AndroidHealthClinic

.

Ja of je betaald gewoon met bitcoins en als je een brief of politie thuis krijgt zeg je gewoon dat je niks besteld hebt.:rolleyes:

Waarom zou je kans willen lopen om geld kwijt te raken als je in NL veilig en wel aan alles kunt geraken dat je je maar wensen kunt? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Misschien moet je je dealer maar vragen waarom die aas verkoopt en het risico loopt een boete te krijgen ipv te werken voor zijn geld :roflol:

omdat risico vaak geld oplevert, net als dat hgh uit China misschien wel goedkoper is en/of gegarandeerd van een specifieke leverancier. Niet doorvertellen he

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Misschien moet je je dealer maar vragen waarom die aas verkoopt en het risico loopt een boete te krijgen ipv te werken voor zijn geld :roflol:

omdat risico vaak geld oplevert, net als dat hgh uit China misschien wel goedkoper is en/of gegarandeerd van een specifieke leverancier. Niet doorvertellen he

Man man, jouw huis staat vol met open deuren geloof ik he? :o

.

Laatst bewerkt:
Volgens mijn berekeningen, het kopen van GH van buiten de EU is goedkoper zolang de kans op confiscatie kleiner is dan 35 procent... Ik ben niet zeker dat dit het geval is. Dus ik zal vasthouden aan EU-bronnen. ByeBye sweet greytops :(

Als je betrapt wordt in een fitness mag je rekenen op +- 1000 euro of meer.

Pakketje bij douane was 400 euro bij mij en ik las op dit forum gelijkaardige bedragen voor andere Belgen. Viel al bij al nog mee. Huiszoeking is minder prettig, vooral tegenover partner, als ze met de lingerie van je vriendin in hun handen staan, dat is niet zo leuk ;)
Maar je had alles ergens buiten je adress verstopt (of alles weg sinds je off gaat)?

Waarom zou je kans willen lopen om geld kwijt te raken als je in NL veilig en wel aan alles kunt geraken dat je je maar wensen kunt? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Omdat het, zeker in het geval van HGH, een f**k load aan geld scheelt. Ik betaal een derde minder voor wat ik hier in NL zou betalen voor m'n HGH. Dat is wel een gokje waard.

.

Laatst bewerkt:
Als je betrapt wordt in een fitness mag je rekenen op +- 1000 euro of meer.

Pakketje bij douane was 400 euro bij mij en ik las op dit forum gelijkaardige bedragen voor andere Belgen. Viel al bij al nog mee. Huiszoeking is minder prettig, vooral tegenover partner, als ze met de lingerie van je vriendin in hun handen staan, dat is niet zo leuk ;)

& wat met je telefoon en computergegevens ? Gaan ze dit ook allemaal na of is echt puur omwille van dat pakketje, dat ze tijdens de huiszoeking enkel naar meer zoeken ?

.

Laatst bewerkt:
Telefoon hebben ze meegenomen. Pc niet omdat ik blijkbaar goed meewerkte en niet als dealer werd aanzien.

Als er niet het vermoeden van handel is mogen ze je telefoon helemaal niet meenemen, dan mag enkel in verband met een strafrechterlijk onderzoek. Dien klacht in en eis die direct terug.

.

Laatst bewerkt:
iPhone kopen daar komen ze niet eens in :roflol:

Srs

En je wilt niet weten hoeveel mensen genaaid worden omdat ze denken toch niks te verbergen te hebben. Politie moet je gewoon nooit mee praten.

iPhone kopen daar komen ze niet eens in :roflol:

Srs

En je wilt niet weten hoeveel mensen genaaid worden omdat ze denken toch niks te verbergen te hebben. Politie moet je gewoon nooit mee praten.

Excuseer, maar niets boven een oude NIET smartphone.
Bij Smartphones en dus zeker Iphones, kunnen ze zelfs aan verwijderde gegevens geraken van maanden terug. Zelfs zonder simkaart, de smartphones van nu tegenwoordig zijn een eigen harddisk op hun eigen voor de politie ;)

Kwam je pakket van binnen de EU?

.

Laatst bewerkt:
damn heftig man! kleine hijack;

ik heb mn gear eigenlijk altijd in mn auto liggen, kan dit nou eigenlijk ook problemen opleveren?
Is niet meer dan 5 potjes aas inc attributen, wordt dit gezien als ''eigen gebruik''? kon er zo 123 niks over vinden.

(woon in NL)

Terug
Naar boven