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Ik was laatst met m'n vrienden, 4 allochtonen :D aan het stappen, we kregen ruzie met andere allochtonen, ok niets aan de hand verder, wij naar buiten, daar begon zo'n idioot weer, en ik kreeg er stront genoeg van dus ik zei kom we gaan naar huis laat die apen maar. En de politie reed langs toen er weer gevochten werd en ze deden niets. En zulke dingen zie ik niet alleen bij allochtonen maar gewoon in het algemeen.

Die ouders denken trouwens toch, dat is mijn kind niet, mijn kind doet zoiets niet. Mja.. misschien zijn ze dan toch wel naief. Ze zijn in iedergeval oerstom als ze hun zoon bij het bureau moeten ophalen, dan weet je dat er iets niet klopt.

@ exarchos:
Jij bent het grootste "niet discussie voerende maar wel ALTIJD COMMENTAAR leverende" mietje die ik ooit heb gezien op forums, hoe kansloos, als je een man bent discussieer je mee, die negatieve karma die ik je gaf had je nog te goed van de vorige keer nadat ik jou POSITIEVE karma gaf en jij mij negatieve karma gaf. gierige sl*t. En ik hoop persoonlijk dat je er in stikt en dat het goed pijn doet. Kerel altijd grote bek, moslims dit dat bla blabla, en ga maar naar je eigenland en die shit, wat moeten wij hiermee, post dan niet idioot, ga dan even ergens in een hoekje zielig doen, of ga je frustraties op een eend botvieren ofzo. Als wij normaal kunnen praten kan jij dat toch ook ofniet? Door anti allochtoon te zijn, kom je niet ver meneertje want je bent zelf geen fl**ker beter, je hoort gewoon bij de rest ook al voel je je zo speciaal.

Laatst bewerkt:
@SageFrancis:

Ga nu niet janken om negatieve karma wat je gekregen heb, want je doet er zelf even hard aan mee.

Wat heet, de enige keer dat ik negatieve karma heb gekregen was van jouw hand omdat je een simpel grapje niet begreep :rolleyes: .

Pot + ketel verhaal dus.

Ga nu maar lekker ontopic verder he.

SageFrancis zei:
Nix opvoeding, ouderen hebben geen greep op kinderen, bullshit van je.
Het marok kind zegt tegen mama:
Mam, ik ga naar achmed thee drinken ik ben vanavond rond 11 thuis

En daar gaat het marokkaantje, tasje stelen

Netalsof die ouderen dat kind opvoeden met het idee van ga maar stelen dan word je rijk, stelen wordt nog zwaarder afgekeurd in die gemeenschap. Soms zie je van die marokkaantjes van 12 op tv een grote bek hebben, wat denk je? dat die geen klappen krijgen daarvoor thuis? En dat 10x erger dan jij ooit gehad hebt, allochtoonse ouders hoeken goed geloof me, pantoffel of pollepel of platte hand. Vraag maar aan elke allochtoon op dit board hier, er zal er geen een zijn die zegt ik heb nooit klappen gehad.
Dus niet beginnen over ouders en school want dat zit allemaal wel goed.

Vette crap, heeft nix met opvoeding te maken, die ouderen zijn het zelfde als ons allemaal. Zelfde opvoeding, misschien nog wel strenger

Gewoon politie, de politie hier moet niet zo bang zijn en mag wel iets meer rechten krijgen. EN DAN NIET TE BEGINNEN OVER DIE LAGE STRAFFEN HIER om van te lachen. Hotel! Paradijs!
Wie zegt er dat een goede opvoeding gelijk staat met constant harde klappen uitdelen?
Er is zeker wat mis met de opvoeding, hoe verklaar je anders dat er zoveel jeugdcriminelen in één bepaalde bevolkingsgroep zitten, en in een andere niet? Hoe iemand zich later gedraagd is voor een heel groot deel afhankelijk van de prille opvoeding.

Je moet ook preventief optreden, niet alleen repressief, anders kunnen we straks 40% van die jongeren opsluiten en zijn de gevangenissen helemaal overvol. Dat is een straatje zonder einde.

