Als beginners kuurtje 200/200 (deca-test), mooi begin ofniet? Wil ook rustig aan beginnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo is de dosering te laag? Of ...Gedoemd te mislukken , volgens mij heb je op 16 jan een topic geopend met vraag over kuur van 100 / 100 en nu wil je 200 / 200 doen
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ter-informatie.419418/
Als, ik jou stats zie zou ik,uit de kuursectie wegblijven, je hebt geen inbreng en ervaring (buiten dat liedje van”ik ken tientallen mensen” en van dat verzonnen gezever. Blijf aub in de fitness afdeling en leer zelf eerst deftig eten en trainen met je ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag, vind je maar irritantAls dat uw stats zijn dan zou ik kuren nog maar even achterwege laten.
Als, ik jou stats zie zou ik,uit de kuursectie wegblijven, je hebt geen inbreng en ervaring (buiten dat liedje van”ik ken tientallen mensen” en van dat verzonnen gezever. Blijf aub in de fitness afdeling en leer zelf eerst deftig eten en trainen met je ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag, vind je maar irritant

Ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag? Doe ik ook. Geen 62 maar 50 km per dag. Zo ongeloofwaardig is dat niet wanneer ik dat als 60 jarige zonder probleem kan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit niet combineer met een zware krachttraining. Ik doe enkel nog een halfuurtje body weight oefeningen 4-5 keer per week en ik heb 10kg minder spieren dan toen ik niet fietste en 4-5 keer per week in zaal trainde. Ik moet toegeven dat het een beetje kiezen is en dat de combinatie van 45 minuten zware krachttraining en 2 uur fietsen voor mij niet doenbaar zou zijn. Voor de rest moet ik ook wel toegeven dat ik sommige reacties van Johny ook met een korreltje zout neem.Als, ik jou stats zie zou ik,uit de kuursectie wegblijven, je hebt geen inbreng en ervaring (buiten dat liedje van”ik ken tientallen mensen” en van dat verzonnen gezever. Blijf aub in de fitness afdeling en leer zelf eerst deftig eten en trainen met je ongeloofwaardige afstanden fietsen per dag, vind je maar irritant
)