Fitness Seller

400mg trenE + 50mg winny

Zou de oxy eruit gooien dan,voor de rest wel oke denk;)

Ja nog steeds! mischien komt het door de winny op 100mg ed? aangezien het een dht is.
Trek de kuur nog langer door, de winny zal ik over ongeveer 2 weken stoppen. weet niet wat ik er dan bij neem. zit te denken aan:

700mg mast EW
100mg oxy ED
100m anaver ED

1 van deze middelen erbij als de winny eruit gaat

Mooi man..

Hoe sta je er nu bij? Goed hard en droog zeker?

Heb je nooit last van verhoogde leverwaardes? Jij bent toch wel aardig van de orals en tren..

J
700mg mast EW
100mg oxy ED
100m anaver ED

1 van deze middelen erbij als de winny eruit gaat

Bang voor de bloat van deca 200mg en dan 100mg oxy overwegen ??? Mast lijkt me een beetje overkill aan androgenen gezien de dosis tren die je al neemt. 100mg test p is geen optie?

ik zou gaan voor een combi van dbol/oxy icm de tren. hebben beide weinig androgene binding.

100 mg anavar lijkt me interessant omdat ik het soon wil gaan gebruiken, ben sterk aan het nadenken of ik er een eiwitbespaarder naast ga zetten door men gyno dat terug kan groeien.. 100 mg anavar+creatine is een killer stack :D

• Topic Starter Topic Starter
trek de winny nog een dag of 12 door en dan vervang ik deze door masteron. denk dat ik de masteron op 700mg neem

Laatst bewerkt:
trek de winny nog een dag of 12 door en dan vervang ik deze door masteron. denk dat ik de masteron op 700mg neem

Klinkt goed man.. Ben benieuwd.. Ben je erg terug gevallen in je off tijd?

Heren dareal doet niet aan fotos.. Heel jammer idd.. Maarja dat is zijn keuze..

Als moet ik ook zeggen dat ik ook errug benieuwd ben ;)

hey dareal,

foto;s begrijp ik dat je dat niet wil maar kan je misschien wel wat vertellen over je ervaringen met deze kuur tot nu toe?

toename kracht?, vetverlies hoeveel?, conditioneel gezien goed? en libio gaat ook nog goed?

grtz

• Topic Starter Topic Starter
Libido is nu minder aan het worden. Het is eigenlijk vrijwel weg! heb het dan alleen over de gedachten. Als ik met een vrouw/meisje wat intiemer bezig ben komt de erectie vrijwel direct. het is alleen niet dat ik coïtusuele gedachten hebt! met test is dit natuurlijk wel de gehele dag aanwezig. beetje lastig uitgelegd maar hoop dat het duidelijk is!

ik injecteerde meestal 1 keer per week, merk dat ik de laatste 2dagen voor de volgende inject beduidend minder vol ben! Daarom ga ik het nu verdelen over 2 injects. Neem de winny deze week ook voor het laatst.

morgen zet ik 700mg tren+ 350mg masteron. zal 2 keer in de week een inject nemen en zo dus uitkomen op 5.25ml:

1400mg trenE ew
700mg mastE ew

Laatst bewerkt:
kun je ook je momentele stats benoemen en wat je allemaal eet? met zoveel juice kan je je wel omver eten geloof ik.

2000mg tren....1400mg tren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prachtig

Zei je nu laatst niet dat je afgestapt was van hoge doses tren omdat het met je mentale gezondheid ****t?

interessant log.. iets meer input zou wel leuk zijn. :)

Geen stats geen voeding niks waarom start je überhaupt een log?

belachelijke dosering

hou oud ben je eigenlijk?

niet bang dat je je zelf niet helemaal kapot maakt ermee?
laat je leverwaarden's wel is checken?

Terug
Naar boven