Hoe het op te lossen is?
Heel makkelijk. Laat het marokaanse rechtsysteem maar los op die kleine ettertjes!
En hun straf daar uit zitten!!

RichardV zei:
Hoe het op te lossen is?
Heel makkelijk. Laat het marokaanse rechtsysteem maar los op die kleine ettertjes!
En hun straf daar uit zitten!!
Was jij niet die persoon die zo anti islam was ingesteld? En nu ben dus voor de sharia?
Als je dat rechtsysteem zou toepassen, dan zou je wel minder criminaliteit hebben, dat dan weer wel :D

MrJ zei:
@SageFrancis:

Ga nu niet janken om negatieve karma wat je gekregen heb, want je doet er zelf even hard aan mee.

Wat heet, de enige keer dat ik negatieve karma heb gekregen was van jouw hand omdat je een simpel grapje niet begreep :rolleyes: .

Pot + ketel verhaal dus.

Ga nu maar lekker ontopic verder he.

Karma schmarma, ik heb je daarna weer positieve karma ter compensatie gegeven als het goed is, en als je eerst iemand positieve karma geeft en hij geeft je negatieve karma, dan klopt dat toch niet wel dan? Dus niet Pot+kerel verhaal. En dat simpele grapje was helemaal niet zo simpel. Als je er nou smilies bij had gezet dan wel. En daarvoor had ik nog netjes mijn excuses aangeboden. Jouw karma is toch al zo hoog.

Big_T zei:
Wie zegt er dat een goede opvoeding gelijk staat met constant harde klappen uitdelen?
Er is zeker wat mis met de opvoeding, hoe verklaar je anders dat er zoveel jeugdcriminelen in één bepaalde bevolkingsgroep zitten, en in een andere niet? Hoe iemand zich later gedraagd is voor een heel groot deel afhankelijk van de prille opvoeding.

Je moet ook preventief optreden, niet alleen repressief, anders kunnen we straks 40% van die jongeren opsluiten en zijn de gevangenissen helemaal overvol. Dat is een straatje zonder einde.

Ik kan je zwart op wit geven, dat als mijn vader zegt, niet doen, dat ik ook weet dat ik dat niet moet doen, en dat niet omdat ik dan een lekker taartje krijg! Als je een hete pan vast pakt dan brand jij je vingers, dan weet je de volgende keer toch dat je dat niet moet doen?
En zoveel jeugdcriminelen? het is 40% van de marokkanen tussen de 15 en 17 jaar, heb je naar netwerk gekeken dan? Daar werd uitgelegd dat dit elke zoveel jaar terug komt.

Ik vind niet dat je de ouders erbij kan betrekken want daar heb je toch geen worst aan, dat weten we allemaal ze kunnen al geen nederlands om daar te beginnen, en ze kijken geen nederlands nieuws. Om ze dat allemaal te gaan leren ben je alweer 20 jaar verder en dan zijn ze dood. Heb je dus nix aan. Hoe iemand zich later gedraagd hangt af van zijn sociale omgeving, zijn vrienden, zijn school en zijn ouders.

Kinderen horen meer sociaal gecontroleerd te worden, maar als zo'n kind een grote bek krijgt, dan zijn het onhandelbare kinderen. Nu is het gewoon dikke shit, en hoe wil je dikke shit gaan opruimen? Het is al tever gekomen, het had opzich eerder gezien moeten worden.

SageFrancis zei:
Karma schmarma, ik heb je daarna weer positieve karma ter compensatie gegeven als het goed is, en als je eerst iemand positieve karma geeft en hij geeft je negatieve karma, dan klopt dat toch niet wel dan? Dus niet Pot+kerel verhaal. En dat simpele grapje was helemaal niet zo simpel. Als je er nou smilies bij had gezet dan wel. En daarvoor had ik nog netjes mijn excuses aangeboden. Jouw karma is toch al zo hoog.

Nix compensatie, gewoon niet met dat kinderachtige negatieve karma gezeik beginnen. Of dat ene puntje van jou eraf nu uitmaakt of niet, ik heb me al meerdere keren uitgesproken over dat feit.

