MuscleMeat

400mg trenE + 50mg winny

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
zit nu halverwege week 6 van een kuur welke begon als tren only op 400mg EW. Heb in het verleden veel hoger gedoseerd (2gtrenEW 200mg winnyED enz) wist dus niet wat ik nu kon verwachten!
Het gaat gek genoeg zeer goed, zie er beter en vooral gezonder uit dan de voorgaande kuurtjes. ben vandaag begonnen met 50mg winny ED erbij. ben benieuwt wat dit brengen gaat

Waarom gebruik je zo een zieke hoeveelheden juice man? je lichaam is een en ander chemici.. hoe zit het met je bloed resultaten en je ingewanden als je op dosissen zat zoals 2 gram tren & 200 mg winstrol ED? echt geen haat hoor maar ben gewoon nieuwsgierig. Als ik zo een dosissen zou injecteren lag ik allang in men doodskist of in een of ander psychiater instelling.

Hoe zit het met tren & verlaging van je BF%, smelt je vet ook bij tren gebruik?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Geen sides?
Libido oké?

libido is goed, de eerste 3/4weken zelfs beter dan ervoor! nu zwakt het wel iets af.
Ben vandaag de winny begonne dus kijken wat het brengt

update?

WTF... 2000mg Tren E...

Ik word al gek van er alleen maar aan te denken !!! ;-)

2gram tren is heftig. 200mg winny ook. Maar dat heb je nu al vaak genoeg gehoord. Vind het knap dat je na zo hoog gedoseerd te hebben nu 'normale' doseringen neemt. Ben erg benieuwd wat deze kuur je brengt. Houdt ons op de hoogte :)

Ben benieuwd, succes!

wtf pik! hoe kwam je erbij om zo hoog te gaan? niet ingelezen, of iets anders?
kan je foto opzetten? ben benieuwd wat die kuurtjes met je gedaan hebben;)

oke,zit nu in week 7 dit heb ik tot nu toe gedaan:

1-3 400mg trenE EW
4-7 1000mg trenE EW

6-7 50mg winny ED

sinds ik de tren meer dan verdubbelt heb is de vetverbranding een stuk hoger! heb helaas last van zere gewrichten, zit met het idee om 200mg deca erbij te nemen maar ben bang voor bloat! of zal dit meevallen aangezien ik geen aromatiserende middelen ernaast neem?

Over wat voor vetverbranding praten we dan op die hoeveelheden bro. Hoe zit t met de sides waar heb je t meeste last van? Wat valt je mee en tegen?

iets sneller geirriteert, nog amper nachtzweet, veel kracht

en qua vetverbranding? Waar praten we dan over op die hoeveelheden

Ik ben ook benieuwd hoe je voeding eruit ziet dareal? volg je wel een dieet alhoewel je met 1 gram tren resultaten moet zien zonder dieet..

interessant log dareal!

wat zijn je stats op het moment?

en wat heb je al verloren/gewonnen dmv de hoge vetverbranding?

Gaat je libido nog steeds goed?

Gaat je libido nog steeds goed?

Ja nog steeds! mischien komt het door de winny op 100mg ed? aangezien het een dht is.
Trek de kuur nog langer door, de winny zal ik over ongeveer 2 weken stoppen. weet niet wat ik er dan bij neem. zit te denken aan:

700mg mast EW
100mg oxy ED
100m anaver ED

1 van deze middelen erbij als de winny eruit gaat

Terug
Naar boven