AndroidHealthClinic

?

Als dat uw stats zijn dan zou ik kuren nog maar even achterwege laten.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo?

Hoezo is de dosering te laag? Of ...

Geen idee, ik ben naturel en gebruik geen AAS
Maar gezien je leeftijd, je stats , en je vragen in dit en vorige topic kun je beter heel ver weg blijven van AAS en je geld investeren in goede kwalitatieve voeding

Als dat uw stats zijn dan zou ik kuren nog maar even achterwege laten.
Als, ik jou stats zie zou ik,uit de kuursectie wegblijven, je hebt geen inbreng en ervaring (buiten dat liedje van”ik ken tientallen mensen” en van dat verzonnen gezever. Blijf aub in de fitness afdeling en leer zelf eerst deftig eten en trainen met je ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag, vind je maar irritant

Als, ik jou stats zie zou ik,uit de kuursectie wegblijven, je hebt geen inbreng en ervaring (buiten dat liedje van”ik ken tientallen mensen” en van dat verzonnen gezever. Blijf aub in de fitness afdeling en leer zelf eerst deftig eten en trainen met je ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag, vind je maar irritant

Als jij 62 km per dag fietsen al ongeloofwaardig vind. Zegt meer over u dan over mezelf.

Er zijn er meer die me irritant vinden hier. Geen probleem mee.

Eten en trainen zit goed. Niks mis met mn stats. Kan helaas aan mn lengte niks veranderen :D

Laatst bewerkt:
Ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag? Doe ik ook. Geen 62 maar 50 km per dag. Zo ongeloofwaardig is dat niet wanneer ik dat als 60 jarige zonder probleem kan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit niet combineer met een zware krachttraining. Ik doe enkel nog een halfuurtje body weight oefeningen 4-5 keer per week en ik heb 10kg minder spieren dan toen ik niet fietste en 4-5 keer per week in zaal trainde. Ik moet toegeven dat het een beetje kiezen is en dat de combinatie van 45 minuten zware krachttraining en 2 uur fietsen voor mij niet doenbaar zou zijn. Voor de rest moet ik ook wel toegeven dat ik sommige reacties van Johny ook met een korreltje zout neem.

Het gaat het er mij vooral om dat hij in veel steroïden topics reageert waar hij echt niks nuttig heeft te zeggen. En ik vind het ook maar niks dat hij vaak commentaar op mensen heeft en dan zelf zo een iel rugje als profielfoto heeft, maar wel doen alsof al jaren kennis en wijsheid heeft (fiets trouwens ook +40km per dag, wel elektrisch en als het droog is , maar dat ter zijde :) )
Ik doel er op dat het goed kan dat hij sportief is en daarbij fitnessed.
Maar op het bodybuild gedeelte voegt hij niks toe.

Niet kuren.

Terug
Naar boven