- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen stats geen voeding niks waarom start je überhaupt een log?
Meer is niet beter:-)2gram tren is heftig. 200mg winny ook. Maar dat heb je nu al vaak genoeg gehoord. Vind het knap dat je na zo hoog gedoseerd te hebben nu 'normale' doseringen neemt. Ben erg benieuwd wat deze kuur je brengt. Houdt ons op de hoogte![]()
Van anavar ga je geen spiermassa winnen max 2kg mss , van anavar krijg je allen veel krachttoename en verlies je vet100 mg anavar lijkt me interessant omdat ik het soon wil gaan gebruiken, ben sterk aan het nadenken of ik er een eiwitbespaarder naast ga zetten door men gyno dat terug kan groeien.. 100 mg anavar+creatine is een killer stack![]()
van anavar krijg je allen veel krachttoename en verlies je vet

vetverlies van anaver is vooral rond het middel erg duidelijk! vond dat echt vrij extreem
Meer is niet beter:-)
---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------
Van anavar ga je geen spiermassa winnen max 2kg mss , van anavar krijg je allen veel krachttoename en verlies je vet
Alhoewel ik wel geïnteresseerd ben in je trainings schema, je had altijd originele routines.