AndroidHealthClinic

.

Als je betrapt wordt in een fitness mag je rekenen op +- 1000 euro of meer.

Pakketje bij douane was 400 euro bij mij en ik las op dit forum gelijkaardige bedragen voor andere Belgen. Viel al bij al nog mee. Huiszoeking is minder prettig, vooral tegenover partner, als ze met de lingerie van je vriendin in hun handen staan, dat is niet zo leuk ;)

ziek hoe dit er in BE aan toe gaat.
zijn ze met ''andere'' drugs ook zo erg?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ik had een boete van 2500 euro gekregen in Belgie plus 4 jaar sportverbod. Lang leve NADO...

Al die zever voor een 100 euro aan SARMs.

Ben ik blij dat ik in Nederland woon.

België is gewoon een knakeland op dat gebied.

Enige wat ik me afvraag is waarom al die Duitsers zo'n hgh look allemaal hebben. Train momenteel daar in een sportschool, maar het valt gewoon zo erg op.

Als je betrapt wordt in een fitness mag je rekenen op +- 1000 euro of meer.

Pakketje bij douane was 400 euro bij mij en ik las op dit forum gelijkaardige bedragen voor andere Belgen. Viel al bij al nog mee. Huiszoeking is minder prettig, vooral tegenover partner, als ze met de lingerie van je vriendin in hun handen staan, dat is niet zo leuk ;)

Voor hun wel :)

• Like
Waarderingen: GruX

article-2511403-1991508C00000578-13_634x806.jpg

België is gewoon een knakeland op dat gebied.

Enige wat ik me afvraag is waarom al die Duitsers zo'n hgh look allemaal hebben. Train momenteel daar in een sportschool, maar het valt gewoon zo erg op.
Wat is een HGH look? Opgezwollen buik?

Nee dat is meer de teveel carbs en insuline look :p

GH Look is de "vierkante look" op laag VP met flinke massa en een dunne huid.

Onderstaande afbeelding laat een beetje zien wat hiermee bedoeld wordt.

HGH1.jpg

Onder andere... Maar idd plaatje van pun laat het redelijk goed zien.

Je ziet gewoon ontzettend goed het verschil tussen een gewone aas gebruiker of een combi hgh gebruiker.

Die gasten zijn allemaal zo rond en dan geen eens echt gespierd.

Duitsers zie je het ontzettend veel en idd de meeste een verneukte opgezwollen pens.

Terug
Naar boven