En als je gewoon niet op een opmerking als "Altijd weer die Friezen" in het topic dat de noordelijke provincies zich wilden afscheiden neg. karma gaf (dan laten we in het midden waarom je zoiets niet als grapje ziet) had je ook niet je excuses hoeven aan te bieden.

Dus niet zeuren als je zelf ook lekker meedoet aan neg. karma geven om persoonlijke vete's uit te vechten. :)

40% geilt ook op handtasjes van kwetsbare Nederlanders,lieve marokaantjes waarom pakken jullie mijn (sport)tasje niet een keer....?
Als ik je pak doet het iets meer pijn als het besnijden van dat kleine pikkie van je...

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Nix compensatie, gewoon niet met dat kinderachtige negatieve karma gezeik beginnen. Of dat ene puntje van jou eraf nu uitmaakt of niet, ik heb me al meerdere keren uitgesproken over dat feit.

En als je gewoon niet op een opmerking als "Altijd weer die Friezen" in het topic dat de noordelijke provincies zich wilden afscheiden neg. karma gaf (dan laten we in het midden waarom je zoiets niet als grapje ziet) had je ook niet je excuses hoeven aan te bieden.

Dus niet zeuren als je zelf ook lekker meedoet aan neg. karma geven om persoonlijke vete's uit te vechten. :)

als ik het nou zelf zou beginnen, dan ok. Maar in dit geval is et anders, ik deel nooit negatieve karma uit, dat van jou was gewoon een foutje, als je wil wil ik het wel goed maken met een cadeaubon?

magarventje zei:
40% geil ook op handtasjes van kwetsbare Nederlanders,lieve marokaantjes waarom pakken jullie mijn (sport)tasje niet een keer....?
Als ik je pak doet het iets meer pijn als het besnijden van dat kleine pikkie van je...

Ze hebben mijn sporttas een keer gepakt....op het moment dat ik door mijn slaapkamerraam aan het klimmen was omdat ik de huissleutel had verloren :(
Zat overigens niks waardevols in, behalve oude, met zweet doordrenkte zeeman-kleren.

had je zwaar getrained tenminste..no sweat..no glory

Nog even concreet, 70% :hair: van de Nederlandse gevangenissen wordt bevolkt door
alloch's waaronder dus veel marroks :mad: , moet je na gaan......, er zijn ongeveer
een miljoen allochs in Nederland :eek: , 15 miljoen Nederlanders zorgen dus voor die
andere 30% !!!!!!. Hoe kunnen we dus veiligheid en economisch herstel bewerk-stelligen.........nou :dunno:.......iedereen kan het invullen :D :help:

Padilla zei:
Nog even concreet, 70% :hair: van de Nederlandse gevangenissen wordt bevolkt door
alloch's waaronder dus veel marroks :mad: , moet je na gaan......, er zijn ongeveer
een miljoen allochs in Nederland :eek: , 15 miljoen Nederlanders zorgen dus voor die
andere 30% !!!!!!. Hoe kunnen we dus veiligheid en economisch herstel bewerk-stelligen.........nou :dunno:.......iedereen kan het invullen :D :help:

Of Nederlanders pakken het gewoon wat beter aan... :rolleyes:

Ik krijg de laatste jaren gewoon zin, om als ik een stel Marokkanen zie fietsen, om er ff vol gas op in te rijden.....

Verkeerde gedachten, ik weet het, maar ik ben er ook niet mee geboren.

Ik denk dat dat beeld inmiddels dusdanig verstoord is voor velen, om nog met normale ogen naar allochtonen te kunnen kijken. Dat komt puur door de media die er graag een schepje bovenop gooien, het gedrag van een groot deel van de allochtonen, Marokkanen in het bijzonder, en persoonlijke ervaringen.

Ik heb persoonlijk meer negatieve ervaringen met allochtonen als goeie.....ook al zou ik willen dat het anders was....het is niet zo.

wat is er speciaal aan deze topictitel??
"40% van de 15-17 jarige marrokanen wordt verdacht van misdrijf"

toch helemaal niets, voor vele mensen op dit board is zelfs 100% van deze jonge marokkanen verdacht :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven