XXL Nutrition

400mg trenE + 50mg winny

dit is gwn echt zieke shit :D
ik werk in de bewakings sector en ken wel paar monsters van kerels maar 2000mg tren :eek: ;) you're nuts !! plaats mss eens wat fotos ? je voeding ? ... en toekomst gericht plannen voor china te bezoeken kwestie van nieuwe lever en hart te bestellen ? :D

deze ga ik echt volgen

How steroids Destroy't my life docu ofzo

jo

ben je eigenlijk heel het jaar on zo ja doe je ook hgh of,,>

Vooral dropjes StrakkeFreddy, daar groei je van!

momentele stats van dareal zou nog interessanter zijn

Joh hij heeft meer dan genoeg commentaar gehad op sommige van zijn visies.. Respecteer et nou maar gewoon of ga een ander log volgen..

Je mag er van uit gaan dat beginners hem niet nadoen.. Anders zijn ze zelf zo dom..

Hoe ziet je voeding er nu uit dareal? Dat was altijd strak in orde bij jou..

• Topic Starter Topic Starter
Geen stats geen voeding niks waarom start je überhaupt een log?

Ik kan het over de gebruikelijk dingen hebben zoals voeding trainingen enz. Echter dit zijn geen alledaagse dossisen en stacks (veel tren zonder test doel ik op)
Wat ik zelf opmerkelijk vind is dat mijn leuter nog gewoon werkt! + het feit dat ik geen nachtzweten ervaar of abnormale agressie.
De rest is zoals gebruikelijk sta alleen droger als voorheen

denk dat iedereen wel benieuwd is naar je trainingen en je voeding. Als je toch al een log hebt kan je dat toch wel posten ;)

2gram tren is heftig. 200mg winny ook. Maar dat heb je nu al vaak genoeg gehoord. Vind het knap dat je na zo hoog gedoseerd te hebben nu 'normale' doseringen neemt. Ben erg benieuwd wat deze kuur je brengt. Houdt ons op de hoogte :)
Meer is niet beter:-)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

100 mg anavar lijkt me interessant omdat ik het soon wil gaan gebruiken, ben sterk aan het nadenken of ik er een eiwitbespaarder naast ga zetten door men gyno dat terug kan groeien.. 100 mg anavar+creatine is een killer stack :D
Van anavar ga je geen spiermassa winnen max 2kg mss , van anavar krijg je allen veel krachttoename en verlies je vet

Vind de waarde van dit log vrij magertjes. Tot nu toe alleen nog maar iets interessants gelezen over het libido. Beschrijf eens hoe je gains zijn in vergelijking tot de in het verleden genomen doseringen en dan natuurlijk niet 'goed' of 'slecht', dat is te subjectief.

Wat je eet en hoe je trained ga je waarschijnlijk toch niet met ons delen, maar ik hoop toch op wat meer informatie, omdat ik eigelijk nooit lees over deze stack(dosis tren).

Laatst bewerkt:
vetverlies van anaver is vooral rond het middel erg duidelijk! vond dat echt vrij extreem

Kan ik geloven ja, anavar heeft positieve studies rond vermindering van buikvet. Ik zit momenteel op 60 mg and I love it.. de gains zijn ook blijvend heb ik gehoord..

Meer is niet beter:-)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Van anavar ga je geen spiermassa winnen max 2kg mss , van anavar krijg je allen veel krachttoename en verlies je vet

Ik teken voor 2kg zuiver massa in 6-tal weken.

Wat een zeurders over stats.
Weet nog van vroeger (tussen haakjes) dat dareal 200 bankte.
Nuff said.

Ik volg mack.

Hij geeft ook aan dat hij lang off geweest is en met andere dingen bezig was.

Kan er perfect inkomen dat je je dan niet zo goed meer in je vel voelt als je zo'n degressie mee hebt gemaakt, dan sta je niet echt te popelen om stats te delen.

Alhoewel ik wel geïnteresseerd ben in je trainings schema, je had altijd originele routines.

• Topic Starter Topic Starter
trek deze kuur nog even door en daarna wil ik een bridge nemen met: 125mg test+100mg deca EW en in deze bridge wil ik dan gaan cutten

Alhoewel ik wel geïnteresseerd ben in je trainings schema, je had altijd originele routines.

Die is nu erg standaard:

maandag: Squat +frontsquat
dinsdag: staandeMP +Dippen +curlen
donderdag: DL +pullover +BOR
zaterdag: bankdrukken +schuin banken

Laatst bewerkt:
donderdag is je onderrug waarschijnlijk lekker uitgeput :)

geen last van backpumps?

leef je nog?

Terug
Naar boven