MuscleMeat

.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mag nog geen cheatmeal :treuren:en nu dus onwijs zin in pizza en friet...... honger!!!!! gelukkig staat er nog een bakje kip, rijst en broccoli klaar...
Maar .... je kan toch simpel je rijst een keer vervangen door wat ovenfriet? Gaat om de kcal he! ;)
kan je de rijst voor morgen bewaren.

Of ben ik dan te simpel aan het denken... :o

Maar .... je kan toch simpel je rijst een keer vervangen door wat ovenfriet? Gaat om de kcal he! ;)
kan je de rijst voor morgen bewaren.

Of ben ik dan te simpel aan het denken... :o
Maar ik vind m'n rijst en kip wel lekker hoor. En heb een airfryer voor de friet drool:

Misschien cardio schrappen als het te snel gaat en later implementeren?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Op zich is het niet zo'n heel groot probleem, ik ben namelijk erg dik.
Als ik veel kracht zou verliezen dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Klopt. Gewicht verliezen is niet erg (zolang t vocht/vet is), de vraag is alleen hoeveel VVM je erbij verliest... John Meadows had een aantal video’s waarin hij adviseerde om een cut in stappen aan te pakken (200 kcal schrappen —> extra cardio —> kcal —> etc.) om zo eigenlijk elk klein beetje te ‘melken’ en een groter tekort te creeeren als t nodig was, zodoende om zo weinig mogelijk vvm te verliezen

Klopt. Gewicht verliezen is niet erg (zolang t vocht/vet is), de vraag is alleen hoeveel VVM je erbij verliest... John Meadows had een aantal video’s waarin hij adviseerde om een cut in stappen aan te pakken (200 kcal schrappen —> extra cardio —> kcal —> etc.) om zo eigenlijk elk klein beetje te ‘melken’ en een groter tekort te creeeren als t nodig was, zodoende om zo weinig mogelijk vvm te verliezen
Gewoon geen cardio doen, veel beter! Ik zou zelf zo lang mogelijk kcals schrappen en echt pas op het laatste als het nodig is starten met cardio

.

Laatst bewerkt:
Doe/deed jij nooit cardio dan voor je wedstrijdpreps?

@vntl gebruikt ook t3 he, dan is het al heel anders. Helemaal als je een wat hogere dosis neemt die hij in het verleden wel nam :P
Logisch dat je dan pas cardio toevoegt op het laatst aangezien die t3 genoeg verbrand.

Zelf ben ik altijd wel fan van wat cardio. Wil zo lang mogelijk juist zoveel mogelijk blijven eten, als ik maar kcals blijf schrappen gaan mijn workouts sneller achteruit dan wanneer ik cardio toevoeg en mijn kcals wat hoger houdt.

Moet wel, mijn cardio is knoepertje slecht.
Wat voor cardio doe je dan?
ik heb er zelf ook een enorme hekel aan om in de sportschool op een apparaat te staan en doods voor me uit te kijken. In plaats daarvan maak ik een wandeling in de pauze van werk en pak ik verder zo veel mogelijk de fiets/ te voet.

Wat voor cardio doe je dan?
ik heb er zelf ook een enorme hekel aan om in de sportschool op een apparaat te staan en doods voor me uit te kijken. In plaats daarvan maak ik een wandeling in de pauze van werk en pak ik verder zo veel mogelijk de fiets/ te voet.

Als ik wist hoe die kutkarma werkte had ik je nu wel een beil berichtje gestuurd over cardio, maarja :o

Zelf ga ik binnenkort een cheap ass hometrainer-fiets kopen zodat ik thuis voor het ontbijt cardio kan doen, wanneer ik ga cutten. Na de trainingen die sowieso al lang duren zie ik het niet zitten en als je erg gericht op krachtgains etc traint gaat het cardio doen erna ook ten koste van je herstel en dus ook ten koste van je progressie. Enige optie is dus in de ochtend thuis

Zelf ga ik binnenkort een cheap ass hometrainer-fiets kopen zodat ik thuis voor het ontbijt cardio kan doen, wanneer ik ga cutten. Na de trainingen die sowieso al lang duren zie ik het niet zitten en als je erg gericht op krachtgains etc traint gaat het ook ten koste van je herstel na een workout en dus ook progressie.

Dit wil ik ook volgende zomer, genoeg werken in de super en dan een degelijke fiets. Kan dan 20min fasted doen voor ontbijt bijvoorbeeld.

@vntl gebruikt ook t3 he, dan is het al heel anders. Helemaal als je een wat hogere dosis neemt die hij in het verleden wel nam :P
Logisch dat je dan pas cardio toevoegt op het laatst aangezien die t3 genoeg verbrand.

Zelf ben ik altijd wel fan van wat cardio. Wil zo lang mogelijk juist zoveel mogelijk blijven eten, als ik maar kcals blijf schrappen gaan mijn workouts sneller achteruit dan wanneer ik cardio toevoeg en mijn kcals wat hoger houdt.
25mcg laatste prep dat gaat je echt niet helpen om geen cardio te doen.. nooit cardio nodig gehad zolang ik maar blijf werken.

.

Laatst bewerkt:
25mcg laatste prep dat gaat je echt niet helpen om geen cardio te doen.. nooit cardio nodig gehad zolang ik maar blijf werken.

Er even vanuitgaande dat je dus een arbeidsintensieve baan hebt, is dat dus feitelijk gewoon je cardio geweest in prep :roflol:

25 mcg niet inderdaad. Maar heb ook wel gelezen dat je 100 mcg of miss wel hoger nam geloof ik :p
Dan is het wel anders. Verder ben ik het ook wel met je eens hoor, liever kcals schrappen maar je komt wel eens op een punt dat je niet lager wilt.
Jij kunt sowieso vrij veel eten waardoor je ook makkelijker kunt schrappen xD

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven